20 Eylül 2017 Çarşamba

  • 3,488 TL
  • 4,186 TL
  • 147,44 TL
  • 104.918
ISPARTA 28°
PLAN VE BÜTÇE'DE EKİMDE SEÇİM VAR

PLAN VE BÜTÇE'DE EKİMDE SEÇİM VAR

AĞAÇTAN DÜŞÜP ÖLDÜ

AĞAÇTAN DÜŞÜP ÖLDÜ

ISPARTA-EĞİRDİR KARAYOLUNDA KORKUNÇ KAZA

ISPARTA-EĞİRDİR KARAYOLUNDA KORKUNÇ KAZA

O KORKUNÇ KAZADA 1 KİŞİ DAHA ÖLDÜ

O KORKUNÇ KAZADA 1 KİŞİ DAHA ÖLDÜ

KİMİN PARASI İLE KİME ALIYORSUNUZ...

Isparta İl Genel Meclisi’nin önceki gün yapılan olağanüstü toplanarak kendileri için laptop aldırma kararı aldılar.

Isparta

Isparta İl Genel Meclisi’nin önceki gün yapılan olağanüstü toplantısında, Meclis üyelerine Laptop müjdesi geldi. Gündemin sonuncu ve beşinci maddesinde yer alan madde meclis üyelerince oy birliği ile kabul edildi.

Toplantıda gündemde yer alan ilk dört maddenin görüşülerek karara bağlanmasının ardından beşinci maddeye geçildi. Buna göre gündemin beşinci maddesinde yer alan; “Bütçe imkanları kısıtlı olan ilimiz Özel İdaresinde mevcut ödeneklerin tasarruf ilkeleri çerçevesinde kullanımı, teknolojiden günün şartlarına uygun olarak yararlanılmasının sağlanması amacıyla başta İl Genel Meclis toplantı gündemlerinin üyelere duyurulması, komisyon raporları, faaliyet raporu, denetim raporu, performans planı ve yılı bütçeleri ile, diğer evrak i müsbitelerin elektronik ortamda dağıtımı yapılmak suretiyle kırtasiyeciliğin en aza indirilerek tasarrufa gidilmesi, Kanun, Tüzük, Yönetmelik, Tebliğ, Genelge vb. mevzuatların takibi ile, tı Özel İdaresinin görev alanında olup, idareden yapılması talep edilen işlerle, yapılan yatırımlara ait her türlü veriye en kısa sürede maliyetsiz olarak ulaşımının sağlanması amacıyla kullanılmak üzere 34 adet Laptop - Notebook alınarak n Genel Meclis Üyelerinin kullanımına sunulması hususunun görüşülerek karara bağlanması konusu görüşülerek karara bağlandı. Bu konuda Plan ve Bütçe Komisyonu tarafından hazırlanan ve her meclis üyesine bir Laptop – Notebook alınmasının uygun olduğu belirtilen rapor, meclis üyelerince oy birliği ile kabul edildi. Söz konusu 34 adet Laptop – Notebook’un alınarak meclis üyelerine Haziran ayı toplantıları öncesinde teslim edilmesi bekleniyor.

TOPLAM 70 BİN TL ÖDENEK AYRILACAĞI TAHMİN EDİLİYOR...

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Alper32

26 Mayıs 2014 Pazartesi 14:42

Laptop eğer bu insanların çalışmalarına katkı yapacaksa,ellerinde laptopları yoksa alınabilir ama ben bu konuda çok şüpheliyim.Başkalarının vergilerinin nasıl israf edildiği ortada.Bu zihniyet bizi bir adım ileriye götürmez,neden kalkınamıyoruzun,sebeblerinden sadece bir tanesi.

Kılavuzu karga olan

24 Mayıs 2014 Cumartesi 00:15

Kılavuzu karka olan.... Çok mu önemli Köyler...

haber

23 Mayıs 2014 Cuma 20:54

guzel haber yapılmıs, fakat gazeteler her ay belediyeden emeksız reklam dıye uc laptop parası alıyormu almıyormu hadı bunuda haber yapında bu haberıde okuyalım

ıspartalı

23 Mayıs 2014 Cuma 19:00

benim param varsa haram olsun

mustafa

23 Mayıs 2014 Cuma 17:20

Eğer 1 Laptop alacak kadar paraları yoksa diyecek başka söz kalmamıştır......o makama koltuk için değil iş için oturulmalı......sözün bittiği yer....

yemezler

23 Mayıs 2014 Cuma 15:19

bu söylenen evrak v.s laptopa gelmez mail adresine gelir bunuda herkes bilir... eğer bu çok zengin meclis üyelerinin evinde hiç laptop yoksa aramızda para toplayalım biz alalım onlara.

hayrettin

23 Mayıs 2014 Cuma 13:40

orada laptop fabrikasınını satın alacak variyette kişilere laptop alınması bir değil bin kere düşünmek lazım

ahmet felli

23 Mayıs 2014 Cuma 13:09

Sayın meclis başkanı Ali Bolat;lütfen bu adaletsiz ve yıllarca dedikoduya sebebiyet verecek uygulamadan yol yakınken vazgeçiniz.Zira bu siyaseten sizi ve yeni partinizi çok yıpratacaktır.Ben vatandaş olarak sizi uyarmış olayım.

ISPARTA

23 Mayıs 2014 Cuma 12:06

Yazık kardeşim milletin parasına yazık haram olsun. orada ali ve kadir olduktan sonra daha onlar kendilerine ne menfeatler sağlar.

Hakan Taşıyan

23 Mayıs 2014 Cuma 09:59

Allah aşkına ne bu teknoloji düşmanlığı? Bilgi ve iletişim çağındayız sayın editör. Sayın meclis üyelerimiz en iyisine layık. Daha lüzümlu haber yapsanız keşke mesala park ve bahçelerde adam boyu ot oldu, ağaçlar ilkel yöntemle sulanıyor, börtü böcek kol geziyor şehirde alın size haber hadi buyrun lütfen

senir

23 Mayıs 2014 Cuma 09:39

bu meclis fotoğrafların da hep bu karaağaçlı meclis üyelerinin fotoğrafı konmak zorunda mı.

klkl

23 Mayıs 2014 Cuma 09:38

umarım bir an önce bu yanlış tan dönerler yoksa özellikle iktidar partisi yıpranır.

kara

23 Mayıs 2014 Cuma 09:35

yazık hepsinin ihtiyacı var. o yüzden. önce vicdan olmalı insanlarda.

nesrin

23 Mayıs 2014 Cuma 02:24

KİMİN OYLARIYLA ALINIDIĞI BELLİ SANDALYE SAYISI HANGİ PARTİNİNSE OY ALDIRMIŞ COCUKLARINA LAZIMDIR KÖTÜ DÜŞÜNMEYİN

vatandaş

23 Mayıs 2014 Cuma 00:18

keşke leptopla kalsalar. Helal lokma tohum gibidir. Meyvesi güzel fikir tefekkür ve tövbedir.Haram lokma afyon gibidir. İnsanı gaflete sürükler Allah’a itaatten uzak bırakır. Allah bütün haram lokma yiyenleri ıslah etsin...

neyin kafasını yaşıyorsunuz

22 Mayıs 2014 Perşembe 22:54

İnsanların uzaya çıktığı çağda neyi tartışıyoruz

adalet

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:38

geçen dönem alınmamıştıydı bu loptaplar.alındıysao laptoplar nerede????????????????

YAZIK

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:17

Yazıklar olsun gerçekten hangisi kullanacak yada çocukları ve torunlarımı kullanacak

ARİF AKILLI

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:16

ŞAKA GİBİ.

okan

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:15

okumasını doğru dürüst beceremeyenler , birde labtop u mu olacak.

misafir

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:15

Millete hizmet etmek için gelenler neden dışından Laptop alıyor kardeş? Bu paralar bizim cebimizden çıkmıyor mu? O zaman biz de Laptop isteriz.

SELİM

22 Mayıs 2014 Perşembe 21:14

Bu ne ya oturum parası alıyorsunuz alın kardeşim cebinizden

hamdi