visitor analyticsvisitor analytics

KAR YAĞIŞI SÜRÜCÜLERE ZOR ANLAR YAŞATTI

KAR YAĞIŞI SÜRÜCÜLERE ZOR ANLAR YAŞATTI
21 Aralık 2016 Çarşamba 09:48

KAR YAĞIŞI SÜRÜCÜLERE ZOR ANLAR YAŞATTI

ISPARTA’DAKİ etkili olan kar yağışı yaşamı olumsuz etkiledi.Yağışın etkisiyle kent merkezinde ve yollarda ulaşımda aksamalar oldu.

Kar yağışı nedeniyle Göltaş rampasında araçlar yolda kaldı.Eğirdir-Gelendost yolunda ise rampada yolcu minibüsü ile kamyon az daha çarpışıyordu. Rampada araçlar mahsur kaldı. Isparta-Eğirdir karayolunda ise otomobil buzlanma nedeniyle yoldan çıktı. Daha sonra ise çekici yardımıyla kurtarıldı.

AYRINTILAR GELECEK








kar

karayollcu
21 Aralık 2016 Çarşamba 22:16

burası türkiye kışın kar lastigini takarsan kardeşim ne karda kalırsın nede buzda ilk önce tebbir anlacaksın geresi gelir

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burdur Dağ yolu
21 Aralık 2016 Çarşamba 21:11

Dağ yolunda Burdur il sınırından sonra Burdur'a kadar tuzlama yapılmış Isparta tarafında hiç bir çalışma yok. Sabah 8 civarı öyleydi.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Snow master
21 Aralık 2016 Çarşamba 19:19

Eğirdır goktaş rampasında ılçe otobuslerı kış lastiği fln yok, lastık altına paspas koyup buzdan kurtulmaya çalışıyo, tabi nafıle!! Hanı denetım vardı? Kış lastıği takmayana ceza vardı? Bı cm karda gıdemeyıp, ustumuze süren kamyon ve tırlar yuzunden şans eserı mı yaşıycaz? Bi işi de doğru duzgun yapın be!! Nerde duble yolunuz? Şov yapmayalım, iş yapalım işşş!!!!!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kardan Adam

serdar
21 Aralık 2016 Çarşamba 17:46

uyuyoruz dimi,eğer 3 cm kar ile baş edemeyecekseniz niye yola çıkıyonuzNot:Karyolları

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol durumu

yolcu
21 Aralık 2016 Çarşamba 14:41

sabah Göltaş rampası inişte 07:45 ten itibaren defalarca karayolları ve valilik yetkililerini aradık ancak saat 9 da hala birtek polis memuru gelmişti.yetkililere duyrulur

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar

sengetli
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:17

ne karmış be.1cm.bile yok.ey karayolları ekipleri nerlerdesiniz.meteoroloji bağırıyor kar geliyor diye.sabahtan çıkında yollara tuz atın.yazık çok yazık.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karayolları

Mehmet
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:15

Bu karayolları ne yapar bilen var mı? kar yağacığını sağır sultan duydu bizimkiler duymadı, ayrıca yağan kar az, 2 3 noktada önlem alınsa hiç bir şey yok, Allah beterinden korusun

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

milliyetçi
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:05

kar lastiği olmayan yola çıkmasın 3 cm kar yok

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorumlu

kar
21 Aralık 2016 Çarşamba 10:20

Allaha şükür, yollarda hiç bir karla mücadele ekibi görmedik. Hiç şaşırmadık. Kolçelik kavşağı ile SDU arası cam gibi. Yola bir kum dökmek bu kadar zor mu? Tabi odasında sıcacık çay içmek varken ne gerek var yolları açmaya.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla