visitor analyticsvisitor analytics

KAYIP ARANIYOR!

KAYIP ARANIYOR!
16 Şubat 2015 Pazartesi 10:27

KAYIP ARANIYOR!

ISPARTA'DA yaşayan 45 yaşındaki Veysel Doğankayıplarakarıştı. 1 Haftadır ailesi ve yakınları tarafından aranan Doğan'ahalen dahaulaşılamadı.

Mehmet Tönge Mahallesi'nde bulunan Bakım ve RehabilitasyonMerkezi'ndetedavi gören 45 yaşındaki Veysel Doğan, geçtiğimiz Pazartesi günüöğlesaatlerinde kayıplara karıştı. Kendisinden bir daha haber alınamayanVeyselDoğan için arama çalışmaları sürüyor. Görenlerin   0544 301 48 75 - 0544 315 40 39numarayı aramaları önemle rica olunur

ölüm

gizli
04 Mart 2015 Çarşamba 00:54

Veysel doğan vefat etmistir mekani cennet olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

insan

insan
27 Şubat 2015 Cuma 14:32

Kayıp kişiyi görenler polise veya jandarmaya haber versinler...ilandaki verilen numaraların sahipleri zaten kayıp kişiyi istemeyen kişiler..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kayip

gurbet
18 Şubat 2015 Çarşamba 14:31

Kayip olan veysel doğan halen daha bulunamamistir görenlerin yukaridaki numaralara bildirmenizi önemle rica ederim.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

resim

vatandaş
15 Şubat 2015 Pazar 15:56

daha iyi bir resim yok mu? belli belirsiz...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday adayı

aday adayı
15 Şubat 2015 Pazar 13:24

bu devirde örnek çok. aday olamayacak pek çok kişi aday adayı olarak ya kendi tatmin oluyor ya da reklam yapıyor. şimdi akp aday adaylarından hangisi Veysel doğan dan farklı?

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla