visitor analyticsvisitor analytics

KAZA HATALI SOLLAMA KAYNAKLI

KAZA HATALI SOLLAMA KAYNAKLI
11 Nisan 2016 Pazartesi 15:52

Isparta- Eğirdir karayolunda Isparta eski Belediye Başkanı Hasan Balaman’ın yaşamını yitirip, 40 kişinin de yaralandığı kazanın meydana geldiği yolda sürücüleri uyaran dubaların olmadığı iddia edildi. Bu iddianın üzerine Karayolları 13'üncü Bölge Müdür Yardımcısı Yalçın Kavak açıklamada bulundu.

'KAZA HATALI SOLLAMA KAYNAKLI'

Öte yandan Karayolları 13'üncü Bölge Müdür Yardımcısı Yalçın Kavak, Isparta eski Belediye Başkanı Hasan Balaman'ın yaşamını yitirdiği kazanın hatalı solama nedeniyle meydana geldiğini söyledi. Yoldan kaynaklı bir hatanın söz konusu olmadığını aktaran Kavak, "Buradaki çalışma uzun zamandır devam ediyor, yeni bir çalışma değildi. Yol, belli bir proje dahilinde yapılır. Yolda trafiğin çift yönlü verildiğini çok önceden gösteren levhalarımız mevcut. Yine her 200- 300 metrede bir uyarı levhaları var. Bunun yanında hız limitleriyle ilgili de uyarı işaretleri mevcut" dedi.

TÜM UYARI İŞARETLERİ MEVCUT

Trafik güvenliğiyle ilgili tüm önlemleri aldıklarını, uyarı işaretlerinin nerede olması gerektiğinin de yine tespit tutanağıyla belirlendiğini anlatan Kavak, bu tutanağın bir örneğinin de Bölge Trafik Şube Müdürlüğü'nde bulunduğunu kaydetti. Yolda duba bulunmamasına yönelik iddialara da cevap veren Kavak, "Çalışmanın başladığı noktadan önce ve çalışma alanında uyarıcı levhalar var. Duba konulması ekstra bir çalışma ve böyle bir zorunluluk da yok. Dubaları şehir merkezinde ve trafiğin çok yoğun olduğunu bölgelerdeki çalışmalarda koyuyoruz. Ancak kazanın olduğu yol dubayla ayrılmış durumda. Ancak kamyon gibi büyük araçlar yer yer bu dubaların üzerinden geçerek zarar vermiş. Yüklenici firma dubaları da yeniledi. Kaza sürücü hatasından, hatalı solama kaynaklı" diye konuştu.

Karayolları ihmalleri çok can aldı

Vatandaş
12 Nisan 2016 Salı 11:54

10 sene önce dayım Sav yolunda trafik kazası geçirip vefat etti. Gece olay mahallini inceledim. Yola mıcır döküp öylece bırakmışlar hiç uyarı işareti yok. Sabah aynı yere tekrar gittim (cenaze kalkmadan önce) hemen dubaları uyarı işaretlerini koymuşlar, benim inceleme yaptığımı uzaktan 2 karayolu inşaat görevlisi gördü. Ben onları farkedince hemen şantiye konutuna girdiler. Şikayet etseniz de bir şey çıkmaz dediler.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

alper tunga
12 Nisan 2016 Salı 10:06

Benim anlamadığım nokta Isparta yolları neden her yıl yapılıyor.Adam gibi bir sefer yapılsa devlette kurtulur millette.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnceleme

Ayhan Ercan
12 Nisan 2016 Salı 09:55

İhmal olup olmadığının belirlenmesi için Karayolları Müdürlüğünün İnceleme başlatması gerekiyor. İnceleme sonucunda eğer ihmal varsa ilgililerle alakalı olarak soruşturma açılsın.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çıkmış karayolları sürücü hatası diyorsun ALLAHTAN KORKUN işinizi güzel dürüst yapsanız

8 10 senedir eğirdir yolu ızdırap üstüne ızdırap a
12 Nisan 2016 Salı 09:11

kimse zarar görmez müdür olmuşsun koltuktan kaldırda bin devletin arabasına iş yürüyormu yatılıyormu bakın başında bekleyin gerekirse örnek vereyim sanayiye arabayı bıraktın takip etmezsen gelişi güzel iş yapılır içinden malzemeler çalınır başıma geldi bildiğim için dürüst insanlara sözüm yo k işini yap bitir şu işi kimse acı çekmesin bu sende olabilirdin antalya yoluda böyle keza para için üç günlük dünyada fırıldak olmaya değmez.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CAHİLLİK DİZ BOYU

DUBACI
12 Nisan 2016 Salı 08:16

MİLLETİMİZ BOL KESEDEN KONUŞMAYI NE ÇOK SEVİYOR, ARAŞTIRMADAN, GAZA GELEREK, BUNU BİR KEZ DAHA BU YORUMLARDA GÖRÜYORUZ. BİRİNCİSİ BU YOLDA VE TÜRKİYEDEKİ TÜM ÇALIŞMA OLAN YOLLARDA 50 TANE İŞARET VAR BU YOLDA ÇALIŞMA OLDUĞUNU GÖSTEREN, ADAMLAR HALEN GECE YARISI NERDEN BİLECEM ÇALIŞMA OLDUĞUNU DİYOR. YOLDA GİDERKEN TELEFONUNLA YADA ARABANLA UĞRAŞACAĞINA İŞARETLERE BAKARAK GİT BAKALIM YOLDA NE OLDUĞUNU ANLARSIN.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

düpedüz
12 Nisan 2016 Salı 02:37

olaydan yarım saat önce o yoldan geçtim dubadan eser yoktu. bu müdür yardımcısı denen adam düpedüz yalan söylüyor

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortada duba vardi da baskan nasil sola gecti

Yalvac
11 Nisan 2016 Pazartesi 21:18

Otobüste bulunan yakinlarimdan aldığım bilgiye göre kaza hatalı sollamanin yanında ;o yola tadilat yapan ve tek şerit e indiren ancak tek şerit yolu ortaya konulması gereken plastik dubalar ile ayırmayan, insan hayatını hiçe sayarak is yapan bir zihniyetin etkisi itina ile düşünülmelidir ve sebeblerin başında sayılmalıdır.

53 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece rahmetli kaza yapmadı

yazık insanlık nerde
11 Nisan 2016 Pazartesi 20:38

Ölene allah rahmet eylesin. Ancak 27 yaralı ne durumda soran varmı. Yazık.Onlar can depğilmi

39 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep suç sürücüde mi olur

selim
11 Nisan 2016 Pazartesi 20:04

kendini yetkili sanan zat duba mecbur değilmiş diyor,uyan be adam gecenin bir yarısında duba olmasa ben nerden bileceğim yolda çalışma olup olmadını,her yerde duba çakılırken ıspartada yok olursa tabiiki insanlar tuzağa düşer,adam kendi ağzı ile itiraf etmiş duba yok diye,ISPARTADA GÖREVLİLER VURDUM DUYMAZ OLMAZMUŞ BU RAHATLIKNERDEN GELİYOR,BİRİLERİNİN ADMIMISINIZ BİLELİM,ÇIKIN DIŞARIYA GÖREVİNİZİ YAPIN

37 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞÖFÖR

ALİ
11 Nisan 2016 Pazartesi 18:23

geçen yılda çalışma oldu o firma 25 metreye bi duma çakmıştı bu seneki yapan firma duba falan koymadı 1.5 aydır çalşma var nerdeyse o yolda bu kaçıncı kaza insan biran aldana biliyor duba olmayınca

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu açıklama resmen suç

fb
11 Nisan 2016 Pazartesi 18:15

müdür yardımcısı kendisini yargı yerine koyuyor. Acilen savcıların bu açıklamadan dolayı el atması lazım bu olaya

201 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

karayolları bölge müdürü yetkilisinin açıklamaları hukuka uygun değil

vatandaş
11 Nisan 2016 Pazartesi 17:59

Ey yetkili! kendini yargının yerine koyup nasıl anladın kusurun sürücülerde olduğunu? Kazada sürücülerin mi yoksa karayollarının mı yoksa hepsinin mi kusurlu olduğunu ve kusur oranlarını ancak bu işten anlayan teknik bilirkişiler ve delil değerlendirme kurumları( adli tıp, üniversiteleri trafik uzmanları gibi)yapar.Isparta en ölümlü trafik kazalarının yaşandığı nüfusa oranla en yüksek illerden birisi, önce siz görevinizi tam yapın, kendinizi yargının yerine koyup sorumluluğu atmayın!!!!!!

143 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla