visitor analyticsvisitor analytics

KAVŞAKTA ÇARPIŞTILAR

KAVŞAKTA ÇARPIŞTILAR
27 Mart 2016 Pazar 01:28

Çay Boyu'nda iki otomobil kavşakta çarpıştı. Kazada çarpışmanın etkisiyle otomobil kanala uçtu

Kaza akşam saatlerinde meydana geldi. Çay boyu mevkiinde kavşakta iki otomobil çarpıştı. Kaza sonrası otomobil çarpmanın etkisiyle önce duvara çarptı sonra kanala uçtu. Kaza sonrası olay yerine çok sayıda ambulans ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Çarpışan araçlardan biri dereye uçarken, olay yerine gelen 112 acil servisi yaralıları hastaneye kaldırdı. Dereye uçan araç ise çekici yardımıyla uçtuğu yerden çıkarıldı.

bunlar mustehak ispartaya

CETIN
28 Mart 2016 Pazartesi 12:03

yuz kere yazdim hep trafik isareti yok orada yalniz orada degil coguyerde ya yok ya eksik ISPARTADA KIMSE YOKMU BUNLARI BILEN DEMEKKI YOK burasi koy mu? vilayetmi okuz arabasiyla dolasmiyor artik insanlar BELEDIYEDEKI CALISANLAR UTANMALI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben yazmısyım

can
28 Mart 2016 Pazartesi 08:14

bir haberinizde yazmıstım. bu yaptıgı köprü gibi şeyler yüzünden ne sağ ne sol görünmüyor. Suçlu sürücüler değil. buraya o köprü olur mu hiç

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Mehmet
27 Mart 2016 Pazar 21:50

Sürücü eğitiminde der ki yol Hakkı sızınde olsa hız azaltılır durabilecek hızda kavşaktan kontrollü bir şekilde geçilir . Yola bilmem neye ne kabahat buluyoruz. ABS asr **** saygı ve beyin lazım.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

gülüm
27 Mart 2016 Pazar 21:20

sadeçe o köprü olsa iyi... haltmış gibi görüş açısını kapataçak taşlar koyuyorlar.. adamlar 3. köprüyü bitirdi. bunlar bi dmirköprüyü bitiremdi kaç aydır...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

değerlendirme

vatandaş
27 Mart 2016 Pazar 20:15

il trafik komisyonu ve belediye tarafından bu yol acilen değerlendirmeye alınarak köprüler araç trafiğine kapatılmalı. tek çıkış tek iniş şeklinde düzenlenmeli.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kopruden gecti gelin

Ya Sabır
27 Mart 2016 Pazar 17:28

Cayboyuna bakan 4 veya5 muhtarlar varhicmi talepleri yok.ne yaparsiniz .Bu köprüler deki hali hicmi görüp.talep etmezler.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köprüdeki vatandaş

taş köprü
27 Mart 2016 Pazar 02:13

Köprülerimiz yeterli genişlik yok süse ne gerek senden sonrası da zaten yıkacak.köprüden yaya geçenler tavsiye ederim tekbir getirin.yada kurtulmak için köprüden kendinizi atın.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SÜSÜ ÖLÜM KÖPRÜLERİ.

ECELE GEL
27 Mart 2016 Pazar 02:10

GEL GEL ÇAY BOYUNA GEL.VALİM SENDE GEL BELEDİYE BAŞKANIM SEN DE GEL.MÜDÜRLER SİZDE GELİN.SÜSLÜ ÖLÜM SAÇAN KÖPRÜLERE GELİN.GELL VATANDAŞ GELL.BURDA RALLİ DİRİFT ÇEKMEYE GELİN.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇARESİZMİ BU YETKİLİLER.

ALİ
27 Mart 2016 Pazar 02:06

ŞU KADAR HABER YAPILIYOR PES VALLA YETKİLİLER İMZADA TOPLANDI HALEN BİR ÇARE MEDET YOKMU.SAYIN LAR SİZLER BOBALİ BOYNUNUZA.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEMİR KÖPRÜLERE DİKKAT

SAKİN DEĞİLİZ.ARTIK
27 Mart 2016 Pazar 02:03

Çayboyunda tüm köprüler dehşet sacıyor bu kaçıncı süsleme yapılacağına genişletilmesi ve trafik düzenlemeleri yapılması gerekiyor.Kaza manzaralarıyla evler huzursuz.YETER YETKİLİLE BU kazaları önliyecek bir kul yokmu.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla