visitor analyticsvisitor analytics

KONGREDE BÜYÜK KAPIŞMA!

KONGREDE BÜYÜK KAPIŞMA!
11 Ocak 2015 Pazar 21:24

AK Parti'nin 5. Olağan Genel Kongresi Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan'ın kapışmasına sahne oldu. Bakan Eroğlu, Isparta'ya yapılan yatırımlar ile kendi bakanlığının birinci sırada olduğunu vurgularken, sözü alan Bakan Elvan ise 2015 yılında yapacağımız yatırımlardan sonra Bakan Eroğlu'ndan birinciliği alacağız dedi.

AK Parti'nin 5. Olağan Genel Kongresi'nde konuşan Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, kendi bakanlığının yaptığı yatırımları ve hizmetleri anlattıktan sonra Isparta'da yine kendi bakanlığının yatırım noktasında ilk sırada geldiğini ifade etti. Geçtiğimiz günlerde Merkez İlçe Kongresine katılan Bakan Eroğlu Milletvekili Recep Özel tarafından barajlar kralı ilan edilmişti. Bakan Eroğlu yine bugün konuşmasında kendi bakanlığının tüm bakanlıklardan arasında hizmet noktasında birinci olduğunu dile getirdi. 

Bakan Eroğlu'dan sonra konuşma yapan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan ise 2015 yılında yapacağımız hizmetler ile Orman ve Su İşleri Bakanlığı'ndan birincilik sırasını kapacağız dedi. Salonda büyük alkış alan bu konuşmaların ardından Bakan Elvan, bizim rakibimiz yine kendimizdir. Görüyorsunuz kendi bakanlıklarımızla yarış halindeyiz" dedi

vaad ile icraat farkı.

Ahmet YÜCEL
12 Ocak 2015 Pazartesi 22:57

vaad karşısında bulunanlardan istediğini elde etmek için cazibedir. ama asla tam anlamıyla istek elde edildikten sonra yerine gelmez. icraat yapılmış bitmiş şahsın kendisi değil bıraktığı eserler konuşur ve karşılığında ahte vefa beklenir.bu durumda bizim vekiller birinci şıkka hitabet ediyorlar . oy gelirmi sizce

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep vaat

fatih
12 Ocak 2015 Pazartesi 15:55

Hep vaat birde biten bi hizmet görebilecekmiyiz?

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdir

hoca
12 Ocak 2015 Pazartesi 12:58

BAKANINIZA SÖYLEYİN EĞİRDİR BARAJI DEĞİLDİR. ORASI EĞİRDİR GÖLÜ ÖĞRENSİN ONDAN SONRA KONUŞSUN

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek kelime ile

ıspartalı
12 Ocak 2015 Pazartesi 09:14

söylenecek tek bir kelime var . kongre bir harika idi. bakanların o tatlı rekabeti görülmesi gerekirdi .emeği gecenlere teşekkürler. bir ak partili sade vatandaş olarak partim ile gurur duydum

8 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarihi kapışma

DOBRA
12 Ocak 2015 Pazartesi 01:34

Tarihi Kongrenin tarihi kapışması(!)...

9 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

HIZLI TREN HABERİNİ HANGİSİ VERDİ YARIŞIRKEN

MUSSAB
12 Ocak 2015 Pazartesi 01:33

MÜJDE ÇORAP OLARAK KALDI ISPARTA YİNE HAVA GAZI ALDI AMA MUTLU OLDU ALKIŞLADI... afferim sizlere umarsızca tavırlarınızdan dolayı. Nerede Teşvik isteyen Gülbirlik Genel Müdürünü yazan BASIN??Yazsanıza HIZLI TREN HATTININ ANTALYA-KONYA üzeri olacağını

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

NERDEYDIM ,NEREDEYIM !!!!

SECMEN
11 Ocak 2015 Pazar 22:51

BEN ASKERI ÜCRETLIYIM , BABAM EMEKLI ! BEN MAASIMA BAKARIM ! AKSAMA KADAR SENAIDE TOMRUK TASIDIGIM HALDE KIRAMI ZOR ÖDÜYORSAM, MUTFAK VE COCUKLARIMIN IHTIYACLARINI ZOR KARSILIYORSAM ONA BAKARIM! BUNCA CALISMAMA NAZARAN GEMICIK YADA VILLACIKLARDAN GECTIM, BASIMI SOKACAK KÜCÜK BIR DAM SAHIBI OLAMIYORSAM BUNA BAKARIM ! CALISTIGIM HALDE ONURUMU INCITEN YARDIMLARA MUHTACSAM BUNA BAKARIM ! BIRDE SIZIN SIYASETTE NELERE SAHIP OLDUGUNUZA UZAKTAN BAKIP , SANDIKTA YAKINDAN OY´UMU BUNLARA GÖRE KULLANACAGIM!

68 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla