visitor analyticsvisitor analytics

KEÇİBORLU ALTIN DÖNEMİNİ YAŞIYOR

KEÇİBORLU ALTIN DÖNEMİNİ YAŞIYOR
06 Şubat 2016 Cumartesi 13:48

50 yıl sonra Karayollarından belediyeye ait arazinin parasını alan Keçiborlu Belediye Başkanı Parlak, şimdi de emniyete yaptıracağı radar sistemi ile yılda 500 bin lira kazanacak.

Göreve geleli iki yıl dolmadan Keçiborlu’ya önemli hizmetler kazandıran Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak başarılı çalışmalarına akıllı kararlarını ekliyor. Hizmetleri ile kısa sürede ilçenin çehresini değiştiren Parlak, yatırımların yanı sıra hizmet için belediyeye yeni gelir kaynakları buluyor.

Karayolları Genel Müdürlüğü’nün yaklaşık 50 yıl önce belediye arazisine yaptığı yolu ortaya çıkaran ve yolun bedelini isteyen Parlak yaklaşık 450 bin lirayı hak etti. Parlak şimdi de Keçiborlu Belediyesine yıllık 500 bin lira gelir imkanı sağlayacak bir projeye imza atıyor. Keçiborlu Belediyesi sınırları içinde Emniyet Genel Müdürlüğü ile yapılan çalışma sonucu radar sistemi kurulacak. Emniyet Genel Müdürlüğü sistem ihalesini kısa süreiçinde yapacak. Sistemden Keçiborlu Belediyesi yıllık 500 bin liraya yakın gelir elde edecek.

Sağlıktan, eğitime, ulaşımdan, çevreye kadar Keçiborlu’ya önemli hizmetler yapan Belediye Başkanı Parlak, kısa süre içinde hem Keçiborlu,hem Isparta için müjdeli bir haber beklediklerini söyledi.

kim gelecek göremiyoruz...?

şaha kalktık kaldık::)
08 Şubat 2016 Pazartesi 11:17

Buyrun görelim. biz şaha kalktık ama şah gelmedi daha.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

Keçiborlu
07 Şubat 2016 Pazar 17:51

Başkan yapıyorsa cebinemi giriyo Osmanbey para belediyenin kasasına giriyor iftira riya günahtır

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurallar iyi belirlenmeli

Kurallar iyi belirlenmeli
07 Şubat 2016 Pazar 16:42

Olmadık yerde 50 tabelası koyup utmece yapacaklarsa bu iş kötü. Yok. Kırmızı da geçene, aşırı hız yapana yönelikse iyi. Ayrıca olmadık yerde 50tabelasi var, nerede bittiği belli değil. O tabelaları kim düzenliyor, kim karar veriyor. İnceleme filan yapmıyorlar mı? Tabi büyüklere ceza yok nasıl olsa

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YANİ BOMBOŞ KOCA YOLDA YUSUFA PARAMI KAZANDIRACAZ?

Osman - Keçiborlu
07 Şubat 2016 Pazar 02:52

Kardeşim orası şehirlerarası yol, ne yani milleti tuzağa düşürüp Yusuf cebini mi dolduracak? Emniyette buna ayakçılık yapacak. Milletin bilmemesinden yusuf para kıaracak. İyi iş bizde bi tezgah açalım, yok yap-işlet devertel bütün kasaba-köylerede kuaralım, kazancın 50'sini devlete verelim. Hepimiz köşeyi dönelim. karnını zor doyuran şofür milletide ödesin, 3 ay sonrada arabayı parka bağlasın

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TRANSİT GEÇEN

abidin parlak
07 Şubat 2016 Pazar 00:41

Gelirin üretmekle olana makbuldür.Vatandaşın ödediği cezadan olanı değil...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Tahsin
07 Şubat 2016 Pazar 00:35

Orada ikamet eden arkadaslas yollarda ceza yeyincede helsl başkan diycekmisiniz bakalım bu uygulama çogu yerde var ve millet lanet okuyor siz nasıl hll diyorsunuz anlamış değilim. İnş. İlk önce hll diyenler cezaları yerde görürüm ben. Tabiki dikkatli sürüyoruz ama sehir merkezine yakın yerlerde konan cihazlar çileden çıkartıyor benden sölemesi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alkış

Keçiborlu
06 Şubat 2016 Cumartesi 23:42

Helalin var Başkan tebrik ediyorum

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tşk

hasan
06 Şubat 2016 Cumartesi 19:03

başkanım helalin var. çalışmarını takip ediyoruz memleketimiz için gece gündüz çalışıyorsun. seni takdir ediyor ve seviyoruz ( ama sadece seni seviyoruz ve senin samimiyetine güveniyoruz )

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meşur

Yazık
06 Şubat 2016 Cumartesi 15:54

her yer güzel birşeyle meşhur bizde cezadan kazanacağımız paralarla meşur olacağız gerçekten kaldırım söküp takmak çehresini değiştirdi cennet ve cehennem var unutmamalı .samimi ve ciddi olunmalı

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ucuz ekmek

mtt
06 Şubat 2016 Cumartesi 13:59

duyulana göre sayın başkan ekmek fırını yaptırıyormuş. 50 kuruştan ekmek satın da aleme ibret olsun sayın başkan.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla