visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:55

KARAYOLLARINDAN JEST!

KARAYOLLARINDAN JEST!
25 Kasım 2016 Cuma 15:46

KARAYOLLARINDAN JEST!

ISPARTA-Eğirdir karayolunu yapan yüklenici firma EK-PET, Ali Köy kavşağından köy istikametine giden yolu 500 metre genişletti. Köy Muhtarı İrfan Çınar ise, Karayollarına ve yolu yapan firma yetkililerine teşekkür etti.  

Eğirdir-Aliköy karayolu bağlantısını yapan EK-Pet firması, karayolları projesinde yer alan 100 metre genişletilmesi gereken yolu 500 metre genişletti. Karayolları 13. Bölge Müdürünün büyük önem verdiği Isparta’da çalışmaları hızlandıran şirket ise Ali Köy halkına bir jest yaptı. Projeye göre 100 metre genişletilmesi gereken yolu 500 metre genişletti. Köy Muhtarı İrfan Çınar ise, yolun genişletilmesi ve düzenlenmesinde önce devletimize ve sonra şirket yetkilerimize teşekkür ediyoruz dedi. Muhtar Çınar; “Hizmeti geçen herkesten Allah razı olsun. Ve bu yolun buradan Eğirdir yolunda başlayarak Davraz Kayak Merkezi’ne bağlanmasını rica ediyoruz. Burası 24 kilometre yeni yapılacak çevre yolu ile beraber Ankara istikametinden gelecek yolcuların Davraz’a buradan devamını istiyoruz. Yolumuz 500 metre genişledi.Ancak 2.500 metre daha yapıldığı takdirde yerleşim alanına kadar genişletilmiş olacaktır. Köyümüzde de büyük rahatlık sağlayacaktır” dedi.

Köy muhtarı Çınar ise muhtarlık binasında yüklenici firma yetkilileri ve çalışanlarına teşekkür yemeği verdi.

Öte yandan Karayolları 13. Bölge Müdürü Isparta’ya sık sık ziyarete geldiği Isparta’ya ayrı bir önem verdiği öğrenildi. Yüklenici firma da yollarda hızlı çalışmaların devam etmesi için üzerine düşen görevini fazlasıyla yerine getirmeye gayret ediyor.




 

 

 

 

YOL MEDENİYETTİR!...

KADİR
26 Kasım 2016 Cumartesi 12:14

UZUN ZAMANDIR YOL İŞLERİNDE ÇALIŞAN HARİTA TEKNİKERİ OLARAK ,EK-PET İNŞAATIN GEREK YAPTIĞI İŞLERDEKİ BAŞARISI GEREK ÇALISANLARINA KARSI TUTUMU VE GEREKSEDE ÇALIŞTIĞI BÖLGELERDE VATANDAŞALARIMIZA YARDIMCI OLMASI DOLAYISIYLA BEN EK-PET İNŞAAT 'a TEŞEKKÜR EDER VE BAŞIRALARININ DEVAMINI DİLERİM...

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadir budan
26 Kasım 2016 Cumartesi 12:03

Uzun zamandir bu islerin icinde olan biri olarak EK-PET insaati yaptigi islerdeki basarisi , calisanlarina karsi tutumu ve calistigi bolgedeki herkese yardimci olmasi vesilesiyle EK-PET INSAATI tebrik ediyor ve basarilarinin devamini diliyorum...

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler

güller diyarı
25 Kasım 2016 Cuma 15:59

SON ZAMANLARDA BAYAGI GUNDEME OTURAN YOLU SUREKLI TAKIP ETTIGINIZ BOMBA32 ÇALISANLARINA ÇOK TESEKKUR EDERIM. AYRICA YAPILAN IYI ÇALISMALARDADA EMEĞİ GECEN HERKESE TESEKKUR EDERIM. BU TÜR İYİ NİYETLİ MÜDÜRLERİ VALİLERİ FİRMALARI ISPARTAMIZDA GÖRMEKTEN GURUR DUYARIZ.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla