visitor analyticsvisitor analytics

KILIÇDAROĞLU ISPARTADAN SESLENDİ

KILIÇDAROĞLU ISPARTADAN SESLENDİ
11 Mayıs 2015 Pazartesi 18:02

CHP lideri Isparta’da halka seslendi. Kılıçdaroğlu’nun konuşmasından satır başları şöyle:

- 7 Haziran’da sandığa gidecek misiniz? Peki ama sadece sandığa gitmek yetmez. Siz oy kullanmaya giderken önceki seçimlerde CHP’ye oy vermemiş bir kişiyi de beraberinizde götüreceksiniz.

-AKP’ye 13 yıl verdik de ne oldu? İşsizlik, yoksulluk tablosu Türkiye’ye yakışmıyor. Gel birlikte değiştirelim diyeceksiniz. CHP’nin seçim bildirgesinden, çözüm önerilerimizden bahsedeceksiniz. Biz onlar gibi 13 yıl istemiyoruz,l sadece 4 yıl için yetki istiyoruz.

-Bakın açıkladığımız rakamlara itiraz edemiyorlar. Çünkü bu tablo gerçek. Tek söyledikleri şey kaynağı nereden bulacaksınız. Kaçak Saray’a giden bütün hortumları keseceğim. CHP’nin Türkiye’si yaşanacak, huzur içinde bir ülke olacak.

AYRINTILAR GELİYOR

Bal gibi olmuş

CHP
12 Mayıs 2015 Salı 11:01

"olmamış" rumuzlu şahıs,taşıma halk yok,bedava ekmek-döner yok,hökümet desteği yok,şiddetli doluya rağmen meydan yine de doldu.AKP hükümet bina girişini posterle kapattı memurlar mitinge gelsinler diye mi ne?

14 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydi hayırlısı

adnan
12 Mayıs 2015 Salı 08:25

AKP nin atı terledi.Bi torba taksında soluklansın.

13 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
11 Mayıs 2015 Pazartesi 23:27

Kilictaroglu ssk yi iflas ettirdi bu adam ispartayi yonetebilirmi hayir ki nerlere talip En iyisi bildigin yol dogru yol Ak parti evet

107 Beğendim
51 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bizimle yürü Isparta

Serhan
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:12

Ispartadan akp 4 vekil alacakmış fazla makarna beyni iptal ediyor demek ki.. Biraz balık dağıtsınlar beyni açar!

53 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAMIŞ

Ispartalı
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:08

BU SEFER MİTİNGİ DE BECEREMEMİŞ CHP. BAKALIM AKP MHP VE MİLLİ İTTİFAK MİTİNGLERİNE BAKACAĞIZ ARTIK. AMA BU MİTİNG OLMAMIŞTIR !

74 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kılıç taraoğlu

Ak Ispartalı
11 Mayıs 2015 Pazartesi 18:55

Kılıçtaraoğlunu görünce gülesim geliyor. Yüzü yumuşak o yüzden memleket yönetemez. Bizim başkanımız Erdoğan öyle değil ama. Herkezi azarlayor. yönetici dediğin öyle olur. Bu sefer 4 vekil alacaz ıspartadan. Türkiyeden 400 vekil.

105 Beğendim
67 Beğenmedim
 
Yanıtla