visitor analyticsvisitor analytics

KENTTE SÜRATLİ ARAÇ KULLANILIYOR

KENTTE SÜRATLİ ARAÇ KULLANILIYOR
05 Aralık 2016 Pazartesi 22:25

KENTTE SÜRATLİ ARAÇ KULLANILIYOR

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, Isparta’daki vatandaşların şehir içindeki araç kullanımını değerlendirdi. Vali Günaydın, şehir içinde süratli araç kullanımı olduğunu belirterek, Ispartalılara sürat yapmamaları konusunda uyarılarda bulundu.



cift park

bilinmez
07 Aralık 2016 Çarşamba 14:40

once çift park sorununu cöz sayın vali mesai cıkısında ozkanlardan otelın oraya yarım saatte gıdıyoruz polis ne iş yapıor lafla olmaz kessınler cezayı yoksa olmaz bu iş sen hala suratten bahsedıyorsun trafik polisi gevsek calısıyor. senın makamın onundekı yoldakı sorunu cozemıyor polis mesai cıkısında sivil aracla cık bak vatandas ne cekıyor yangın cıksa trafıkten itfaiye hareket edemez yaptırım gereklı lafla olmaz...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huk
06 Aralık 2016 Salı 21:29

Laf işe yaramaz! Varsa kural ihlali polisin ne iş yapıo kesersınız cezayı!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldırıma park eden..

Vatandaş
06 Aralık 2016 Salı 19:15

Peki ya kaldırımlara park eden öküzlere ne demeli! O kaldırımdan yaya yürüyecek, okul çıkışı öğrenci yürüyecek, engelli vatandaş, bebek arabası geçecek. Öküz, kaldırıma park ederse insanlar, bebek arabaları, çocuklar yoldan mı gitsin. Anlayana.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ıspartalı
06 Aralık 2016 Salı 15:14

söylemekle olmuyor bence

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ğğ

vatandaş
06 Aralık 2016 Salı 14:06

sayın valim araçlarda eksoz da yapılan gürültülü ses yapanlara yasak veya yaptırım gelsin gecenin hangi saatinde olursa olsun korkunç bir ses le sokak aralarında dolaşıyorlar buna bir çare bunlarda saygı denen bir anlayış yok

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

LISE YOLU

HALIKENT SAKINI
06 Aralık 2016 Salı 14:00

HALIKENT LISESI YOLU UZERINDE OTURUYORUM SABAH OKUL SAATLERINDE GEREK SERVIS ARACLARI GEREKSE DIGER ARACLAR HIZLI ARAC KULLANIYOR BIRILERININ CANI YANMADAN ONLEM ALINMASINI SABAH SAATLERINDE POLIS KONTROLLERININ OKUL ETRAFINDA YAPILMASINI ISTIYORUZ

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mağdur

celalettin
06 Aralık 2016 Salı 13:41

bunu yapanlar araçlarında ya vize yoktur yada sigorta yoktur ikiside varsa bile deposu boştur

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

moda

kuş serisi
06 Aralık 2016 Salı 13:08

bu sesi yüksek kendi kuş olan araçları trafikten men etmek lazım trafik ekipleri bunları sıkı denetim altına alsa rahat edecek ıspartalı

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gamlı hazan
06 Aralık 2016 Salı 12:40

Niye radar uygulaması yok. Hızlı gidenlere yaz cezayı gör bakalım hız yapayor mu .

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet hepimize lazım

serdar
06 Aralık 2016 Salı 12:24

Trafik kanunları kanun uygulayıcıları tarafında uygulanmadığı için (Siyasilerin Baskısı) bu sorunlar sadece dile getirilir vede sadece dil de kalır,bu sadece Isparta için değil tüm iller de böyle ,siyasette en ufak bir yer işgal eden ne hikmetse kendini bi halt sanıp devletin memuruna posta koyuyor hal böle olunca memur işini yapabilir mi ,demekki trafik sorunu bitmez çare sizi rahatsız edeni yakalayıp acar D.............siniz

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ajem father

ajem father
06 Aralık 2016 Salı 12:21

doğan kımıllı caddesi çarşamba pazarı komleksi tarafına lütfen kasis yapın araçlar hız yapıyor akşam 5 saatlerine doğru trafikten karşıya geçemiyoruz trafik lambası istiyoruz itfaiye nin oradaki köprünün oraya trafikı şığı ve kasis istiyoruz hergün kedi ,köpek leşi görmekten bıktık yollarda ekzoz patlatan motorlular araç kaydırmaya çalışan kuş serisi taka araçlarla yayaların canına kastediyorlar !!!!!!!!!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
06 Aralık 2016 Salı 12:18

Sayın vali. Geçenlerde plakası 1 aydır olmayan arabayı 155'i arayıp ihbar edecektim. Aradım 112'yı ara dedi cevap veren.112'yı aradım trafikten başka numara verdiler. Orayı aradım cevap vermediler. İhbar edecek merci yok ki.İnanmıyorsanız vali olduğunuzu belirtmeden ihbar için 155 yada 154'ü arayın.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne alaka

recep bahadur-hasan onat
06 Aralık 2016 Salı 11:42

Bu işin şahinle doğanla alakası yok ki öncelikle onu belirtelim unutma ne lüks arabalar var saygısız olan ayrıca abart eksoz hepsinde var cevrene bi bak HONDA marka araclara

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

EDS

vATANDAs
06 Aralık 2016 Salı 11:16

Belirli caddelere EDS yerleştirelim. Hız Limiti 50 olsun. Birde son model arabasına güvenip, hız yapanlar var. Herkes sahin doğanı eleştirmişte, audili, mersedesli, gençlerde türemeye başladı.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hatalı parklar ne olacak?

Öğretmen
06 Aralık 2016 Salı 11:15

Özellikle şehir merkezinde, park yapılması yasak yollar ve kaldırımlar araba dolu. Belli günde 20 kere ****ardan geçmelerine rağmen, trafik polisleri sadece seyrediyor. Yaptırım olmadığını bilen sorumsuz vatandaşlar da arabalarını ****ara bırakmaya aynen devam ediyor. Dubaların üzerine çıkıyorlar, trafik ışıklarının altına park ediyorlar. Özellikle İstasyon Caddesi, ŞAİK önü, 1217 sokak, Ülkü İlkokulunun sokağı, stüdyo beyazın önü. Polisler görevini yapsa sorun büyük ölçüde çözülür.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kural Tanımayan ISPARTA lı

Metin
06 Aralık 2016 Salı 10:32

20 Senedir ısparta yaşıyorum ve her gün trafikteyim. Trafikte tersyön ihlali, gereksis sis farı yakılması, Motor sürücülerin araçların arasında makas atması ve araçları sağından geçmesi, Özensis park yapılması, Yayaların soluna bakmadan karşıdan karşıya geçmesi vs. gibi ISPARTA insanının kronik ruh hastası olduğuna inanıyorum. Bunun düzelebilmesi için Trafik Şube müdürünün cesur olması ve Sayın Valimin müdürün arkasında olması lazım...

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik Canavarları

Rıza
06 Aralık 2016 Salı 09:09

Sayın Valim Ispartamızı yeni yeni tanımaya başladınız ve sizin de dikkatinizi çekmiş, biz bu kural tanımayan canilerden yıllardır çekiyoruz, Allah rızası için yetkilileri de uyarın yaya ve arabamızla trafiğe çıkmaktan çekiniyoruz, kural tanımayanlar genelde zengin çocukları polisimiz onlara söz geçiremiyor herhalde...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

105.cadde

Vatandaş
06 Aralık 2016 Salı 08:42

Sayın yetkililer, 105.cadde ve Çarşamba Pazarı kapalı alanı içerisinde,özellikle gece trafiğin az olduğu saatlerde bazı kendini bilmez serseri grubu aşırı hız ve ses yaparak o bölgede oturan vatandaşları ciddi derecede rahatsız ediyor. Kendini bilmez bir serserinin zevk için başkasını rahatsız etmeye, can ve mal güvenliklerini tehlikeye atmaya hiç hakkı yok. Cadde üzerlerinde bulunan mobese kameralarından bu şahıslara cezai işlem yapılmasını talep ediyorum.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kontrol

Ali Dinç
06 Aralık 2016 Salı 08:31

Sayın valim tespitiniz yerinde, ancak kontroller yetersiz. Davraz mahallesinin ana caddelerinde akşam sekizden itibaren motosiklet yarışları başlıyor. Kaskları yok, eksozları gürültülü, farları karşıdan gelen sürücünün gözünü neredeyse kör edecek düzeyde rahatsızlık verici...Trafik şube bu yarışların yapıldığı yerleri alenen biliyor ve istese anında bitirir ama neden harekete geçmiyorlar anlamış değilim.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
06 Aralık 2016 Salı 08:21

Çok teşekkürler Sayın Valimiz Şehmus GÜNAYDIN Bey'e. İşallah trafik ekipleri gerekli hız denetimlerini daha iyi yaparlar, Özellikle şehir merkezi içerisinde.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ikici elci ısparta

anticehalet
06 Aralık 2016 Salı 00:58

on yıl öncesinde araç azdı ve şehirde park sorunu yoktu. üniversite camiası öğrencisi, çift maaaşlı aileler öğretmenler memurlar, çoluk çocuk, genç toraman arabalandı. arabaları ikinci el düşmeler. en çok kaza yapanlar, sanayiye kazandıranlar onlar. ufacık ıspartada yer gök araba. bir ağaçların dallarına park etmedikleri kaldı. bu ne görgüsüzlük, cehalet! yürümesini unuttular hepten. yollar, otobüsler yaşlılara kaldı.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetkili

fakir
05 Aralık 2016 Pazartesi 23:58

denetim şart.yetkili sizsiniz verin emir bak nasıl oluyor.cezalar da caydırıcı olsun oh ne ala

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyarı değil

vatandas
05 Aralık 2016 Pazartesi 23:49

trafik ekiplerinin denetimlerini artırmasını, vatandaşın huzurunu bozan trafik canavarları hakkında yasal işlem yapılmasını istiyoruz. her kavşakta ışıklandırma var ama sallayan yok.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Senirkent li
05 Aralık 2016 Pazartesi 23:12

Akşam karanlığında cadde sokaklarda egzoz bağırtan arkadaşlar lütfen biraz daha saygılı olalım.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

En
05 Aralık 2016 Pazartesi 22:47

Eb büyük sorun kuşlarla yanlayan apaçiler,sinyal vermeyen ve yolun orüyasında isyediği gibi durup trafiği altüst edenler.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla