visitor analyticsvisitor analytics

KAYIP TRİLYON DAVASINDA FLAŞ GELİŞME

KAYIP TRİLYON DAVASINDA FLAŞ GELİŞME
10 Aralık 2014 Çarşamba 14:16

KAYIP TRİLYON DAVASINDA FLAŞ GELİŞME

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma veUygulama Hastanesi Döner Sermaye Birimi İşletme Müdürlüğü’nde  görev alan Maliye personeli bayan Y.P. kendihesabına para aktardığı iddiasıyla tutuklandı.

SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi DönerSermaye İşletme Müdürlüğü’nde görevli Y.P. şahsi hesabına 4 Milyon TL paraaktardığı iddiasıyla tutuklandı. Gözaltına alınan Y.P. hem emniyette hem deçıkarıldığı mahkemede savunma yapmadı. Mahkeme Y.P’yi tutuklayarak cezaevinegönderildi.

Bugün ise flaş bir gelişme yaşandı. Kayıp para 4 Milyon TL değil13,5 Milyon TL olduğu öğrenildi. Bomba 32 Haber Merkezi'nin edindiği bilgiyegöre 13,5 Milyon TL, 65 yaş üstü 12 şahsın üzerine havale edildiği iddiaediliyor. Bu şahısların üzerinden de TUSKOM Üyesi 30 firmaya bu paralaraktarılmış. İddialara göre, paralel yapıyla yakınlığı olan bu firmalarınparaları nereye gönderdikleri araştırılıyor.

Olay ile ilgili gelişmeler Bomba 32'de olacak. 

ZULM; KARANLIKTIR!

VATANDAS
22 Aralık 2014 Pazartesi 23:07

DENIZ FENERI ALMANYADA YARGI " ASRIN EN BÜYÜK SOYGUNU DERKEN ! TÜRKIYEDE AKLANMISTI ! ISLAMCI HOLDINKLERE PARALARINI KAPTIRAN GURBETCIYE ALMANYADA RTE "PARANIZI YATIRIRKEN BANAMI SORDUNUZ DEMISTI" SIMDIDE HERSEYIN MÜSEBBIBI PARALEL DENILIYOR ! UNUTTUKLARI SEY (ZULM LE ABAD OLANIN ; SONU BERBAT OLUR ! RABBIM BIZE VE BIZI YÖNETENLERE HIDAYET EYLE! AMIN! ÜLKEMIZE DOGRULUK , AYDINLIK, temizlik ve SELAMET VER YARABBI!AMIN!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektör danışmanları ne iş yapar?

Klinik Süha
13 Aralık 2014 Cumartesi 15:00

Rektör danışmanıyım diye Rektörlük katında oturan bir sürü güruh bu paralar yürütülürken ne işle meşgul idiler? Yoksa Sektör danışmanlığı yapıyor olmasınlar..Yeri geldi mi danışmanız diye hava atmasını bilirlerdi, Arş. Uyg. Hastanesine işleri düştüğünde daha kendileri gelmeden Başhekim yardımcısına telefonla kliniği arattırarak öncelikle namları ve ünvanları gelirdi.Akılları sıra sağlık çalışanlarından hürmet bekliyorlar. Bundan sonra hangi rektör danışmanı gelirse halk gibi sırada bekler

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü yü anladıkta sağlıkta ki

kezban
11 Aralık 2014 Perşembe 22:18

sdü yü anladık. kamu hastaneler birliğine çöküldüğünüde anladık ama bunlardan sorumlu olanlar tertemiz çıktı ve aman zarar gelmesin diye konuyla ilgili haber internetten kalktı anlaşılan hatırlı bir şahıs sıkı sıkı korunuyor

41 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatsıya kadar yanar

Yalancının mumu
11 Aralık 2014 Perşembe 18:20

Yap yolsuzluğu Soy devletibahane hazır suçlu hazırgünah keçisi hazır paralel maralel

28 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

suçu paralele yıkmak

suçu paralele yıkmak
11 Aralık 2014 Perşembe 17:04

kadının PKK bağlantısı olduğundan niye bahsedilmiyor.o paranın pkk ya gittiği açıkca belli

30 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece para mı çaldılar

Madur
11 Aralık 2014 Perşembe 11:30

Sizce sadece para mu çaldılar? Paralel kadrolaşma ile hakkı yenen kişilerin umutlarını, hayallerini, emeklerinin çaldılar mi? Ey bu hakları yiyen sorumlular ey bu kişileri şikayet edildiğinde umursamaz vekiller ahirette nasıl hesap vereceksiniz

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yemeyin bizi

özer
11 Aralık 2014 Perşembe 11:27

bu numaraları kimse yemez boşuna manipülasyon yapmayın. paralelmiş. her türli pisliği yapıp paralele atmak moda oldu. o paraların hangi yırtdışı örgüte gittiğini ve hangi kurumun yetkilisinden talimat geldiğini herkes duydu. hedef saptırmaya çalışıyorsunuz ama yemezler.

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

suçu paralele atıyor

yamuklar çalıyor
11 Aralık 2014 Perşembe 08:52

paralel demek aynı doğrultuda ikinci veya üçüncü çizgi gibi bir ifadedir. Yavuz hırsız ev sahibini bastırır demek daha doğrudur. rektörün kendi terinden göz kapakları kapalıdır. etrafındaki olup bitenden onun da emeği vardır. yoksa bugüne mahsus bir durum değil. Çünür mahallesinin en sağır sakini bile birşeyler duymuş.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hele şükür

SDÜLÜ
10 Aralık 2014 Çarşamba 21:45

Çok şükür paranın nereye gittiğini anlatan bi haber yapıldı. Bazıları hedef saptırmak için yok para başbakana gitmiş yok para pkk ya gitmiş diye hedef şaşırtmaya devam etsin. bu paranın nereye gittiğini herkes biliyor. yolsuzluktan dem vuran CİAmaatçiler yolsuzluğun dibine kendileri battılar. bunu herkes görecek.

19 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

CİAmat

Gani
10 Aralık 2014 Çarşamba 17:54

Sorarım YÖK ne iş yapıyor. Mardin Üniversitesi Rektörünü yolsuzluktan dolayı görevden alan YÖK, SDÜ'de tuz bile koktu hala ne bekliyorsun?

45 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hırsız ve kankaydılar

yargıç
10 Aralık 2014 Çarşamba 17:39

kayıp tirilyon hangi tarihte başlamış bu önemli baş hırsızlar bilmeden hiç kimse çalamaz. para transferi en son adresi bellimi son transfer paralel olduğu kadar enbesi bilalde varmı nohut beyinli aktroller bunu görmez. çıkarlar kendi hırsızlıklarını yok sayarlar.

39 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla