visitor analyticsvisitor analytics

KATILIM COŞKUSU!

KATILIM COŞKUSU!
14 Aralık 2014 Pazar 14:16

AK Parti Gelendost İlçe Kongresi gerçekleştirildi. AK Parti Gelendost'ta partiye katılım heyecanı da yaşandı.

AK Parti kongrelerinde sona doğru yaklaşıldı. Gelendost'ta yapılan kongreye AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, eski Milletvekili Haydar Kemal Kurt ve çok sayıda partili katıldı. Partiye yeni katılanlara Başkan Osman Zabun parti rozeti taktı.

Kongrede mevcut Başkan Sacit Cengiz seçime tek liste halinde girdi. 








yeni mv nitelikleri

hasan
16 Aralık 2014 Salı 17:39

yeni dönemde mv adayları avukat akademisyen doktor kökenli sosyete birliğinden olmasında halka hizmet için halkın içinden olsun diyorum.

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıllede demokrasi

demokrasi
15 Aralık 2014 Pazartesi 23:45

partiye üye olanlar bostan korkuluğumu belediyebaşk ılmeçls milletvekl adayları neden üyelere sorulmaz delegelerle olmaz delegeler başkann başkanlar vekilin adamı halkın sağ duyusu şaşmaz

63 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLABİLİR

HALİL
15 Aralık 2014 Pazartesi 22:42

BU RESİMDEKİLERİN HEPSİ MAKUL ŞÜPHELİDİR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAMANI DURDURMAK ANCAK KUDRETİ MUTLAK MARİFETİ OLABİLİR.

ZAMAN İLERLİYOR
15 Aralık 2014 Pazartesi 22:39

ZAMANLAMA MANİDAR. AK-SARAY KAÇAK SARAY VE AK-HAPİSHANE VE HAM ÇÖKELEK. SUNİ IŞIK VEREN AMPÜL PATLADI ORTALIĞI NUR CEMAATİNİN IŞIK TALEBELERİ AYDINLATACAK. EL FENERİNİ AYAKKABI KUTUSUNUN EN DİP EN KARAKLIK KÖŞELERİNE TUTACAKLAR VE HARAM DOLARLARI GÖRMEZDEN GELENLERİN ÖNCE GÖZÜNE SONRA KULAĞINA SOKACAKLAR. ASIL PARALEL ÖRGÜT AK SARAYDA KURULMUŞ VE DİĞER PARALEL PKK İLE İRTİBAT VE PASLAŞMA HALİNDEDİR.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ona yakışır

araslı
15 Aralık 2014 Pazartesi 21:49

hakkıyla tevfik atasoya yakışır vekillik

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

celalettin gültekin

efe
15 Aralık 2014 Pazartesi 01:27

bence salonda bulunan mevcut bu adayların içinde olmayan son dönemin en popüler ve en iyi iletişime yatkın ismi müsiad üyesi Celalettin Gültekin dir .

97 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oy yok

Ispartalı
15 Aralık 2014 Pazartesi 01:10

Eğer mevcut vekiller aday gösterilirse Ak Parti hezimete uğrar. Ben de dahil çok sayıda daha önce oy veren kişi bunların zulmünden bıktık. Memlekete hizmet etmek yerine adam kayırmacılık başta her türlü rezilliği yaptılar. Tarkan kardeşim artık bunlara hizmeti bırak. Isparta 10 yıldır 1 cm. ilermeledi. Hizmet edenlerin de canına okundu. Baka sekreterini bile harcadılar. Hem de kış ortasında adamı ve ailesini mağdur ettiler. Çoğu Ispartalı buna çok tepkili.

142 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOK

Vatandaş
14 Aralık 2014 Pazar 14:25

Bunların hepsi göstermelik. Milletvekili filan olmaz.

145 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla