visitor analyticsvisitor analytics

KENT MEYDANI GELİYOR!

KENT MEYDANI GELİYOR!
06 Şubat 2016 Cumartesi 14:06

Isparta'nın en önemli eskikliği olan Kent Meydanı için ilk adım atıldı. Eski Sağlık Müdürlüğü ve yanındaki taşınmazların bulunduğu alan Koruma İmar Planı'nda kent meydanı olarak ayrıldı. Belediye Başkanı Günaydın, "bu bir başlangıç. Tuhafiyeciler Sitesi, Isparta Oteli çevresinin de kent meydanına dahil edilmesi için çalışmalarımız olacak" dedi.

Isparta Belediyesi, şehrimizin en büyük ihtiyacı olan kent meydanı konusunda önemli bir çalışma başlatıyor. Kent Meydanı Projesi'nin detayları dünkü meclis toplantısında ortaya çıktı. Belediye Başkanı Günaydın, yıkılan İl Özel İdaresi binası, eski Sağlık Müdürlüğü binası ve yanındaki işyerlerini içerisine alanda kent meydanı oluşturulacağını söyledi. Günaydın, AK Partili Kadir Dal'ın yetersiz kalacağı yönündeki eleştirisi üzerine "bu bir başlangıç. Kavaklı Camii muhteşem bir eser. Işıl ışıl ortaya çıksın istiyoruz. Daha sonraki günlerde Tuhafiyeciler Sitesi ve IYAŞ Park Otel olan Isparta Oteli çevresinin de kent meydanına dahil edilmesi için çalışma yapacağız" dedi.

            Belediye Meclisi'nin dün Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın başkanlığında yapılan şubat dönemi son oturumunda imar planı değişikliklerine yapılan itirizlarda görüşüldü. Meclisin daha önce aldığı eski Sağlık Müdürlüğü hizmet binası ve yanındaki işyerlerinin Koruma Amaçlı İmar Planı kapsamında kent meydanı olarak imar planına işlenmesi kararı, Sağlık Müdürlüğü, Milli Emlak ve şahıslardan gelen itiraz üzerine yeniden görüşüldü. İtirazı değerlendiren İmar Komisyonu raporunda "Koruma İmaçlı İmar Planı'nda meydan olarak ayrılan alanın kentimize bir meydan kazandırılması amacıyla yapıldığı ve kamu yararı gözetilerek planlandığından yapılan itirazlar uygun bulunmamış ve Antalya Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu'na sunulması uygun bulunmuştur" denildi.

            AK Parti Grup Sözcüsü Kadir Dal, komisyon kararı üzerine söz isteyerek "bu alan meydan için çok küçük. Meydan için daha büyük düşünülmesi gerektiğine inanıyoruz. Tuhafiyeciler Sitesi ve Isparta Oteli ile çevresini de içine alan bir meydan yapılmalıdır. Bu nedenle komisyon kararına ret oyu kullanıyoruz" dedi.

            Belediye Başkanı Günaydın da Kadir Dal'ın fikrine katıldığını belirterek "Kadir bey doğru söylüyor ama... Kavaklı Camii güzel bir Selçuklu eseri. Tarihi eser niteliğinde. Işıl ışıl ortaya çıksın istiyoruz. Daha sonraki yerlerde adı geçen bölgelerde de meydan çalışmamız olacak. Bu bir başlangıç. Burada meydan düzenlemesini başarırsak o bölgelere de geçeceğiz" dedi. Yapılan oylamada komisyon kararı AK Partili üyelerin ret oyuna karşılık oy çokluğu ile kabul edildi.


enes berkeye

tuğrul
08 Şubat 2016 Pazartesi 14:47

köprülü yola viyadük denir. yapılma amacı trafiği rahatlatmaktır.viyadüklerle kesişen kavşaklar ayrılır. kırmızı ışıkta beklenmez.ne ambulans bekler nede normal taşıtlar. tabiki bunu anlamak için viyadüğün ne olduğunu bilmek,ileriyi görmek gerekir.1 metre önünü göremeyenler ısparta için ne yapılsa fazladır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

harika

meclis uyesi
08 Şubat 2016 Pazartesi 10:05

ıspartanın nufusu hala 200 binlerde acaba neden yaşanır şehir olmakta birinci sarıdayız ama gelen yok. nufusumuz azalıyor çığalmıyar. ısparta malesef imar politikaları iyi yönetilmediğinden, kısa vadeli projeler ucuz projeler üretildiğinden. dişe dokunur hangi proje öe yatırm yapıldı da bitti. bu politikaların hem ıspartanın gelişmesine hemde üniversidenin gelişmesine mani olmaktadır. valiliğin önündeki kent meydanı fazla bile yoksa kültür eğitim vakıf binasına mı göz diktiniz.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

havuzcu gitti otoparkçı geldi

bozok
08 Şubat 2016 Pazartesi 03:45

çarşıyı komple yık başkan

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsparta

Kahraman 32
07 Şubat 2016 Pazar 23:33

Başkanım eğer belediye işhanı yıkıp ve valiligin arkasini da yıkıp ****ar a düzgün bir şey olsa daha güzel olur ve suan da Faliyet olan Kocatepe de yıkısa çok güzel olur meydanlik gibi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meydani

Kent
07 Şubat 2016 Pazar 22:07

Tuhafiyeciler sitesi yikilmali sehrin ortasinda binanin uzerine bina kurulmus deprem bolgesi ispartada olmamasi gerekir is haninin uzerinde apartman korkunc bir manzara

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Enes berke
07 Şubat 2016 Pazar 21:35

Bu ttuğrul adlı yorumcu kafayı yemiş olmalı viyadük felan diyo düşünebiliyor musunuz Isparta ve viyadük yuhh.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark

ttuğrul
07 Şubat 2016 Pazar 10:56

sayın başkanım kent meydanı uygulaması süper proje bunların altı çok katlı otopark olursa mük****l olur.sırada hafif raylı sistem viyadükler var.. ısparta avrupa kenti olma yolunda...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
06 Şubat 2016 Cumartesi 23:09

halk eğitim merkezi ve hilmi dilmen imam hatip ortaokulu yıkılmalı sadece arkadaki tarihi imam hatip lisesi kalmalı kent meydanı için en mük****li bu olacaktır.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kent meydanı

Ömer sallantıoğulları
06 Şubat 2016 Cumartesi 22:25

Devlet hastanesinin meydanı yıkıldıktan sonra daha uygun bence

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Remzi kara
06 Şubat 2016 Cumartesi 17:10

Yaşanabilir sehir pehhhh

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

olmaz
06 Şubat 2016 Cumartesi 16:17

başkanım gel bi yüksek mimarlık yap otel Ispartayı, tuhafiyeciler sitesini, aradaki binaları yık, belediye işhanını da yık , iplik camii ile arkasındaki okullar ve kavaklı camii ortaya çıksın, üzüm pazarı ile mimar sinan camii de bu görsele dahil olacaktır 1755 sokak ve arkasındaki sokaklar canlanacaktır ama buralarında orta anadolu mimarisi osmanlı selçuklu mimarileri ile restore edilmesi gerekir, bu canlılık İTKMye kadar uzanır

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çarşı

ıspartalı
06 Şubat 2016 Cumartesi 15:59

yeraltı çarşısının yürüyen merdivenlerini ne zaman aktif edeceksin başkan? yoksa bakım ücretlerini de mi vatandaştan toplayacaksın! alt geçitin elektriği ne zamandan beri esnaftan toplanır oldu, Hz. Ömer adaleti bu mu!!!

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla