visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 22:05

KOÇ'TAN ISPARTA İDMANYURDU'NA DESTEK

KOÇ'TAN ISPARTA İDMANYURDU'NA DESTEK
21 Mart 2015 Cumartesi 12:45

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Nuri Koç, pembe-yeşilli takıma maddi destek de bulunarak, “Gençlik yıllarında futbol oynadım. Ispartaspor profesyonel ligde iken yöneticilik yaptım. Bu şehrin profesyonelde takımı olmalı" dedi.

Bölgesel Amatör Futbol Ligi 7. Grup’ta mücadele eden Isparta İdmanyurduspor’a, AK Parti Milletvekili Aday Adayı İşadamı Nuri Koç’tan destek geldi. Pembe-yeşilli takımını kritik bir süreçten geçtiği bir ortamda maddi destekte bulunan Koç’un bu jesti yöneticileri sevindirdi.

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Nuri Koç, sporu ve futbolu çok sevdiğini belirterek, “Ispartaspor profesyonel ligde iken yöneticilik yaptım. Her zaman maddi ve manevi destekte bulundum. Bu şehrin profesyonelde takımı olmalı. Bizler geçmişte olduğu gibi pembe-yeşilli renklere her zaman destek vermeye devam edeceğiz. Bu yıl ligde kalınırsa seneye iyi işler yapılır”dedi.

Böylesi güzel bir kentin profesyonel ligde takımının olmamasının kendisini üzdüğünü söyleyen Koç, “Spor turizminin önemi ortada.Spor bu şehre renk katar, herkes kazanır. İnşallah Isparta’mıza hizmet yolunda bizlerde de üzerimize düşeni yapacağız” diye konuştu.

reklam

vatandaş
21 Mart 2015 Cumartesi 16:06

KAÇPARA YARDIM ETMİŞ BUNLAR REKLAM GEÇELİM

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAHTE

VAKKAS
21 Mart 2015 Cumartesi 15:23

HER TURLUOLAYLARI ORT PAS EDEN ADAY OLUNCA YARDIMDA MILLET VEKİL OLUSA VAY ISPARTANIN HALINE SİÇİLLİNE BAKIN RESMİ EVRKT A SAHTECİLİK TEHDİT HEP Sİ VAR

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece koç mu var

sadece koç mu var
21 Mart 2015 Cumartesi 14:18

Desteklerinden dolayi sayın koç a teşekkür ediyorum. Aynı duruşu diğer adaylardan da bekliyorum.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜTEVAZİ İNSAN

GELENDOSTLU
21 Mart 2015 Cumartesi 13:48

Nuri beyi çoktan tanırım gerçekten; mütevazi, dürüst ve çalışkandır. İnşallah başarılı olur.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla