visitor analyticsvisitor analytics

KAR GELİYOR!

KAR GELİYOR!
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:26

Meteoroloji, bugün ve yarın için kar yağışı uyarısında bulundu.

"ÜLKEMİZİN BÜYÜK BÖLÜMÜNDE KAR YAĞIŞI GÖRÜLECEK"

 Meteoroloji’den ülke geneli için yapılan hava tahminraporuna göre, 10.02.2015 Salı ve 11.02.2015 Çarşamba günü ülkemizin büyükbölümünde görülecek kar yağışlarının Marmara’nın doğusu (Kocaeli, Sakarya,Bilecik, Bursa, Balıkesir, Yalova ve İstanbul’un Anadolu yakası), BatıKaradeniz (Bolu, Düzce, Zonguldak, Bartın, Karabük, Kastamonu, Sinop’un içkesimleri), İç Anadolu’nun batısı (Ankara, Eskişehir, Çankırı, Kırıkkale,Konya, Karaman), Akdeniz bölgesinin iç kesimleri (Isparta, Burdur,Kahramanmaraş’ın ve Adana’nın kuzey kesimleri ile Antalya ve Mersin’in içkesimlerinde), İç Ege’de (Afyonkarahisar, Kütahya, Uşak, Denizli ile İzmir,Manisa, Aydın’ın doğusu ve Muğla’nın iç kesimlerinde) ve Doğu Anadolu’nungüneydoğusunda (Hakkari, Bitlis, muş, Bingöl, Tunceli, Van’ın güneyi veŞırnak’ın doğusunda) kuvvetli (10 ila 20 cm) ve yer yer yoğun olacağı (20 cmüzeri) tahmin ediliyor. Yoğun kar yağışları sebebiyle meydana gelebilecekulaşımda aksamalar ile buzlanma ve don olaylarına karşı dikkatli ve tedbirliolunmalı.

İKİ BÖLGE İÇİN ÇIĞ UYARISI

Meteoroloji’den yapılan hava tahmin raporuna göre, DoğuKaradeniz’in iç kesimleri ile Doğu Anadolu’nun kuzey ve doğu kesimlerinde 9-14Şubat tarihleri arasında çığ tehlikesi beklendiğinden meydana gelebilecekolumsuzluklara karşı ilgililerin dikkatli ve tedbirli olması uyarısı yapıldı.

 

perşembe günü tatil olsun

hasta oldum
11 Şubat 2015 Çarşamba 12:12

Bu gün okula gelcem diye ayaklarim islandi hasta oldum burdurdaki vali yapıyorda siz yapamiyormusunuz lütfen yarin tatil olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar

tatil
10 Şubat 2015 Salı 22:42

tatil yapın lütfennn

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seni bekliyoruz.

ilkogretimli
10 Şubat 2015 Salı 19:43

Vali amca saat 19.44 kar çok güzel yağıyor yarin okulların tam tatil edilme zamani. Hayırlı haberlerin izi bekliyoruz. Ellerinden operim.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatilll

merve yılmaz
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:59

eğer çok yağarsa tatil edilsin lütfen

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar

zio
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:49

yaa kardeşim bn anlamıyorum daha kar yokken tatil düşünüyonuz 10 cm kar olsun tatil olsun diye kıyameti koparıyonuz ya doğu tarafındaki millet napsın çocuklar napsın sen burda şurdan şuraya gitmeye üşeniyon oradaki çocuklar okula gitmek için kaç kilometre yere belki ayakkabısız yürüyor yapmayın gözünüzü seveyim arkadaşlar.

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla