visitor analyticsvisitor analytics

KÖMÜRCÜLERE ÖZEL MÜJDE…

KÖMÜRCÜLERE ÖZEL MÜJDE…
23 Mayıs 2014 Cuma 14:53

Milletvekili Özel: Kömür yasağını içeren karar yeniden gözden geçirilecek.

Isparta’nın bir numaralı gündem maddesi olan Mahalli Çevre Kurulu’nun kömür kullanımını yasaklayan kararıyla ilgili müjde AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel’den geldi. Doğalgaz kullanamayacak vatandaşlara yasak getirmenin yanlış olduğunu savunan Milletvekili Özel, kararın Isparta Valiliği tarafından yeniden gözden geçirileceğini söyledi.

basit bir vatandaş
23 Mayıs 2014 Cuma 10:09

Sayın vekilim, yanlış yapmışsınız. Tekrar aday gösterilmeyeceğinizi ve ısparta vekillerinin değişeceğini artık herkes biliyor. İşiniz ve eviniz ankarada belki ayda yılda 2-3 kez ıspartaya geleceksiniz seçimden sonra.Biz ıspartada yaşayanların böyle bir zehirle zehirlenmesine nasıl ön ayak olursunuz anlayamıyorum. Bunun vebalini ödemek çok zor.O zaman hava kirliliği devam edince kimseye suç bulmayın.Tarih sizi yazar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
23 Mayıs 2014 Cuma 10:03

Yuh artık. Valilik doğru karar alıyor. Adamlar bu kararı değiştirmek için uğraşıyor. Ankarada oturup ıspartada kömürü bende serbest bırakırım. Zehirlenen bizim çocuklarımız ankarada oturanların çocukları değil nasıl olsa. Tüm zehirlenenler adına hakkımız haram olsun. Tüm zehirlenip acilleri dolduran çoluk çocuk,yaşlı kim varsa hava kirliliğini destekleyen yönde adım atan herkese hakkımız haram olsun. Aynı hastalıklarla muhatap olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bende vatandaş
23 Mayıs 2014 Cuma 09:54

bende vatandaş doğalgazcı olduğun cok belli:)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali
22 Mayıs 2014 Perşembe 09:09

kaçıncı yüzyılda neyi tartışıyoruz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRDAHA DÜŞÜNÜN DERİM
22 Mayıs 2014 Perşembe 03:22

KÖMÜR ÇOKMUU UÇUZ YAKIT..BENCE DOĞAL GAZA GEÇİLMELİ..İHTİİYAŞLILARA KÖMÜR PARASI KADAR DOĞAL GAZ.ÖDENEBİLİR.DÜŞÜNÜLSE.YAŞAYAN BİLİR..ISPARTA COĞRAFİSİ CANAK İÇİNDE HAVA KİRLİLİ DÜŞÜNÜLÜYO BURDA.BİR İKİ GARİBAN DÜŞÜNÜLMESİ DEĞİL MİLLET ZEHİRLENMEMELİ HASTALIKLAR HESAB EDİLMELİ ISPARTADA NEDEN KANSER HASTALARI ÇOĞALDI.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bende vatandaş.
21 Mayıs 2014 Çarşamba 20:57

Adamın biride yorum yapmış, halk otobüsleri havayı kirletiyormuş.Önce onlara önlem alınmalıymış. Lan arkadaş bu halk otobüsleri yazın tatilmi oluyor?Kömür sezonu biter bitmez hava kirliliğide bitiyor.Bu nasıl oluyor? Ispartalılarda kömür öyle bağımlılık yapmışki sigara gibi bir şey heralde. Kükürt dioksid ve radon ve karbonmonoksid çekmeden rahatsız oluyorlar. Yasak çok doğru bir karardır.Sobalı evde oturan odun yada talaş yaksın.Yada kentsel dönüşümle anlaşsın.Kentsel dönüşüme gideceklere serbest. Adamlar hayati tehlike sınırları aşılmış diyor,ıspartalı kömürümde kömürüm diyor.Yıllardır doğalgaz var adamlar öcü gibi bakıyor.Hiç umurlarında olmamış.Doğalgaz olmasına rağmen giderek kirliliği artan bir hava var. bunun sebebi kimsenin doğalgaza geçmemesi yeni binaların kömürlü yapılması.Bir garip memleket vesselam burası.Bu kadar parayı sevmek iyi değil. Param param deyip ölüp gideceksiniz. Mezara para girmiyor. Bende ankarada yada başka şehirde yaşasam yasak olmasın derim. Ama buradayım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwerty
21 Mayıs 2014 Çarşamba 20:43

Mert o kadar ağlama. Ev sahibine söyle yaptırmak zorunda o zaman.Al sana ikinci akıl.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mert
21 Mayıs 2014 Çarşamba 18:53

gwert yorumcu arkadaşım ben valilikten yaşlılık veya maluluk aylığı almıyorum.Asıl sen kararı iyi oku sosyal yardımlaşma vakfından yardım alanlar yararlanıyor diğerleri Vali yardımcısınız açıklamasına göre doğalgaz sobası ilede ısınırlar diyor. asıl sen oku

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
21 Mayıs 2014 Çarşamba 18:28

İlimizin hava kirliligi sadece kömürden dolayımı kirleniyo yetkililer sorumluluk almak istemiyorlar karar verildi kömür unutmayın ve bakın HALKOTOBÜSLERİNDEN ne kadar zehirleniyoruz birde kışla bitmiyo kömür gibi oniki ay zehirleniyoruz bi denetleyin çevre kurulu o zaman karar verin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwerty
21 Mayıs 2014 Çarşamba 17:31

Mert al sana akıl.Yasağı iyi oku. Senin evin için bunun geçerli olmadığını anlarsın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali d
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:59

Sayın vekil karar verileli ne kadar oldu,hatta mahkemeye itiraz bile oldu,daha yeni mi itiraz ediyorsunuz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
21 Mayıs 2014 Çarşamba 15:24

Gerta adlı yorumcu hadi bana bi akıl ver madem sağlığımız bu kadar düşünüyorsun, Asgari ücretle çalışıyorum 300,00 TL sobalı evde kirada oturuyorum. Doğalgazlı olursa kira ne kadar olur sen bilirsin.ve ben nasıl geçinirim. Sende Doğalgazcı edebiyatını bırak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerta
21 Mayıs 2014 Çarşamba 13:42

Vekilim yanlış düşünüyoresunuz.Adamın parası var, 300-400 bin liralık sitede ve apartmanda oturuyor kömür yakıyor.Adam aparttan milyarlar kazanıyor, fabrika bacası gibi kömür yakılıyor.Biz zehirlenmek isttemiyoruz. Fakir edebiyatı yapılmasın lütfen. Bunu siyasi manevra olarak kullanmayın.Millet kanser olursa bedava mı tedavi oluyor. Zorlamazsanız 100 yıl daha hava kirliliği olur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla