visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 13:43

KAZASIZ BELASIZ BİR SEZON DİLEĞİYLE

KAZASIZ BELASIZ BİR SEZON DİLEĞİYLE
30 Mayıs 2016 Pazartesi 15:31

KAZASIZ BELASIZ BİR SEZON DİLEĞİYLE

Özel İdarede 2016 Yılı İş Sezonu Açılışı Dualarla Yapıldı

 

Isparta İl Özel İdaresinde 2016 yılı iş sezonu kazaların ve belaların defi için dualar eşliğinde kurban kesilerek başlatıldı.

 

İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu başta olmak üzere; Genel Sekreter Yardımcıları Abdullah Çelik ve Bayram Aydemir, Antalya 2 Nolu Yol-İş Sendikası Şube Başkanı Adnan Kocabaş ve Şube Genel Sekreteri Mustafa Kıncal, İl Özel İdaresi Şube Müdürleri ve tüm personelin katılımıyla gerçekleştirilen açılışta konuşan Genel Sekreter Mahmut Zadeoğlu; Program dahilinde kırsal alanda yaşam kalitesini yükseltmek için çalışmaların devam ettiğini belirterek, kazasız, belasız bir sezon dileğinde bulundu.

 

Antalya 2 Nolu Yol-İş Sendikası Şube Başkanı Adnan Kocabaş ise; Kırsalda makine ve ekipmanlarla çalıştıklarını ifade ederek; kazalardan ve belalardan uzak güzel bir sezon geçirebilmeleri için kurban keserek dua ettiklerini söyledi.

 

Açılış programı personele helva ikramıyla sona erdi.

Sözde özne

Billur
31 Mayıs 2016 Salı 11:39

Dınını al da gıt! Gel bakalım kım kımı kesıyo ıdarecı bozuntusu! billur kebabı mısın yavrum senn? Evde bulaşığı sen mi yıkıyon? Kımden yedın tekmeyıde ağrına gıttı? Ampul mu kaçtı bıyerıne??

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kurban

il özel idare
31 Mayıs 2016 Salı 08:39

Dinimizde hayvan kesip kan akıtmak kurban kesmek vardır. Dua et seni kesmemişiz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla