visitor analyticsvisitor analytics

KENDİM BİLE KORKUYORUM

KENDİM BİLE KORKUYORUM
07 Mart 2016 Pazartesi 21:46

Başkan Günaydın'ı korkutan proje

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Belediye Meclisi'nde bazı projelerini anlatırken, çok büyük bir eser projesi olduğunu belirterek, "O korkunç bir eser. Belki olur olmaz diye kendim bile korkuyorum o işten. Onun için onun ismini vermiyorum. Allah onu da yapmayı bize kısmet ederse Isparta, yapılan yanlışlara cevap veren kent olacaktır" dedi. 

tranvay

raylı sistem
09 Mart 2016 Çarşamba 20:48

Halk otobüsleri şehir trafiğini alt üst ediyor. Ve otobüsler kişi başı 2 lira çok para.. Isparta ya hafif raylı sistem şart . Raylı sistem olur ise trafik nefes alıp.ve rahat ve güvenilir ulaşım olur raylı sistem ile

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ulaşım

SELİM
09 Mart 2016 Çarşamba 11:15

Isparta öğrencisi ile sağlık altyapısı ile bir hizmet kenti olacaksa acilen raylı ulaşım yapılmalı. Çok gecikiliyor. Yarın heryer bina olunca nüfus artınca problem kangrene dönüşecek. Trollük filan yaptığımız yok. Toplu ulaşım problem işte. Bunu başka nasıl ifade edelim arkadaşlar. Çılgın proje filan istemiyoruz. Toplu ulaşımı çözsün sevaba girsin. Kentin mimarisini bıraksın artık başkan. Heryere 10-15 katlı binalar yaparak şehircilik yaptığını mı zannediyor.Trafiği daha da artırıyor sadece.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

K****

Ali Bilir
08 Mart 2016 Salı 21:24

Isparta'yı Antalya'ya bağlayacak KANAL projesi var .onu açıklayacak...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çamur at izi kalsın

Berna
08 Mart 2016 Salı 21:09

Bazı troller iş başında yine! Başkanın her yaptığına laf edılıyor. Sankı kendı zıhnıyetlerı bu ulkeye ne yaptı? Soyup soğana cevırmedi mi? Mesele ulaşımsa ona da çözum var elbet ama yaklaşım yanlış. Karalama kampanyasına bir son verin troller!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan 3 dönem ne olduki ne olacak

davut
08 Mart 2016 Salı 11:34

Başkanın 3 dönemdir ufkunu! ve ıspartaya yaptıklarını görünce beklentim yok.Sadece ıspartama yazık oluyor

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayal dünyası

milliyetci
08 Mart 2016 Salı 10:54

günaydın sen ıspartayı iyi enayi sandın herhalde senin bi icraat yapamadıgını hakiki milliyetciler söylüyo senden bi icrat cıkmaz ıspartanın beş senesi boşa gitti

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Toplu Ulaşım fecaat

Hakkı kaya
08 Mart 2016 Salı 10:05

Neden raylı ulaşıma geçilmiyor sayın başkan. O Audi 8 Long arabandan in sabah üniversite duraklarına bir bak.kadın kız balık istifi gibi arabalara doluşmaya çalışıyor. Çözüm üret bina, kültür merkezi, beton yığını yaptın Ispartayı. proje filan istemiyoruz. ulaşımı çöz.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
08 Mart 2016 Salı 09:47

memlekete fayda sağlamaktanmı korkuyor yani anlayamadım ??

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

proje

hayalet
08 Mart 2016 Salı 09:22

ıspartayı houston yapacaktı ya. onun gibi bir projedir.hayalet proje.hayaletten korkulur.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla