visitor analyticsvisitor analytics

KAPSAYICI TEKLİFLERLE SÖZLEŞME MASASINDA OLACAĞIZ

KAPSAYICI TEKLİFLERLE SÖZLEŞME MASASINDA OLACAĞIZ
25 Mayıs 2017 Perşembe 18:42

KAPSAYICI TEKLİFLERLE SÖZLEŞME MASASINDA OLACAĞIZ

Sağlık Sen Isparta Şube Başkanı Erdal Demiralay ve üyeler bir araya geldi.

Sağlık-Sen Isparta Şubesi'nin bu yılda sağlık ve sosyal hizmet alanındaki bütün kurumlarda yetkiyi almasından dolayı başta yönetim kurulu üyelerine, temsilcilerine ve desteklerini esirgemeyen tüm üyelerine teşekkür ederek sözlerine başlayan Demiralay, "Memur-Sen Genel Başkanımız Ali Yalçın Bey'inde vurguladığı gibi Sağlık-Sen üyeleri için onur sağlık ve sosyal hizmet çalışanları için umut kaynağıdır. Zalimlere karşı direnişin merkezi,mazlumlar için diriliş nefesidir. Bizler İstiklal ve İstikbalimiz için emek,ekmek, adalet için mücadele vermeyi seçtik. Ter akıtmadan bedel ödemeden kazandığımız kolay elde ettiğimiz hiç bir kazanım yok. Hainleri temizlemek için gösterilen kararlılık, masumları ve mağdurları ayıklamak içinde gösterilmelidir. Hainse babamız bile olsa sahip çıkmayız,masumsa düşmanımız dahi olsa Hakkı'nı savunuruz. Çünkü bizim için Hakkı'n hatırı bütün hatırların üzerindedir. Ek ödemeden, ek göstergeye,kadroya geçişten kadro derecelerine, maaş zam oranlarından ilave artış kalemlerine, sosyal haklardan özlük haklarını kapsayıcı tekliflerle bu yılki toplu sözleşme masasında olacağız. Emeğimizin doğrudan karşılığını ve ülkemizin büyümesinden payımızı istiyoruz. 4. Dönem toplu sözleşmesi Türkiye'nin vesayetten kurtuluşuna ilişkin ilk kapsamlı kutlama olarak kayda geçmeli diyoruz" dedi. 

nereden nereye

OSMAN ARSLANLI
26 Mayıs 2017 Cuma 15:42

İnsanlar bilmediği ve yetşemediğine düşmandır.İnsanlar anlamak ve görmek istemiyorsa yapacak bir şey yoktur. Durmak yokm kazanımlara devam.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Oğuz'lar
26 Mayıs 2017 Cuma 14:27

Ali Oğuz'lar 1. Erdal Demiralay BAŞKANIM kendisi değil biz onu aday yaptık2.Sizin bırakın memur sen e bağlı sağlık sen in kazanımlarından kendinizden haberiniz yok herhalde.Ne o sülük mülük kendine gel haddini bil şu mübarek günlerde edebini takın.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÜZÜNÜZ DUVAR GİBİ

ali oğuzlar
26 Mayıs 2017 Cuma 09:40

İnsan biraz sıkılır..Toplu sözleşmede koca koca afişler bastırıp şunu kazındık bunu kazandık deyip göz boyarsınız.Memuru enflasyona yıllardır ezdirirsiniz sonra gen.başkanınız gider vekil seçilir çalışanın canı çıksın umrunuzda bile değil.Ama buralarda poz vermekten de geri kalmazsınız koltuklara sülük gibi yapıştınız..bu senede yüzde 3 e talim edecekmiyiz ondan haber ver.eylem nerde eylem.neden bu sendika eylem yapmaz acaba?

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş laf

atma
25 Mayıs 2017 Perşembe 22:36

banka promosyonunda ne yaptınız onu açıklayın.ne faydanız oldu.hangi sağlıkçının hakkı nı savundunuz.şimdiye kadar türkiye döner sermayeyi ısparta en az alan il.şimdiye kadar ne kadar döner sermaye farkı verdiniz veya vermek için çabaladınız.geç bu aykları.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla