visitor analyticsvisitor analytics

KAR BERABERİNDE KAZALARI DA GETİRDİ

KAR BERABERİNDE KAZALARI DA GETİRDİ
13 Ocak 2015 Salı 15:25

ISPARTA'da dün gece aniden başlayan kar sürücülere zor anlar yaşattı. Isparta-Antalya, Isparta-Eğirdir, Isparta-Keçiborlu, Isparta-Burdur dağ yolu gibi yollarda araçlar kaza yaptı. Tır kaygan zemin nedeniyle yoldan çıktı. Otomobiller sürücülerin direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle yoldan çıktı.

ISPARTA'da dün gece aniden başlayan kar sürücülere zor anlar yaşattı. Isparta-Antalya, Isparta-Eğirdir, Isparta-Keçiborlu, Isparta-Burdur dağ yolu gibi yollarda araçlar kaza yaptı. Tır kaygan zemin nedeniyle yoldan çıktı. Otomobiller sürücülerin direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle yoldan çıktı.

İŞTE YOLLARDAN GÖRÜNTÜLER

KENDİMİZ İSTEDİK

KADERSİZ
15 Ocak 2015 Perşembe 14:22

Isparta belediyesini eleştirenler Keçiborluya gidin rezilliği görün 9 aydır çeket alamayan başkan ilçenin içini gezsin.Yolların rezillğini görsün.Ne olur Allah aşkına başkana 65 beden çeket alıverinde ceketi düymelesin.Çeketini düğmeleyemeyenden ne olur.?????

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

derdiniz üzüm yemek mi bağcıyı dövmek mi ?

garip vatandaş
14 Ocak 2015 Çarşamba 01:09

yahu başınıza taş düşse Y.Z.G ' ndan bileceksiniz. meyve veren ağaç taşlanır misali...adam tüm imkanlarla çalışıyo hala yaranılmaz mı bu memlekete anlamadım gitti. kim ne derse desin her dönem aday olsa her dönem kazanır. Böyle temiz düzgün bir adam başka varsa ıspartada gösterin ona oy verelim... boş işleri adam karalamayı bırakın. takdir edin

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye

sdddd
13 Ocak 2015 Salı 22:43

İspartanin kaderiyle oynadiniz ne bu cile arkadas otlakumla ugrasacagina bi gun bi gez isparatayi

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİMAR OLMANIN SONU

SEN BİLİRSİN
13 Ocak 2015 Salı 20:58

BELEDİYE BAŞKANI MÜTAHİTE SESLENİRKEN ELİNİ KAFASININ ARASINA ALSIN SABAHA KADAR DÜŞÜNSÜN DEMEYE BAŞLADI AMA EL KAFANIN ARASINA NASIL GİRECEK ÇOK MERAK EDİYORUM.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİMAR OLMANIN SONU

SEN BİLİRSİN
13 Ocak 2015 Salı 20:58

BELEDİYE BAŞKANI MÜTAHİTE SESLENİRKEN ELİNİ KAFASININ ARASINA ALSIN SABAHA KADAR DÜŞÜNSÜN DEMEYE BAŞLADI AMA EL KAFANIN ARASINA NASIL GİRECEK ÇOK MERAK EDİYORUM.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

türkvatandaşı

ismail
13 Ocak 2015 Salı 20:29

akpbelediyeleri ful çalışıyor yollar sokakaklar temizleniyor .insanların artık gözü doğruları görmüyor.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELEDİYE GÖREVE

MUSTAFA
13 Ocak 2015 Salı 17:05

bombacı haber sitesi belediyeyi göreve çağırsan bu haberdede yaa :)neden il özel idare göreve yazmıyosun

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bomba 32 göreve

ne oldu
13 Ocak 2015 Salı 16:38

bomba32 belediyeyi neden göreve çağırmadın :) bunlar belediyenin suçu değil mi? refüje çıkan araba için neler ettiniz çağırın karayollarını göreve ne oldu kızıyor mu abileriniz yoksa

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsız

HAKAN ALTIN
13 Ocak 2015 Salı 15:37

Belediyeyi göreve çağırıyordun ya bu işin sorumlularınıda göreve çağırsana.

15 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla