visitor analyticsvisitor analytics

KOMİSYON KURULUYOR

Komisyon kuruluyor
05 Şubat 2016 Cuma 21:43

Afyon’un Afium’ı varsa Isparta’nın Roserium’u olacak

İl Genel Meclisi, şubat ayı oturumlarını önemli bir karar alarak kapattı. Organize Sanayi Bölgesi yanındaki özel idareye ait araziye uygulanacak proje için komisyon oluşturulması, projenin adının da Roserium olması, tüm meclis üyelerinin oy birliği ile karara bağlandı.

DAHA DOGRU YATIRIM???

ISPARTA
07 Şubat 2016 Pazar 22:13

ISPARTA´DA ISSIZLIK NEDENIYLE GENCLER SEHRI TERKEDIYOR ; BU SEBEBLE ISPARTA YASLANIYOR ; BARI HUZUR EVI YAPINDA YAPTIGINIZ YATIRIM BOSA GITMESIN DEGILMI? AKDENIZIN EN BÜYÜK HUZUREVINI YAPABILIRSINIZ MESALA; NASIL OLSA ANLASILIYORKI ILLA ÜRETIME YATIRIM YAPMIYACAKSINIZ! BIZIMDE TAAA ORADAN ALIS VERIS YAPACAGIMIZI NEREDEN CIKARDINIZ PEKI!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taklit

Taklit
07 Şubat 2016 Pazar 16:45

Adı bile taklit. Özgünlük yok. En baştan bitik bence. İhtiyaca hitap etmek yerine, hayaller üzerine iş yapıyoruz. Isparta bin tek sorunu buymuşcasina bir durum seziyor musunuz?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmaz

kultigin
06 Şubat 2016 Cumartesi 20:57

Isparta yavaş sehir konseptinde bir şehir.. Böyle projeler mali yönü bir tarafa Isparta ve Burdur ( ki bu projeyi ayakta tutacak ana unsurlardır) populasyonu tarafından rağbet görmeyecek projelerdir.. Kaldı ki proje bile değildir.. Böyle basit işler yerine daha az maliyetli ama önü açık ana temalar belirlenmelidir. (Ispartayı mermer ocaklarının çöplüğüne döndürmekten farkı yoktur)

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAZ

AVM YATIRIM
06 Şubat 2016 Cumartesi 17:58

AVM yatırımları tüketime teşvik eden unsurlardır. Öce üretmemiz lazım sonrasında tüketelim. Ispartanın önde gelen iş adamları, siyasetçileri AVM projesini ekonomik kalkınma gibi sunmaları bence günü kurtarmaktan bir şey değil.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AFİUM PROJESİ BAŞARISIZ

Üniversiteli
06 Şubat 2016 Cumartesi 17:18

Afyon,Isparta illeri 3 ay yaz mevsimi yaşayan sehirlerdir. AFİYUM üstü açık alışveriş merkezi olduğu için Afyonda çok fazla ilgi duyulan mekan olmadı AFYONPARK AVM yapıldı. Aynı sorun Isparta içinde geçerli olacaktı.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

orasi Afyon

Fakiroglu
06 Şubat 2016 Cumartesi 17:11

Sanayi şehridir Afyon mermerin lokumun baş kentidir termal denince akla gelen tek yerdir.Bu yüzden Afyonu örnek alalım kiskanmayalim.Afyon un siyasileri bakani calisiyor işsizlik neredeyse yok insaallah ispartamizda Afyona benzer

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ozenmeyin

Nn
06 Şubat 2016 Cumartesi 14:09

Afyon devletten kaynak almayan tek il seçildi kendi kendine yetebilen afyon olmasa nere ye ozenecektiniz bilmem

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

olay

komik
06 Şubat 2016 Cumartesi 13:24

Afyon dediğin yerde üretim var, turizm var birde gidin bakın şehrin ortasına bölgenin en büyük avm sini açtılar. Isparta da daha şehrin ortasındaki yeri açamadınız herkese uzak doğru düzgün istihdam oluşturmayacak şeyin kime ne yararı olacak. Belki yapılırken 3-5 iş adamı cebini doldurur o kadar. He yapıldıktan sonra anca izmir- konya yolcuları uğrar onlar da yetmez işi çevirmeye.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gg

Ff
06 Şubat 2016 Cumartesi 10:04

Hep bir kopya hep bir özenti

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Varyum

Ak
06 Şubat 2016 Cumartesi 08:54

İsim çalıntı olmuş. İllaki alakalı olsun diyorsanız AKVARİUM olsun. Tutmazsa balık yetiştirilir.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

s

a
06 Şubat 2016 Cumartesi 08:49

ısp cünürdeki kotekx fab yıkılan orası dururken siz sınıra çıkın ****ara yapın yaşlılık oğle bir şey işte ısparta cevrasinde dururken boşa para gömecekler

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışır bu Kadroya

Hasan Hüseyin Katırcı
05 Şubat 2016 Cuma 23:31

Bu Kadro Gercekten ıspartaya Çok İşler yapacak. Başarılarının devamını dilerim.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla