visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:44

KONSER VERECEK PARTİ ROZETİ TAKILACAK

KONSER VERECEK PARTİ ROZETİ TAKILACAK
03 Ocak 2015 Cumartesi 18:21

Geçtiğimiz günlerde AK Parti'ye katılan Eski Ülkücü Halk Müziği sanatçısı Başkal, AK Parti'nin Isparta kongresinde konser verecek.

AK Parti'ye üye olan Ülkü Ocakları eski kadrolu sanatçısı Başkal'a İl Başkanlığı Kongresi'nde Başbakan Ahmet Davutoğlu tarafından rozet takılacağı öğrenildi.

Başkal'ın kogrede de mini bir konser vereceği bildirildi. Bilindiği üzere Ülkü Ocakları'nın eski kadrolu sanatçısı Başkal geçtiğimiz günlerde AK Parti'ye katılmıştı.

 

Sadece gülerim

Ülkücüyüm
05 Ocak 2015 Pazartesi 10:30

Bu kardeşimizi biz gerçekten ülkücü ve sanatçı sanıp sever ve de sayardık; ancak görülüyorki bu beyefendi sadece TÜRKÜCÜYMÜŞ yazık ki ne yazık!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp

SenGetLi
04 Ocak 2015 Pazar 16:18

bu mhp her zaman kendisine hizmet edenleri hep dışladı.akp nin yarısı zaten mhp lilerden oluşma.mhp adam gibi adamlarına sahip çıksaydı bu işler böyle olmazdı.sengette bile mhp li gecçere iş kapısı açmadılar memleketi bitirdiler.hep edebiyat hep laf icraate gelince hiç bir şey yok.başkal mhp den akp ye geçti diye vatan haini yapnalara duyurulur.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uzaydan star getirseniz

DOBRA
04 Ocak 2015 Pazar 13:06

Uzaydan star getirip rozet taksanız, MHP seçmenini etkiliyemezsiniz. MHP. Dönekleri hiç sevmez.Seçim sonucu MHP lehine olur.Halkın gözü önünde olan manevra ve aldatmaları halk yutmaz, kendine yapılmış bir hakeret sayar.

2 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

utanın

herkes reyinde hür
04 Ocak 2015 Pazar 03:44

Bir insan istediği partinin çatısına girer.Sanatçı olması bu hakkını değiştirmez.Adam türkü söylüyo işini yapıyo...Bu kadar ağır eleştiriler,kalitesiz yorumlar bence yorum yazanların sorunu.Türkiyemizde bunun örnekleri çoktur.Adam efendi gibi çıkmış ben bundan sonra burda devam edicem demiş...Noluyo ya kıyamet koptu.NEDİR YANİ BU ÖFKE...HADİ ÖFKEYİ ANLADIK BU HAKARETLER NEDİR.ALLAHTAN AZICIK KORKUN.Adam sanki din değiştirdi yaa el insafff...

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahir

tahir
04 Ocak 2015 Pazar 02:28

Nedir bu;1- Kin, zulüm, iftira, kutuplaştırma, yalan, şantaj, tehdit, fişleme, tahrik, hakaret kampanyaları? 2- Gurur, kibir, enaniyet, pervasızlık, acımasızlık uygulamaları? 3- Dalkavukluk, övgü, şirk, yarışı?4- Lüks, israf, saltanat, makam merakı? 5- Rüşvet, yolsuzluk, torpil, kayırma, haram furyası? 6- Teröre teslimiyet, İran hakimiyeti, Türk ve TC düşmanlığı? 7- Demokrasinin, hukukun, fikir, ifade, teşebbüs ve inanç hürriyetlerinin katliamı? 8- Başarısız, Türkiye’nin itibarını sıfırlama

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkalın gittiği sene

objektif
03 Ocak 2015 Cumartesi 20:23

Başkal baktı ki Uğur Işılak abisi de aynen böyle yaptı, zaten ağlayan adamda dediki 3 gün konuşurlar sonra unuturlar. Hazır Başbakan da geliyor rozeti taktırırız bal tutmaya başlarız. Merak ediyorum, içine sinecekmi, hangi yüzle Senirkentlilerin yüzüne nasıl bakacaksın, hatta Isparta da hiçmi eski bir dosta rast gelmeyeceksin. Seni 3 gün konuşmazlar, Başkalın gittiği sene derler bu yıla yıllarca hatırlarında kalır artık geçmiş olsun.

28 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yoksa hazımsızlıkmı

gaz sıkışmasımı
03 Ocak 2015 Cumartesi 20:07

tabikide hazımsızlık mhp nin kronik sorunu

16 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

seviyesizlik kalleşlik adına

yolsuzluk haksızlık
03 Ocak 2015 Cumartesi 19:13

madalya ve rozeti hak etti. bunu başbakanın takması manidar. zamanlama mük****l. arkadaş bildiğimiz birisinin kim olduğunu öğrendik. sadece türkücüymüş. biz ülkücü sanırdık.

22 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla