visitor analyticsvisitor analytics

KONGREYE ÇOK SAYIDA BAKAN GELİYOR

KONGREYE ÇOK SAYIDA BAKAN GELİYOR
10 Ocak 2015 Cumartesi 17:12

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Fransız hükümetinin davetineüzerine yarın Paris'te yapılacak olan terörü telin ve Fransız halkıyladayanışma yürüyüşüne katılacağı belirtildi. Yarın Isparta'ya gelecek olan Başbakan'ın programı iptal edildi. Başbanlık korumaları ise Isparta'dan ayrıldı.

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Başbakan AhmetDavutoğlu'nun kongreye katılamayacağını ancak çok sayıda bakanın kongreyegeleceğini söyledi.

Başkan Zabun; "Sayın Genel başkanımız, BaşbakanımızProf . Dr . Ahmet Davutoğlu tüm Isparta’ lı hemşehrilerimize en derin sevgi,saygıve selamlarını iletmişlerdir. Fransa’da Pazar günü gerçekleşecek olan vespontane gelişen terörü Tel’in yürüyüşüne ülke olarak katılımın, Uluslararasıönemli bir mesaj niteliğinde olduğu bu sebeple gerçekleştireceğimiz 5. OlağanIsparta il kongremize katılamadığını bundan dolayı da son derece müteessirolduğunu ve en kısa sürede Isparta’ya geleceğini belirtmişlerdir.

Biz kongremizi sayın bakanlarımızın TBMM  Başkan Vekilimiz ve Genel BaşkanYardımcılarımız ve tüm hemşehrilerimizin katılımı ile coşku içerisinde aynıprogram çerçevesinde gerçekleştireceğiz.

Tüm hemşehrilerimizi davet ediyor, en derin saygı vesevgilerimizi sunuyoruz.

AMA HİZMET GELSİN

İSTERSE KİMSE GELMESİN
12 Ocak 2015 Pazartesi 01:37

MÜJDE ÇORAP OLARAK KALDI ISPARTA YİNE HAVA GAZI ALDI AMA MUTLU OLDU ALKIŞLADI... afferim sizlere umarsızca tavırlarınızdan dolayı. Nerede Teşvik isteyen Gülbirlik Genel Müdürünü yazan BASIN??Yazsanıza HIZLI TREN HATTININ ANTALYA-KONYA üzeri olacağını

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vercoskuyu

tenezül
11 Ocak 2015 Pazar 14:21

ya herzaman derim üfürmeyle olmuyo bu işler aylardır geliyo geldi bi bakmısın fosçıktı fıransa halkı bile türklerden ıspartadan deyerli bizim okadar sehidimiz oldu hangi devlet baskanı geldi de yürüyüs yaptı destek oldu zaten gelse nolcak gene aynı pasif yönetim oda biliyor ben ilçelerden gelen bu karda kısta arkadaslara yanarım

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık oldu

ISP32
11 Ocak 2015 Pazar 14:15

Ispartadaki AKP ekibine yazık oldu.Başbakanın hatası yüzünden, seçimlerde ağzıyla kuş tutsalar yalan artık.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zamanlama manidar

sırası değil
11 Ocak 2015 Pazar 10:16

Rusya Başbakanı Dimitri Medvedev, Ukrayna’nın Rusya ile bozuşarak Avrupa yolunu seçmesini, Türkiye’yi örnek göstererek yadırgadı. Medvedev, “Ukrayna ne zaman AB’ye girecek? Türkiye’den sonra. Türkiye ne zaman AB üyesi olacak? Hiçbir zaman” dedi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her şeyin hayırlısı :-)

Ali ÇO
11 Ocak 2015 Pazar 10:14

Başbakanımız gelmeyebilir fakat millet olarak birlik ve beraberliğimizden taviz vermemeliyiz. Sevmek kişiseldir sayğı duymak erdemliktir.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Şükür Rabbime

AntiAKP
10 Ocak 2015 Cumartesi 20:14

Allah a Hamdü Senalar olsun. Rabbim Ispartayı seviyormuş. Uzaktan Kumandalının ayağına Isparta toprağını nasip etmedi.Tekrar Şükürler olsun.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSRAF HARAMDIR

YALNIZ KURT
10 Ocak 2015 Cumartesi 19:42

DESENE BUNCA REKLAM PARASI BOŞA GİTTİ.....

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce özür dilemen lazım

ahmet yücel
10 Ocak 2015 Cumartesi 18:40

"Tüm hemşehrilerimizi davet ediyor, en derin saygı vesevgilerimizi sunuyoruz." bu cümleyi sarf etmen için çok geç kalmadın mı.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla