visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:46

KİMSE BİZİMLE AŞIK ATAMAZ

KİMSE BİZİMLE AŞIK ATAMAZ
14 Haziran 2017 Çarşamba 00:55

KİMSE BİZİMLE AŞIK ATAMAZ

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, basın mensuplarıyla iftarda bir araya geldi. Günaydın iftar programında büyük önem verdiği asfalt çalışmalarıyla ilgili iddialı açıklamalarda bulundu. Isparta Belediyesi ile asfaltta kimsenin ‘aşık’ atamayacağını dile getiren Günaydın, “Bizim şehir merkezine yaptığımız 50 kilometrelik asfalt, onların köy yollarına yaptığı 250 kilometrelik asfalta bedel” dedi.


SİZİNLE KİMSE AŞIK ATAMAZ

SÜLEYMAN
15 Haziran 2017 Perşembe 14:36

KÖY GARAJININ ORADAN BETAŞ ÖNÜNDEN KÖPRÜYE GELİYORSUN GÖRÜŞÜ ENGELLEYEBİLMEK İÇİN ÇOK GÜZEL KÖPRÜ YAPMIŞSINIZ SOLDAN GELEN ARACI GÖREBİLMEK İÇİN YOLUN YARISINA KADAR ÇIKIYORSUN, ALLAH HEPİMİZİ KORUSUN İNŞALLAH.(VE YAYA İÇİN KÖPRÜDE 1 KİŞİLİK YÜRÜME KALDIRIMI YAPILMIŞ NE GÜZEL)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

arabanın gevşemeyen vidası kalmadı

izzet çalışkan
15 Haziran 2017 Perşembe 14:09

akkent tokiden sdü ve tıp a Aliköy küçükhacılar ve Büyükhacılar köyüden işe ve hastaneye giden lerin arabaları 7 yıldır mahvoluyor . hiç bi çözüm yok çünür mahallesi zaten tozdan geçilmiyor bence çünürün adı toz mahallesi olarak değişmeli

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah vah vah

ısparta
15 Haziran 2017 Perşembe 13:15

ya şuna söyleyin bu millete ŞABANCILIK OYNAYIP durmasın.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Elif
15 Haziran 2017 Perşembe 12:12

Akkent Toki ile Çünür arası Allah rızası için hiç görmüyormusun 7 yıldır orada oturuyoruz bir kere bakılmadı yollar çukurdan geçilmiyor.Kısacası şu ıspartada doğru dürüst hiç bir yol yok

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesap ortada! kazananı kim? 2

vatandaş
15 Haziran 2017 Perşembe 06:48

ülkemizde petrol çıkmadığına göre! o meşhur cari açığımızı yok yere artırmış oluyoruz. çevreye verdiğimiz zarar da cabası! şimdi soruyorum bu işin kazananı kim? 3-5 petrol sahibi! ya kaybedeni hepimiz! sayın başkan'dan lütfen rica ediyorum sinyalizasda yeşil dal****ı yeniden hayata geçirin ve gelişi güzel hız kesici uygulamasına son verin. bazı noktalarda illaki trafiği yavaşlatmak istiyorsanız eds gibi çok daha modern uygulamalarda var.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesap ortada! kazananı kim?

vatandaş
15 Haziran 2017 Perşembe 06:42

1-)bir otomobil en fazla yakıtı durağan haldeyken hareket etmek için harcarısparta'da sinyalizasyon uygulamasında bozulan yeşil dalga uygulamasının ve gelişigüzel serpiştirilen hız kesici setlerin maliyetini gelin kabaca değerlendirelim.ilimizde her ay ortalam 50.000 arabanın yukarıda zikredilen nedenlerden ötürü ortalama aylık 1lt fazladan yakıt tükettiğini varsayalım ki eminim daha fazladır. 50.000 lt yakıt*ortlama lt fiyat 5tl alırsak 250000 tl, buda yıllık 3.000.000 tl eder.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bozulan trafik düzeni

kadir
15 Haziran 2017 Perşembe 06:20

önceden yeşil dalga uygulaması vardı! şimdi bitti! heryere gelişigüzel hızkesici yapıldı. akan trafik bitti. eee geriye ne kaldı. belediye bu kafayla yeni yapacakları asfaltta günlük on araç geçen yere 3 tane hız kesici yapar. devam sayın başkan devam nasıl olsa bir daha seçilme kaalen yok değil mi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çünür toz duman
15 Haziran 2017 Perşembe 05:03

Çünürde tozdan sağlıgımız bozuldu sayın Başkan. Ne diyeli duy sesimizi. Resmen toz soluyoruz. Arabalar hurdaya döndü.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR KÖYÜ

üniversiteli
15 Haziran 2017 Perşembe 05:00

SAYIN YUSUF ZİYA GÜNAYDIN BEYFENDİ SİZİ ÇÜNÜR MAHALLESİNE İFTAR YAPMAYA DAVET EDİYORUM LÜTFEN OTOGAR İNŞAATINI ZİYARET EDİP GERİ DÖNMEYİN SİZ AÇTINIZ BURALARI İMARA İNSANLAR TOZ İÇİNDE YAŞAMAYA SİZ MAHKUM EDİYORSUNUZ

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 23:46

sayın Başkan asfalt için her türlü makina ekipman almışsın fakat asfaltı döken makinayı kullanan yolun eğimini bilen hesaplayan bir kişi dahi yok kara düzen bilinçsizce asfalt döküyorlar sanki engebeli arazi de gidiyorsun.cezaevinden gülbirliğe doğru yukarı çıkan yola bir bak istersen.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sebastian
14 Haziran 2017 Çarşamba 22:39

Hakkaten cezaevinin önündeki yol berbat. Ordan devletin araçları da geçiyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 22:33

Dış hastanesi yolu bırak asfaltı her tarafı çukur

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 22:32

Dış hastanesi yolu bırak asfaltı her tarafı çukur

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖSTEBEK YUVASI

ERÇÜ
14 Haziran 2017 Çarşamba 21:34

BAŞKAN SANA OY VEREN MİLLETLE DALGAMI GEÇEN SEN YAA.CEZA EVİNİN ETRAFIN DA MÜSLÜMANSAN Bİ DÖNSENE ..YOLLARINA BAK Bİ DİNİNE İMANINA ..ALLAH AŞKINA NE OLUR .HAKLI OLDUĞUMUZA O ZAMAN KARAR VERCEN

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NERELİYİZ

ŞEHMUZ
14 Haziran 2017 Çarşamba 21:30

YA BAŞKAN ŞU CEZAEVİNİN ÖNÜNDEN GEVURA GEÇ DESEN GEÇMEZ YA ..SEN GEÇSENE Bİ TUR AT ALLAH RIZSI İÇİN YAA..YA BİZ BAŞKA YERDE YAŞIYORUZ YA SEN .HER AY ARABALARIMIZIN 10 YILLIK ÖMRÜ GİDİİİ..

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 19:11

otogandan üniversiteye giden yolun sağ şeridinde araçlar zıplayarak gidiyor hamileyim ve d yolu kullanmaktan korkuyorum bebeğime bir şey olursa (Allah korusun ) başkan bey Hesabını verecek mi

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Msbeh
14 Haziran 2017 Çarşamba 18:59

Ya birisi şunu çünür mahallesine getirsin de görsün asfaltı milletle dalga geçiyor bu adam. Şaka gibi gerçekten.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

50 yıllık olsun

Serdar
14 Haziran 2017 Çarşamba 18:40

Asfalt genellikle alt yapı bittik den sonra ve yol iyice oturduk dan sonra dökülür,ıspartamız yıllardır alt yapısı devam eden ve nedense hiç bitmeyen bir il ve bir çok yol asfalta ihtiyaç duyuyor yama değil yeni asfalta ihtiyaç var daha çok çalışmanız lazım övünmeyi bırakın biz yaptıklarınızın bedelini seçimde size ödeyeceğiz sen merak etme

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyük başkan fatih 4555 sok
14 Haziran 2017 Çarşamba 18:27

Fatih mh 4555 sok evlerin hepsini su basıyor yağmur yağdığında. geçen sene karşı sok ları yaptınız. 4555 sok ğida alt yapı çalışması yapacağız demiştiniz büyük başkan.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
14 Haziran 2017 Çarşamba 17:13

Biri bunu 3 4 yıl önceki döktüğü 60 yıllık dediği asfaltın oraya ****ürüp bide orda sorsun bu kaç yıllıktı bu asfaltlar bumu 60 yıllık asfalt diye

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAVRAZ MH

mehmet boyacı
14 Haziran 2017 Çarşamba 16:36

SAYIN DAVRAZ MAHALLELİ BÜYÜKLERIM BENDE ORDA EVIMVAR ŞÜNÜ BILELIM KARAAGC MH MODERIN OLUYOR EMRE OLUYOR NEDEN TOPLU SITELER YAPTIRMIYOZ TIREN YOLU ÜZTÜ GÜZEL DAVRAZ AYNI DELIN MUTAYITLERI VERELIM ÜCGÜNLÜK DUNYADA RAHAT HAYAT OLSUN 7 KATLI 8 OLABILİR DAVRAZ MH SAKINLERI BÜYÜLLERIM YARIN ATIL DURUMDA KALACAGIZ ETRAFIMIZA BIR BAKALIM HERKEZE SAYGILIYIM BI KOMANDO KAVŞAGINA BAKIN BIRDE ICERLERE ENKALABALIK MH LEYIZ

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

asfalt

davrazlı
14 Haziran 2017 Çarşamba 14:21

Davraz mah.en eski en büyük mahallelerden biridir.Cezaevine inen cadde.türker avm den inen cadde iyi.fakat hele birde davraz evlerinin ara sokaklarına vede eski rus pazarından çarşamba pazarına doğru giden yol.inanın çok kötü.bu yolların derhal yapılması gerekir.çokk ayıp.niye.seçim zamanı eski rus pazaındaki miting unutulurmu.o kalabalık havai fişekler.hangi mahallede yapıldı öyle miting.sayın başkan ivedilikle duyrulur.sn.davraz mah.muhtarınada duyrulur.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başbuğ
14 Haziran 2017 Çarşamba 14:16

Bisiklet yollarımız, Lüzumsuz Heykellerimiz, Seyyar Saat kulelerimiz, çok ihtiyacımız olan Güreş meydanlarımız, Lağım kokan mahallelerimiz dünyada tek. KİMSE BİZİMLE AŞIK ATAMAZ..!!!

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla