visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:41

KİMİN PARASI İLE KİME ALIYORSUNUZ...

KİMİN PARASI İLE KİME ALIYORSUNUZ...
23 Mayıs 2014 Cuma 17:10

Isparta İl Genel Meclisi’nin önceki gün yapılan olağanüstü toplanarak kendileri için laptop aldırma kararı aldılar.

Isparta İl Genel Meclisi’nin önceki gün yapılan olağanüstü toplantısında, Meclis üyelerine Laptop müjdesi geldi. Gündemin sonuncu ve beşinci maddesinde yer alan madde meclis üyelerince oy birliği ile kabul edildi.

Toplantıda gündemde yer alan ilk dört maddenin görüşülerek karara bağlanmasının ardından beşinci maddeye geçildi. Buna göre gündemin beşinci maddesinde yer alan; “Bütçe imkanları kısıtlı olan ilimiz Özel İdaresinde mevcut ödeneklerin tasarruf ilkeleri çerçevesinde kullanımı, teknolojiden günün şartlarına uygun olarak yararlanılmasının sağlanması amacıyla başta İl Genel Meclis toplantı gündemlerinin üyelere duyurulması, komisyon raporları, faaliyet raporu, denetim raporu, performans planı ve yılı bütçeleri ile, diğer evrak i müsbitelerin elektronik ortamda dağıtımı yapılmak suretiyle kırtasiyeciliğin en aza indirilerek tasarrufa gidilmesi, Kanun, Tüzük, Yönetmelik, Tebliğ, Genelge vb. mevzuatların takibi ile, tı Özel İdaresinin görev alanında olup, idareden yapılması talep edilen işlerle, yapılan yatırımlara ait her türlü veriye en kısa sürede maliyetsiz olarak ulaşımının sağlanması amacıyla kullanılmak üzere 34 adet Laptop - Notebook alınarak n Genel Meclis Üyelerinin kullanımına sunulması hususunun görüşülerek karara bağlanması konusu görüşülerek karara bağlandı. Bu konuda Plan ve Bütçe Komisyonu tarafından hazırlanan ve her meclis üyesine bir Laptop – Notebook alınmasının uygun olduğu belirtilen rapor, meclis üyelerince oy birliği ile kabul edildi. Söz konusu 34 adet Laptop – Notebook’un alınarak meclis üyelerine Haziran ayı toplantıları öncesinde teslim edilmesi bekleniyor.

TOPLAM 70 BİN TL ÖDENEK AYRILACAĞI TAHMİN EDİLİYOR...

Alper32
26 Mayıs 2014 Pazartesi 14:42

Laptop eğer bu insanların çalışmalarına katkı yapacaksa,ellerinde laptopları yoksa alınabilir ama ben bu konuda çok şüpheliyim.Başkalarının vergilerinin nasıl israf edildiği ortada.Bu zihniyet bizi bir adım ileriye götürmez,neden kalkınamıyoruzun,sebeblerinden sadece bir tanesi.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kılavuzu karga olan
24 Mayıs 2014 Cumartesi 00:15

Kılavuzu karka olan.... Çok mu önemli Köyler...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haber
23 Mayıs 2014 Cuma 20:54

guzel haber yapılmıs, fakat gazeteler her ay belediyeden emeksız reklam dıye uc laptop parası alıyormu almıyormu hadı bunuda haber yapında bu haberıde okuyalım

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
23 Mayıs 2014 Cuma 19:00

benim param varsa haram olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mustafa
23 Mayıs 2014 Cuma 17:20

Eğer 1 Laptop alacak kadar paraları yoksa diyecek başka söz kalmamıştır......o makama koltuk için değil iş için oturulmalı......sözün bittiği yer....

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yemezler
23 Mayıs 2014 Cuma 15:19

bu söylenen evrak v.s laptopa gelmez mail adresine gelir bunuda herkes bilir... eğer bu çok zengin meclis üyelerinin evinde hiç laptop yoksa aramızda para toplayalım biz alalım onlara.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayrettin
23 Mayıs 2014 Cuma 13:40

orada laptop fabrikasınını satın alacak variyette kişilere laptop alınması bir değil bin kere düşünmek lazım

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet felli
23 Mayıs 2014 Cuma 13:09

Sayın meclis başkanı Ali Bolat;lütfen bu adaletsiz ve yıllarca dedikoduya sebebiyet verecek uygulamadan yol yakınken vazgeçiniz.Zira bu siyaseten sizi ve yeni partinizi çok yıpratacaktır.Ben vatandaş olarak sizi uyarmış olayım.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA
23 Mayıs 2014 Cuma 12:06

Yazık kardeşim milletin parasına yazık haram olsun. orada ali ve kadir olduktan sonra daha onlar kendilerine ne menfeatler sağlar.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan Taşıyan
23 Mayıs 2014 Cuma 09:59

Allah aşkına ne bu teknoloji düşmanlığı? Bilgi ve iletişim çağındayız sayın editör. Sayın meclis üyelerimiz en iyisine layık. Daha lüzümlu haber yapsanız keşke mesala park ve bahçelerde adam boyu ot oldu, ağaçlar ilkel yöntemle sulanıyor, börtü böcek kol geziyor şehirde alın size haber hadi buyrun lütfen

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

senir
23 Mayıs 2014 Cuma 09:39

bu meclis fotoğrafların da hep bu karaağaçlı meclis üyelerinin fotoğrafı konmak zorunda mı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

klkl
23 Mayıs 2014 Cuma 09:38

umarım bir an önce bu yanlış tan dönerler yoksa özellikle iktidar partisi yıpranır.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara
23 Mayıs 2014 Cuma 09:35

yazık hepsinin ihtiyacı var. o yüzden. önce vicdan olmalı insanlarda.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nesrin
23 Mayıs 2014 Cuma 02:24

KİMİN OYLARIYLA ALINIDIĞI BELLİ SANDALYE SAYISI HANGİ PARTİNİNSE OY ALDIRMIŞ COCUKLARINA LAZIMDIR KÖTÜ DÜŞÜNMEYİN

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
23 Mayıs 2014 Cuma 00:18

keşke leptopla kalsalar. Helal lokma tohum gibidir. Meyvesi güzel fikir tefekkür ve tövbedir.Haram lokma afyon gibidir. İnsanı gaflete sürükler Allah’a itaatten uzak bırakır. Allah bütün haram lokma yiyenleri ıslah etsin...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

neyin kafasını yaşıyorsunuz
22 Mayıs 2014 Perşembe 22:54

İnsanların uzaya çıktığı çağda neyi tartışıyoruz

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet
22 Mayıs 2014 Perşembe 21:38

geçen dönem alınmamıştıydı bu loptaplar.alındıysao laptoplar nerede????????????????

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK
22 Mayıs 2014 Perşembe 21:17

Yazıklar olsun gerçekten hangisi kullanacak yada çocukları ve torunlarımı kullanacak

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARİF AKILLI
22 Mayıs 2014 Perşembe 21:16

ŞAKA GİBİ.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

okan
22 Mayıs 2014 Perşembe 21:15

okumasını doğru dürüst beceremeyenler , birde labtop u mu olacak.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
22 Mayıs 2014 Perşembe 21:15

Millete hizmet etmek için gelenler neden dışından Laptop alıyor kardeş? Bu paralar bizim cebimizden çıkmıyor mu? O zaman biz de Laptop isteriz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla