visitor analyticsvisitor analytics

KAMYON BARİYERLERE GİRDİ

KAMYON BARİYERLERE GİRDİ
05 Mayıs 2016 Perşembe 23:30

ISPARTA'da sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle tır battı-çıktının bariyerlerine çarparak durabildi. Kazada büyük bir felaketten dönüldü.

ISPARTA'da sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle 42 HY 567 plakalı tır Özkanlar Kavşağı'nda bulunan alt geçitin bariyerlerine çarparak durabildi. 

Kaza saat: 23:00 sıralarında meydana geldi. İstanbul caddesinde kent merkezine seyir halinde olan sürücüsünün ismi henüz öğrenilemeyen kamyon battı-çıktının girişinde bulunan bariyerlere çarparak durabildi. Kazada Tır yan yatarken olası bir felaket ucuz atlatıldı. 

Tır sürücüsü kazadan yara almadan kurtulurken, ışıklandırma sistemi yetersiz kaldığı için battı-çıktı girişindeki orta refüjün sürücüler tarafından fark edilmediği kazaların ise daha çok bu sebepten dolayı meydana geldiği 

öğrenildi. 



   



 

eksik.

işaret
06 Mayıs 2016 Cuma 18:43

trafik işaretleri ve yön tabelalarında ciddi eksiklik var.yabancı birine kaza kaçınılmaz oluyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tırın sehir merkezinde ne isi var?

Rmec
06 Mayıs 2016 Cuma 14:10

Kazalara davetiye cikariyor zaten tırlar Gecenin o saatinde sehrin tam gobeginde ne isi var yasak degil mi segir merkezine gormeleri?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Texas oldu

Texas
06 Mayıs 2016 Cuma 11:53

Şehrin ortasında tırlar, modifiyeli arabalar, yasadışı motorsikletler vb...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat edelim

Duyarsiziz
06 Mayıs 2016 Cuma 10:21

Tirin ne isi var zaten taksiler zor sigiyor uzun arac olmaz sadece bu goruneni dun iyaskavada ayniydi dun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Delimen
06 Mayıs 2016 Cuma 09:13

Dikkat edin alt gecide girerken hic bir uyarı tabelası yön ve refuj işareti yok ama olsun Isparta yaşanabilir bi köy pardon şehir

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir içi

bmü
06 Mayıs 2016 Cuma 07:23

Şehir içinde yüklü TIR ne arıyormuş...?

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla