visitor analyticsvisitor analytics

KÖMÜR YASAĞI

KÖMÜR YASAĞI
01 Temmuz 2014 Salı 03:37

Vali Özkan: “Kurul, masa başında ezbere karar almaz”

Geçen nisan ayında toplanan Mahalli Çevre Kurulu, kömür yasağına ilişkin kararı ile dikkatleri üzerine çekmişti. O günden bu yana karara ilişkin bir yorum yapmayan Isparta Valisi Vahdettin Özkan, bugün konuştu. Vali Özkan, kararların ezbere alınmadığını, alınan kararların nimet-külfet dengesine dikkat edildiğini söyledi.


LÜTFEN

anadolu mh.
01 Temmuz 2014 Salı 18:55

YASAKLAYIN LÜTFEN RESMEN ZEHİR SOLUYORUZ.10 YIL İSTANBULDA İKAMET ETTİM.BÖYLE HAVA KİRLİLİĞİ GÖRMEDİM.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kirmizi isik

vatandas
01 Temmuz 2014 Salı 08:41

Sn.Vali kirmizi isikta duruyor ama vatandasinda....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

mm
01 Temmuz 2014 Salı 08:39

fak fuk fonun dağıtacağı en tehlikeli kömür serbest sizin tonlarca para verip aldığınız kaliteli kömür yasak madem kömür yasaklanacak fon kömür yerine o evlere gaz bağlattırsın onun faturasını ödesin bizde gaza geçelim adaletli olunsun çelişkili işlerle ne amaçlanıyor?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Düşüncesizler

Masum Vatandaş
01 Temmuz 2014 Salı 04:40

Yahu doğalgaza geçmek için 8milyar para istiyor adamlar, ben enayi miyim de 8 mlyar verip doğalgaza geçeyim. Gider kömür yakarım adam gibi ısınırım. evm esk yalıtmasız, iki çivi çakınc cıngar çıkarıyorlar 40 yıldır, ne üst yapabildik ne birşey sonra da tabiiki rant olduğu için doğalgaz diyorlar.Siz onu bunu bırakın da daha evinde sıcak suyu zor bulan adama doğalgaz satmaktan önce alt yapıyı halledin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

külfet nimet

ıspartalı
01 Temmuz 2014 Salı 03:49

6 mart atatürk caddesinde lüks evlere 2 gün önce tonlarca kömür gelmiş sizce bu kadar lüks evde oturanların doğal gaza geçme külfeti var mıdır?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla