visitor analyticsvisitor analytics

KOCA REİS’İN OĞLU YİNE YAPTI YAPACAĞINI

KOCA REİS’İN OĞLU YİNE YAPTI YAPACAĞINI
06 Ekim 2015 Salı 11:54

Geçmişte KOCA REİS Merhum Dr. Sadettin Bilgiç Şarkikaraağaç’a Veterinerlik Sağlık Meslek Lisesini açmıştı. Şimdi KOCA REİS’in oğlu Süreyya Sadi Bilgiç, babasından bayrağı devralarak Şarkikaraağaç’a Veterinerlik Fakültesinin açılması için girişimlere başladı.

Geçmişte KOCA REİS Merhum Dr. Sadettin Bilgiç Şarkikaraağaç’a Veterinerlik Sağlık Meslek Lisesini açmıştı. Şimdi KOCA REİS’in oğlu Süreyya Sadi Bilgiç, babasından bayrağı devralarak Şarkikaraağaç’a Veterinerlik Fakültesinin açılması, yeni binanın yapılması için elinden geleni yapacak.

İnanıyoruz, Hep birlikte BAŞARACAĞIZ. İnanmak Başarmanın yarısıdır, İnanalım Başarmak için hepbirlikte çalışalım diyen BİLGİÇ  Veterinerlik Fakültesinin açılması için gerekli temaslarda bulunarak, Rektör Çarıkcıyı ilçeye davet etti. 


inşallah

.
06 Ekim 2015 Salı 15:32

Allah yardımcınız olsun.memleketimize ıspartamıza ve ilçelerine yeter ki birşeyler olsun kalkınsın.size güveniyoruz.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

beklemekteyiz

.
06 Ekim 2015 Salı 15:21

eğirdire söz verilmişti hatta altınkum düğün salonunda haziran seçimlerinde ''eğirdire müjdeli haberim var tren garı üniversiteyi tahsisi yapılarak üniversiteyi açağız Allahın izniyle hemde hemen seçimlerden sonra''denildi söz verildi.hatırlatma sadece!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun

Hhakagündüz
06 Ekim 2015 Salı 14:31

Babasının ruhu şad mekanı cennet olsun Fakültenin alt yapısı zaten hazır Hayırlısıyla olur inşaallah

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
06 Ekim 2015 Salı 14:23

Ne oldu o iş diyen gelendoslular. Sizde H. Avni paşaya gidin. Ama o saraya yalakalık yapmazdı. Saraya kafa kaldırmıştı. Kopardılar.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Noldu bizim is

Gelendostlu
06 Ekim 2015 Salı 13:27

Koca reisin oğlu gelendost meydanında üniversite için para sözü verdi hemen başlıyoruz dedi Noldu o is 1 buçuk yıl oldu daha ses yok karaagactan başka oy aldığı yerler de var haberi olsun da

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

REİS DİYORSUNUZ BAKALIM ASGARİ ÜCRETLİLERİN REİSİ OLABİLECEKMİ?

MAHMUT AKSU
06 Ekim 2015 Salı 12:58

Kim yalan söylüyor çıksın ortaya. Sadi bey seçim beyannamenizde asgari ücreti 1300.-tl ve emekliye de maaş artışı sözü veriyorsunuz. hodri meydan. bu iki iş için seçimi beklemeye gerek yok. senin cesur bir hareketinle meclise sunacağın önerge ile bu artışlar seçim olmadan da yapılabilir. bakalım akp liler bu asgari ücret konusunda ne kadar gerçekçiler. hadi sadi bey verin şu öner****i mecliste hangi parti kabul etmiyor görelim yok biz seçimden sonra söz veriyoruz diyorsanız onum adına ne denir?

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla