visitor analyticsvisitor analytics

KAYACAN GİTTİ ŞAHİN GELDİİ !

KAYACAN GİTTİ  ŞAHİN GELDİİ !
23 Ekim 2014 Perşembe 15:54

SDÜ Rektör Yardımcısı Cengiz Kayacan'ın istifasının ardından rektör yardımcılığı görevine Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şakir Şahin, atandı

SDÜ'den yapılan açıklamada 'Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Şakir Şahin, 23 Ekim 2014 tarihinden itibaren tedviren Rektör Yardımcılığı görevine atanmıştır"denildi


Enstitü logosuna roket koymakla uzaya gidilmiyor

Barbarossa
25 Ekim 2014 Cumartesi 01:45

Yola çıktığı adamları yarı yolda bırakmak onun karakteri olmuştur. Geçmişte Rektörlerin son dönemlerinde yönetim görevlerinden istifa edip yeni seçilecek rektöre göre tavır almıştır. Her rektör seçiminden sonra da muhakkak bir yerlere atanmıştır. Bu arada CAD-CAM de vakıf üzerinden açtığı kurslardan elde ettiği vergisiz yani haksız kazançları maliye incelemeye başladığında yüzü kızaracak mıdır? Yoksa aynı pişkinlikle devletten kaçırdığı vergileri çoluğuna çocuğuna yedirmeye devam edecek midir?

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu kumpaslar YAŞAMBOYU gitmez.

Ayavar YAŞAMBOYU
24 Ekim 2014 Cuma 14:09

Evet. Görevini yapan bir bilim adamının nasıl cendereye sokulduğuna dair film vizyonda. Basın mensubu arkadaşlarım hep eleştirdiği kişileri savunur Kayacan'ı eleştirir hale gelmişler. İnanmak istemiyorum ama biriler servis edip haber sitelerinin ve dünya görüşlerinin tezatındaki bir haber konusunda böyle bileşip haber vermeleri manidar geliyor. Gerisini anladınız...

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

KALİTELİ İNSAN

RABİA
24 Ekim 2014 Cuma 12:47

yıllardır bu üniversiteye emek vermiş bir insan olarak üniversite için büyük kayıptır. İdari makamlarda sürekli görev almış kendiside bunu layığıyla yerine getirmiştir. Başarılarından dolayı akıl danışılan birisi olmuştur. Yukarı makamlarda görev alan herkes muhakkak birilerini bir yerlere getirmiştir. Kendisi haketmeyen hiç kimseyi bir yere getirmez. Etrafında kimin yardımına ihtiyacı varsa muhakkak yardımcı olmuştur. Kendisinin yolu açık olsun. Yaradan yar ve yardımcısı olsun.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrik

Avea
24 Ekim 2014 Cuma 08:23

Şakir hocamızı tebrik ediyor yeni görevinde başarılar diliyoruz.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel Değişim

İbiciğin Laneti
24 Ekim 2014 Cuma 02:20

Kaş göz çizsem paralelci ibicikten daha iyi yönetir Üniversiteyi. Bu nedir arkadaş Şakiri Rektör Yardımcısı yapmış. O da Rektör Yardımcısı olduysa bir sonraki sokaktan geçen adam olur artık. Aşağıdaki yorumlara baktımda sanki Cengizim kendisi yaptırmış gibi duruyor. Önceki Rektörler Cengize milyonları yatırdı CAD-CAM merkezini kurdu. Peki bunun karşılığında Cengiz ne yaptı, daha fazla para kazanmak için CAD-CAM merkezinde bilgisayar kursu açtı. Bir tane patent yada buluş bilime katkı yok.

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekleniyordu

Cengizhan
23 Ekim 2014 Perşembe 23:50

Ayakkabı numarasına varıncaya kadar ilana özel şartlar yazdıran Cengiz Kayacan, doktora yapan adaylar varken Yüksek Lisans yapan oğlunu işe aldırmıştı. Oğlunu işe aldığı duyulunca insan içine çıkamayacak hale gelmişti. Oğlundan sonra yine yetkisini kullanarak yeğeni Duygu Gök'ü de sessiz sedasız Eğitim Fakültesine aldırdı. Yakını Musa Uysal'ı Sağlık kültüre daire başkanı yapmak istemiş, fakat hala etkisi olan Numan ve Zümriyeye takılmıştır. Sülalesinin tamamını işe aldıramadığı için içerlemiştir

17 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tezgah

muhlis içtaş
23 Ekim 2014 Perşembe 23:00

Cengiz kayacan kaliteli bir akademisyen güçlü bir liderdi. Bazı çekemeyen ve sinsi planları olanlar tarafından kurulmuş bir tezgahtır. İki kelimeyi yanyana getiremeyen adamlar yöneticilik yapmaya devam etsin.bakalım daha ne pislikle çıkacak.

11 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kumpas

Hakkı Devran
23 Ekim 2014 Perşembe 16:22

Bence en medeni tavrı gösterdi. Geç kaldı. Malum şahısların kumpasına maruz kalmıştı. Üniversiteye teknoloji konusunda cağ atlatan bilim adamını kaybetti. Bazilarina kına siparişi verilmiş durumdadır.

16 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla