visitor analyticsvisitor analytics

KİMSENİN KEMİKLERİNİ SIZLATMAYIZ

KİMSENİN KEMİKLERİNİ SIZLATMAYIZ
23 Ocak 2017 Pazartesi 12:41

KİMSENİN KEMİKLERİNİ SIZLATMAYIZ

MHP Isparta İl Başkanı İsa Yalçın, anayasa değişikliği süreciyle ilgili, "MHP'nin ve sayın Devlet Bahçeli'nin olduğu yerde, bu memlekete, bu memleketi kurup da bize emanet edenlere asla yanlış olmaz. MHP ne sandıkta, ne de başka yerde bölünür. Çünkü bu kutlu davada bizim taşıdığımız emanet 5 bin şehidimizin emanetidir. Cumhuriyeti kuran iradenin emanetidir.Kimsenin kemiklerini sızlatmayız" dedi.

MHP İl Başkanı İsa Yalçın, partisinin anayasa değişikliği oylamasında Ak Parti ile birlikte hareket etmesinden kaynaklanan eleştirilere cevap verdi. Anayasa değişikliğinin devletin organizasyon yapısıyla alakası olmadığını belirten Yalçın, "Bu anayasa değişikliği daha çok yargı merkezli yapılan bir değişikliktir. Anayasa değişikliğini incelerken neyin değiştiği konusu, değişen maddelerin neye atıfta bulunduğu konusu çok daha önemlidir.Burada devletin organizasyon yapısını ilgilendiren hiçbir maddeye dokunulmamıştır. Ancak hükümetin yönetim sistemini ilgilendiren maddelerle ilgili değişiklikler yapılmak istenmektedir. Bunun da sebepleri vardır"dedi.

Yalçın, şöyle devam etti:

"Anayasanın temeli olan, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin de kuruluş felsefesi olan ilk 4 madde ve bunun devamı olan laiklik,Türkiye'nin bir ve bütün, kardeş ortamında yaşamasını sağlayan maddelerin hiçbirinde değişiklik yoktur. Anayasa Komisyonu'nda değişikliğe uğrayan'doğuştan Türk olma şartı' maddesi sayın genel başkanımız tarafından çıkartılmıştır. Buna çok tepki gösterilmiştir. 'MHP'nin lideri, nasıl olur da Türkçü bir parti Türk olma şartını anayasadan çıkartır' diye. Bu aslında Türkleri bölen ve Türklerin cumhurbaşkanı olmasının önünü kesen bir maddedir.Bu madde, 1924 Anayasası'na konulmak istenen, Atatürk'ün önünün kesilmek istendiği bir durumdu. Doğuştan Türk olma şartı, Selanik'te doğan bir Türk'ün,Türk sayılmadığı bir durum. Dolayısıyla değerli hemşehrilerimiz anayasa değişikliklerini incelerken okuduklarının hangi maddeye atıfta bulunduğunu, ne tür sonuçlar çıkaracağını bilmedikleri için direkt yorum yapıyor. Bu konuda Türk siyasi tarihinde herkesin güvenini kazanmış olan sayın genel başkanımıza inansınlar. Milliyetçi Hareket Partisi'nin ve sayın Devlet Bahçeli'nin olduğu yerde bu memlekete, bu memleketi kurup da bize emanet edenlere asla yanlış olmaz. Milliyetçi Hareket Partisi ne sandıkta, ne de başka yerde bölünür. Çünkü bu kutlu davada bizim taşıdığımız emanet 5 bin şehidimizin emanetidir. Cumhuriyeti kuran iradenin emanetidir. Kimsenin kemiklerini sızlatmayız."

 

ÖNCE KENDİNİZ İNANIN SÖYLEDİKLERİNİZE...

M H P !!!!????
24 Ocak 2017 Salı 12:16

Sayın başkan daha düne kadar başka şeyler diyordunuz... Bırakın artık koltuk milliyetciliğini...Yazıklar olsun Mhp bi kaldı ortada...Gidiniz.... Ellerimiz kırılsın size oy verdiğimiz için.... Yeni bir çıkış olacak ama siz Ispartada ne yzle dolaşacakınız...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dünya Dönsün Yeter

Yurttaş
24 Ocak 2017 Salı 11:48

Düne kadar Akp'ye başkanlık konusunda her türlü itirazı yapan Devlet Bahçeli ne olduda 180 derece dönüş yaparak Akp'nin kuyruğuna takıldı.Bu dönüşün sebebini halkımıza açıklamak zorundasınız MHP tabanının tamamına yakını Devlet Bahçeli gibi düşünmüyor.Tarihe Cumhuriyeti kaldıran parti olarak geçmek istmiyorsanız rahmetli Türkeş'in Cumhuriyetle ilgili düşüncelerini hatırlayarak titreyip kendinize dönün.Aksi taktirde yarın MHP diye bir parti olmayacak

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

isa başkan

ahmet
24 Ocak 2017 Salı 08:47

sayın bahçeli madem bu kadar demokrat önce parti içi demokrasiyi işletsin. başkan genel başkan el birliği ile bitirdiniz partiyi. artık akp sana da bir koltuk verir inşallah

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan topla üyeni karşılıklı soru cevapla aydınlat nasıl

Sengetli Ayhan
23 Ocak 2017 Pazartesi 22:09

15 temmuza kadar 17 aralık yargılanmadan ASLA diyen genel başkanıma bir soruver isa kardeş 17 aralık halen geçerlimi (biz ulaşamayacagımız için elçi ol)

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik olma isa

ritem
23 Ocak 2017 Pazartesi 22:06

isa sen bunları kraldan fazla kralcı olan, sorgulamayan k.yunlara anlat belki inanırlar.ama fatihayı bilmeyen morg bekçileri! bunlara inanmaz.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücüysem hayırrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Sengetli Ayhan
23 Ocak 2017 Pazartesi 21:53

hayır hayır hayırrrrrrrrrr.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ha ha ha

vatandaş kadr
23 Ocak 2017 Pazartesi 21:16

mhp den başka hiç bir partiye oy vermedim Sayın Bahçeli alır bi daha oyumu . . . .. birini

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

merak ediyorum

süleyman
23 Ocak 2017 Pazartesi 17:49

Bundan böyle sen ve senin gibi medya önünde ahkam kesen MHP yöneticileri ömrümüz boyunca bu şehirde başınız dik olarak vicdanen rahat nasıl dolaşacaksınız gerçekten merak ediyorum.

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi oradan!

Vatandaş Nuri
23 Ocak 2017 Pazartesi 17:41

Hangi gerçek milliyetçi ülkücü Türk vatandaşı buna evet der. Siz ancak kendinizi kandırmaya devam edin. Sandıkta görüşürüz.

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abuzittin Kesekağıdı
23 Ocak 2017 Pazartesi 16:32

Sayın başkan söylediklerine kendin inanıyormusun? Başta Başbuğumuz olmak üzere Ruhi Kılıçkıran abimizden Rıfat Çakıroğlu kardeşimize kadar bütün şehitlerimizin kemiklerini sızlattınız. Cesaretin varsa kendi yönetiminde bir **** oylama yap. Bakalım yönetim kurulu üyelerinden kaç tanesi evet diyecek. Haaa istifa etsinler o zaman diyebilirsin. Her şeyin bir vakti var. O yöneticiler sana ve genel merkeze rağmen orada duruyorlarsa mutlaka bir sebebi vardır. Ah be yavrum Bahçeli gibi yaşlıda değilsin

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

korkma

memet
23 Ocak 2017 Pazartesi 16:13

Sayın Bahçeli kasetten falan korkma, hepimiz o işi yapıyoruz...

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alper
23 Ocak 2017 Pazartesi 14:17

Kuvetler ayrılığı kalıyormu ki ilk 4 madde kalsın birde hangi ülkücüler evet diyor sağında solunda bir kaç kişi var onlarda seni kandırıyor.gel bana sor sana neden hayır dediğimizi izah edeyim.çıkta bir sor kim destek veriyormuş ben bir kişiye rastlamadım.

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis
23 Ocak 2017 Pazartesi 13:21

Bahçeli koltuk sevdasından dolayı baştan beri hayır dediği başkanlıga evet dedi. Mhp nin tabanı bilmiyor mu görmüyor mu bunu sanıyorsunz ? Hepimiz hayır diyeceğiz... Nokta

29 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu milleti salak mı zannediyorsunuz?

murat özkan
23 Ocak 2017 Pazartesi 13:02

Bir insan, hatta bir partiyi yönetenlerin neyin ardına saklanacaklarını bilemeyecek kadar cahil olmaları malesef şu yaşadıklarımızın sebebi durumunda. Koltuk için küçük insanların yapamayacağı, vazgeçemeyeceği hiç bir şeyinin olmadığını malesef görmekteyiz. Sizler o küçücük partinizi sizden almasınlar diye yaptıklarınızı bilmiyor mu sanıyorsunuz. Allah sizlere akıl fikir ihsan etsin.

30 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla