visitor analyticsvisitor analytics

KARLA MÜCADELE

Karla mücadele
04 Ocak 2016 Pazartesi 23:39

Karla mücadele

Merkez ilçe başta olmak üzere tüm il genelini etkisi altına alan kar yağışının ardından Isparta Belediyesi de karla mücadele yaptı. Kent merkezinde herhangi bir olumsuzluğun yaşanmadığını belirten Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Artık biz karla mücadele konusunda profesyonel bir hale geldik” dedi.

 

Karayollarını temızlemeyı tuz atmıyanın Profesyonumu olur arkadas

ısparta halkı
06 Ocak 2016 Çarşamba 10:19

trafıkte anam agladı adam ne kepcecıkardı ne gırayder hastaneye tam 2 saat te gittim böyle sorumsuzluk olmaz bidaha aynısının olmasını ıstmyruz o yoldan amulanslar itfayeler gelıp gcyr mıllet yoldakalmıs tıkanmıs adam gırayder yolluyacakta acılcak yolllamadı yazık dıyorum carsı ıcını temızle ama ana caddelere bi tuz dok veya yolları ac bıdaha bu ıhmalın olmamasını ıstyruz arabamın yolda kalıp trafıgı tıkmasını istemıyrm o yuzden anayolları en azıncan actırtsın .

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FATİHLİ

ATMA ZİYAA
05 Ocak 2016 Salı 23:47

Herhangi bir olumsuzluğun Olmadığından bahseden Sayın Başkan Pazartesi sabahı dışarıya çıkmamış anlaşılan.Saat 8 de hemen hemen her geçtiğimiz trafik ışığında küçük çaplı kazalar meydana gelmişti, kaldırımlarıda temizlemeye gerek yok malumunuz Ispartada dukkanlar artık yola kadar girdi kaldırım mı kaldı temizleyecek.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kardan adam

atma ziya
05 Ocak 2016 Salı 21:56

karayolunu temizlemiş. ısparta halkı ile dalga geçiyor

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATMA ZİYA

ayazmanalı
05 Ocak 2016 Salı 17:53

ATMA ZİYAAAA bizim mahallenin heryeri kapalı yürümekten korkuyoruz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

medeni kaldırım istiyorum

Yüksek Kaldırım Mühendisi
05 Ocak 2016 Salı 11:21

Ne olacak kaldım işgalleri ?

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

33 Oktay Petrol Otobüsü neden gelmez

33 Oktay Petrol Otobüsü
05 Ocak 2016 Salı 11:07

17:45 seferi yapılmıyor mu? Malesef 17:45 seferini durakta yarım saat bekledik ama gelmedi. Halk otobüslerinin bahanesi çok. Yahu nasıl birşey. Belediye nerede

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yapmayın ama..!

Karda yüzen adam.
05 Ocak 2016 Salı 09:03

Hakkını yememek lazım. Valiliğin önünü temizlemek zor zanaat.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendin çal kendin oyna

Mefa
05 Ocak 2016 Salı 01:07

Sabah 9 da belediyeye gideceğine erkenden kalkma sabah hastanelerin yollarına bir baksaydın ilk önce ambulans yolu sonra otobüs güzergahları açılır SEN KENDİN ÇAL KENDİN OYNA BAŞKAN yine bir karla gidersin İNŞALLAH

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

YAZIK
05 Ocak 2016 Salı 00:35

YUSUF ZIYA BEY INSANLARLA DALGA MI GEÇİYORSUNUZ?BUGUN KI REZALETI HERKES YAŞADI

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eee

Ali bilir
05 Ocak 2016 Salı 00:31

Bozimsokak hala kapalı başkan. Sallama.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla