visitor analyticsvisitor analytics

KENDİLERİNİ MİT ELEMANI OLARAK TANITTILAR

KENDİLERİNİ MİT ELEMANI OLARAK TANITTILAR
14 Nisan 2015 Salı 00:09

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde kendini MİT elemanı olarak tanıtan ve kampus içerisinde öğretim üyeleri ile görüşen 4 kişiden 1'i yakalanarak gözaltına alındı.

Geçtiğimiz saatlerde Süleyman Demirel Üniversitesi'nde kendini MİT elemanı olarak tanıtan ve kampus içerisinde öğretim üyeleri ile görüşen 4 kişiden 1'i yakalanarak gözaltına alındı.

Geçtiğimiz hafta içerisinde Süleyman Demirel Üniversitesi'ne gelen ve kendini Milli İstihbarat Teşkilatı elamanı olarak tanıtan 4 kişi üniversite öğretim üyelerinin odalarına girip, öğretim üyeleri ile tek tek konuşarak"Biz MİT'ten geliyoruz. SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nu Nasıl biliyorsunuz? İbicioğlu'nun sıkıntı var mı? Tekrar Rektör olarak Atanacak mı?"gibi sözlerle baskı altına aldıkları iddia edildi. Öğretim üyelerinin şikayeti üzerine yapılan operasyon ile 4 kişiden  1 şüpheli yakalandı. Diğer şüpheliler ise aranıyor.

AYRINTILAR  BOMBA 32'DE

şantajcı şer odakları sizi

f mehmet
14 Nisan 2015 Salı 18:16

paralel karekteri nolacak kaybedeceğini anlayınca şantaja yönelecekler ama oyun bitti. İlker hoca Allahın(c.c.) izniyle REKTÖRDÜR. Mevlam ona güç kuvvet versin

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonuç

Ali Topal
14 Nisan 2015 Salı 17:10

Sayın Çarıkçıyı sonuna kadar destekliyoruz. Paralel yapıya sonuna kadar kapı açan yönetimlere destek yok. Üniversitede paralelci görmekten bıktık.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAHAAHAHAH aha aha

gaz gaza
14 Nisan 2015 Salı 13:51

:) dinsizin hakkından imansız gelir işte böyle olur.umarım bu ibicioglunu korkutmuştur bölelerıne ancak bu sekılde korku vereceksın gercı asıl culu ıbıcıoglu degıl sımdı ona bısey demek ıstemıyorum asıl dengesız olanlar ıbıcıoglunun cevresınde dolasan yalakalar.sız onları cok ıyı bılıyorsunuz

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen kimsin Çarıkçı. Kimin çakalısın

Adanalılar
14 Nisan 2015 Salı 09:24

Profdr Hasan ibicioğlu varken kimse rektör olamaz ıspartalılar Boşa ağzınızın suyu akmasın siz ürmeye devam edin kervan Aldı Basını gidiyor size temiz bir zopa Lazım aslında. Da işte onuda zamanı var

1 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

Operasyon başarı ile ifa edilmiştir.

DAVUTOĞLU
14 Nisan 2015 Salı 00:21

Operasyona katılan bütün elemanlarımıza birer Kg fıstık dağıtılmış olup, kabuklarını yere atmamaları ve vatandaşımızın huzur ile güveni sağlamaya yönelik çalışmaların devam ettirilmesini rica ederim. (DİKKAT: Muz kabuklarına da basabilirsiniz, minimum enerji maksimum yol teorisini isbatlayan her türlü araç ve gereçten faydalanan personelimiz ödüllendirilmektedir.)

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yemezler

dervişoğlu
13 Nisan 2015 Pazartesi 23:03

Hasan ibicioğlu'nun son çırpınışları da sonuçsuz kaldı böylece. Artık ilker çarıkçının önünde Allahın izniyle kimse duramaz. 20 nisan da yeni SDÜ başlıyor.

30 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla