visitor analyticsvisitor analytics

KAMYONETLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI: 4 YARALI

KAMYONETLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI: 4 YARALI
15 Haziran 2016 Çarşamba 22:44

KAMYONETLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI: 4 YARALI

Anadolu Mahallesinde meydana geldi. Kamyonet ile otomobilin çarpışmasın sonucu meydana gelen kazada biri çocuk toplam 4 kişi yaralandı. İşte kazadan kameralara yansıyan görüntüleri ekranlara getiriyoruz.

çare

ahmethakan
17 Haziran 2016 Cuma 09:33

bu kazanın olduğu yerde oturuyorum saat 17.00 civarında on dakikada 500 araba geçti ve geceleri inanılmaz hızlarla arabalar geçiyor küçük çocuğum var ve bahçeye oyun oynasın diye gönderemiyorum. halk otobüsleri bile hız yapıyor ben inanıyorum ki yetkili birinin yakını kaza sonucu ölecek çare o zaman gelecek maalesef türkiye de işler böyle oluyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her gün kaza,Her gün Tehlike.

Mahalleli
16 Haziran 2016 Perşembe 11:09

Bu yol düzgün olunca herkes gaza basıp geliyor.Kaç kişiler bu yolda kaza yaptı,ölümlü kazalar oldu.Yetkililer de daha neyi bekliyor anlamış değiliz.Buraya her iki tarafta da uygun kasisler yapılabilir,ışık konulabilir,göbek yapılabilir.Lütfen gerekli önlemlerin acilen alınması gerekir.Hem can,hem milli servet mahvoluyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasis

kasis yetkilileri
16 Haziran 2016 Perşembe 09:38

Hız kesiciden önce zihniyetin değişmesi lazım ki hız kesiciye ihtiyaç kalmasın ancak Isparta'da hız kesici setlerin nerelere gerekli olduğuna karar veren yetkililerin keyfi nereye isterse ****ara hız kesici set yapılıyor. Bunun birçok örneği de mevcut. Bunların yapılacağı yerler trafik yoğunluğu ve tehlikeli noktalara göre belirlenmiyor ayrıca yerleşim yerine göre ayrım yapılıyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla