visitor analyticsvisitor analytics

KİŞİ BAŞI 4 BİN 312 TL

Kişi başı 4 bin 312 TL
01 Mart 2015 Pazar 23:19

Isparta, devletin en çok para harcadığı iller arasında

Maliye Bakanlığı, devletin en çok para harcadığı ve en çok para aldığı illeri açıkladı. Rakamlara göre Isparta, devletin en çok para harcadığı iller arasında yer aldı

.

yapılan ne

ne harcamış
02 Mart 2015 Pazartesi 22:30

Bir tarafa bir şeyler yapılmışta bizmi bilmiyoruz.Devlet bu parayı nereye harcamış,dalgamı geçiyor bunlar millet ile anlayamadık gitti.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam deyil

ispartali
02 Mart 2015 Pazartesi 15:34

Isci koylu memurun aldina bak okullar hastaneler egitime baska care yok ak parti evet kalkinan isparta lider turkiye ak parti evet ya oburlri gelirse turkiyeyi bir liraya muhtac ederler etmedilermi lutfen tek care ak parti evet

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereye harcanıyor?

fatih
02 Mart 2015 Pazartesi 11:15

1.Doğuilçeleri(Gdost,Şkraağaç,Ybademli,Yalvaç,Süçler,Aksu vb.)ulaşım Allaha emanet. 2.Antalya ve Konya yolları kazalar olmasına rağmen bölümüş yol değil. 3.İnsanların çalışa bileceği kapsamlı bi sanayi de gelmedi.velasıl biten bi hükümet yatırımı yok.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİM VAR

SEÇİM VAR
02 Mart 2015 Pazartesi 10:19

SEÇİM VAR DİYE OLMADIK YALAN DOLU MÜJDELER GELİR ARTIK. VEKİLİME KAYMAK LAZIM. YALVAÇ KAYMAĞI OLSUN

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf salatsı

nesrin
02 Mart 2015 Pazartesi 00:45

yalan ahber daha bir cok köy okulunda arac gerec bile yok yok eğitime şunu harcanmış yok bu harcanmaışşşşşşmillet olmasa millet bitik okulu vatandaş yaptırıyor arac gerecini vatandaştan alınıyor devlet ne yapıyor yiyor sadece

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sığımacı

eren
02 Mart 2015 Pazartesi 00:17

tabi çok para harcanan iller arasına girer çünkü en çok sığınmacı bulunan iller arasında vatandaşına harcamıyor sığınmacılara bakıyor devlet.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

benim hakkımı yiyene zehir zıkkım olsun

vatandaş
02 Mart 2015 Pazartesi 00:10

ben devletten o kadar para almadım yada bana o kadar para harcamadı. benim hakkımı yiyenlerin çorundan çocuğundan o haklar çıksın inşallah.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla