visitor analyticsvisitor analytics

KAVŞAKTA OTOMOBİLLE KAMYON ÇARPIŞTI: 2 YARALI

Kavşakta otomobille kamyon çarpıştı: 2 yaralı
20 Ekim 2015 Salı 08:26

Kavşakta otomobille kamyon çarpıştı: 2 yaralı

Anadolu Mahallesi Çevre Yolu'nda meydana gelen trafik kazası ise yürekleri ağza getirdi. Otomobil ile kamyonun çarpıştığı kazada 2 kişi yaralandı. Kaza yerinden sıcak görüntüler 

lsparta nin en saçma kavşağı..

Gürcan Zeybek
21 Ekim 2015 Çarşamba 22:09

Üst geçit yapılması gerek bu kavşağa, yanlar da dahil 8 tane yol var, herbirine ışık koyulmuş,yayalar için ayrı yanıyor, hergün eve gitmek için 3,5 dakka beklemekten bıktık kardeşim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kavşak Yanlış

Mehmet
20 Ekim 2015 Salı 16:41

Anadolu-Modernevler çevre yolunda karşı yöne geçişlerin hepsi bu kavşaktan verildi. karayolları bütün girişleri kapattı. bu kavşakta trafik yoğunluğu kat kat artınca kazalar da çoğaldı. Ayrıca bu kavşak Isparta'nın, kırmızı ışığı en uzun süre yanan kavşağıdır. Bazı sabırsız sürücüler kırmızı ışıkta geçiyor ve herkesin can güvenliğini tehlikeye atıyor. Yetkililer buna bir çözüm bulmalı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik lambasına uyulmuyor

ihmalkarlar
20 Ekim 2015 Salı 14:28

koskoca trafik lambasını görmemiş mi? kırmızı ışığı beklemeden geçersen böyle olur işte.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla