visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:44

KARA HAVACILIK OKULU 2018 YILINDA ISPARTA'DA

KARA HAVACILIK OKULU 2018 YILINDA ISPARTA'DA
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:12

KARA HAVACILIK OKULU 2018 YILINDA ISPARTA'DA

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta’da inşaatı süren Kara Havacılık Okulu ile ilgili açıklamada bulundu. Gazetecilerle İl Özel İdaresi’nde sahurda bir araya gelen Bilgiç, “15 Temmuz’daki hain saldırıdan sonra Milli Savunma Bakanlığı ve Genel Kurmay’da Kara Havacılık Okulu’na ilişkin bir strateji değişikliği oldu. Daha önce Isparta’ya taşınması düşünülmeyen bir takım başka üniteler de bünyeye dahil edildi. Bu kadar gecikmesi de müteahhittin sıkıntıya düşmesiydi.

O müteahhitle karşılıklı olarak süreci hızlandırmak için karşılıklı sözleşmenin tasfiyesi gerçekleştirildi. Projeler yeni şekle göre büyütülüyor. Eylül ayında yeni bir ihale ile tamamı çok daha büyük şekilde ihale edilecek ve 2018 yılında da bütünüyle devreye alınmış olacak. Bu süreç içerisinde de hızlı şekilde taşınma arzuları var. Ama neticede Milli Savunma Bakanlığı nasıl planlar bilmiyorum ama bir kısmına taşınmayı başlatmış olacaklar. Isparta’nın hem sosyal hem de iktisadi yaşamına ciddi manada katkı sağlayacak bir proje” diye konuştu.

 

 

Yazık sana ıspartalı

Muhuttin BAŞ
13 Haziran 2017 Salı 13:56

Ey Ispartalı: Çalışmayı sevmezsin, kafanı çalıştırmayı da pek sevmezsin, sonuç olarak sanayi yok, Üretim yok, Ticaret yok, Turizm yok. Anca oturduğun yerden konut alıp elini ovuşturarak gariban öğrenci beklersin. Yazıklar olsun sana (Yukarıda yazılanlar ıspartanın geneli içinidir, az bi kısmı hariç)

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerli

ıspartalı
13 Haziran 2017 Salı 09:11

İşte bu çok güzeeellll buradan ıspartalı hemşehrilerime sesleniyorum bu günden tezi yok ev kiralarına ve apart kiralarına 300 tl cik zam yapıverin ayrıca ne o ev fiyatları 377.000 tl 388.000 tl millet bozuk para mı arayıp duracak 500.000 tl yapıverin gitsin gari

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hade bakalaım

haver
13 Haziran 2017 Salı 00:43

maşallah getire geti,re bi turlı bişey getiremdnizyok virlik gelçek yok tu**** gelecek yok okulun hepside geleçek malesef gelen bişey yokinşallah ıspartamız için hayırlısı olurda getirirsiniz

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vadandaş
12 Haziran 2017 Pazartesi 17:52

İTKM ne olacak.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla