visitor analyticsvisitor analytics

KAMULAŞTIRMA BEDELLİ ÖDENMEYİNCE MEZARLAR KALDIRILDI

KAMULAŞTIRMA BEDELLİ ÖDENMEYİNCE MEZARLAR KALDIRILDI
22 Mayıs 2017 Pazartesi 23:59

KAMULAŞTIRMA BEDELLİ ÖDENMEYİNCE MEZARLAR KALDIRILDI

Isparta’nın en büyük mezarlığı olarak bilinen Asri Mezarlıktaki 2 bin 641 metre karelik arazisini belediye ile uzlaşamadığını gerekçe göstererek, 2015 yılında telle çeviren vatandaş, bu kez bir adım daha ileri gitti. Büyük bir çoğunluğunu çocukların oluşturduğu 34 mezarı kaldırttı. 

Naaşlar polis ve din görevlileri eşliğinde başka bir alana nakledildi.

adalet

mehmet
23 Mayıs 2017 Salı 23:53

haberi iyi okuyun yorum yapmadan once.belediye parayi odemiyorki nasil anlasma olacak. sonra bagis yapsin diyorlar.ama belediye sonra satacak parsel parsel.belediye insanlara bedava mezar yeri verecekse bagislasin vatandas.butun vebali gunahi belediyenin.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahtekar

dosteli
23 Mayıs 2017 Salı 23:43

bide kamuoyunu yanıltmak için bağış yapılmış belediye bu bağış yapılan araziden mezar satıyor diye mahkemeye verilip definleri durdurmuş diye söylenti yayılmış. bizde gerçek sanıp kızmıştık meğer gerçek çok farklıymış .yazıklar olsun böyle fırsatçılara.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ey belediye baskani vicdanin rahatmi simdi!

ali
23 Mayıs 2017 Salı 23:36

mahkemenin verdigi bedeli odeme. vatandasin malina el koy.mahkeme surerken oraya cenazelerin defin islemini yap.butun bunlarin nobali gunahi senin ey baskan.simdi vicdanin rahatmi senin?hersey kopru park bahce yapmak degil.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dert
23 Mayıs 2017 Salı 22:38

İsparta arsadan haketmedigi miktarlarda para kazandığı için mezarlığa bile arsa bağışı yapilmiyor. Belediyenin verdiği para ne ise al.ölüleri taşıtmak da ne.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerard
23 Mayıs 2017 Salı 22:35

Hayrına bağışla ne olacak. Bizim aile 20 -30 dönüm araziyı bağışladı. .

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bedava yok

Serdar
23 Mayıs 2017 Salı 19:36

Mülk sahibi haklı ,ver parasını al arazisini ,sen nasıl ki her yaptığın işin parasını alıyorsan, kamulaştırdığın yerinde paşa paşa parasını ödeyeceksin ,

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

saat kaç başkanım

fakir
23 Mayıs 2017 Salı 17:02

saat kulesi dikeceğine park yapacağına ölüye de saygı duy değer ver de ölüler bari rahat etsin.herkesin cebinde kolunda saat varken saat kulesi dikmeye benzemiyor bu işler.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye Haksız

gürhan
23 Mayıs 2017 Salı 15:52

Benzer olayı biz yaşıyoruz. 40 yıl önce belediye pazar yeri diye yaklaşık 3000 mt yeri işgal etmiş durumda. Ne parasını ödüyor ve de bizim bişey yapmamıza müsade ediliyor.Ne de pazar yeri olarak kullanıyor.Yerin 1 trilyondan fazla ederi var.Bize bedel olarak teklif edilen rakam 60.000 tl. civarı.Nasıl kabul edrsiniz bu haksızlığı.Bu olaydada vatandaş haklı gibi görünüyor.Adamın arsasına defin işlemine kim izin vermiş.Trilyonluk arsayı karşılıksız verebilmekte zor.En azından başka yerden yer veri

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık

yorum
23 Mayıs 2017 Salı 15:40

bu ülkede adalet varsa mahkemenin verdiği karara uyulmalıdır. herkes yorum yapmış ama adamın açısından düşünen yok. belki dişinden tırnağından biriktirip almıştır o arsayı... madem mahkeme adalet bi karar verdi buna uyulması ve parasının verilmesi lazım bu adama...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İZİN.

YURTTAŞ
23 Mayıs 2017 Salı 14:09

Belediye kendine ait olmayan bir yere neden vefat edenlerin gömülmesine izin vermiş.Hatanın büyüğü belediye ye ait.Bu konu ivedilikle ortak bir karar alınarak çözülmeli.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 köprü 1 milyon 250 bin yapım maliyeti

ali polat
23 Mayıs 2017 Salı 11:39

1 köprüde yapım maliyeti 1 milyon 250 bin yazıyorsa adam dava açmış kazanmış arsasının parasını ver köprüye bu kadar vereceğine adamın arazisine ve bu Isparta nın tarihine geçmiş bir olaydır. kamulaştırma diye yetkin var kamulaştır.Ama insanlar burası mezarlık diye gömüyorlarsa iki gün sonra para ödemedik yer değiştirelim diyemezsiniz .siz belediyesiniz paranız mı yok

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asaf
23 Mayıs 2017 Salı 10:55

Belediye bu konuda haksız kim ne derse desin bizimde Hanife Sultan mezarlığında yerimiz var 5 6 bin metrekare​ kadar ama belediye miraskarlarla gorusecegine direk uzlaşma sağlanamadı diye mahkemeye veriyor mahkemeye verilmeden defin edilenler var arsaya. Herkes bilip bilmeden konuşmasın belediye avukatları direk tehdide maruz bırakıyor encümen kararı kaldırılamaz ve verdikleri fiyat ise o kadar dusukki mezar yeri alamazsınız o paraya ve mahkemeye verirseniz uzatiriz mahkemeyi paranızı vermyz di

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
23 Mayıs 2017 Salı 10:37

Para da para para da para. Bir hayir yap belediyenin önerdiği parayı kabul et işte. Ne gerek var mezarlık olmuş araziye trilyon istemeye.Her şey para değil. Ben İspartada yaşayan bir vatandaş olarak belediyenin bu vayandaşa ve akrabalarına Ispartada mezarı yeri satmamasini rica ediyorum.İl dışına gömsünler. Mezarlıkta ki o araziyi de tepe tepe kullansınlar.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Qwerty
23 Mayıs 2017 Salı 10:32

Bu adam ölünce belediye ısparta sınırlarında yer göstermesin.İl dışına gömülsün. Oradan gelecek para sana ne hayredecek 3 günlük dünyada. Herşey para olmuş. Biraz başka illere bakın millet hayırda yarışıyor. İsparta da mezarlık olmuş araziye parada anlasilamiyor. Mezarlar taşındıriliyor.Ayıp yahu ayıp.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş da haklı

Vatandaş
23 Mayıs 2017 Salı 09:32

Olay birkaç yıldan bu yana devam ediyor. Belediye hukuksuz olarak vatandaşın yerini mezarlık içerisine katmış. Vatandaş mahkemeyi kazanmış belediyeye süre vermiş gereğini yap demiş ya benim paramı öde yada mezarladrı kaldır demiş bunu diyeli 2-3 yıl olmuş daha ne yapsın. Burada cenazeye eziyet eden vatandaş değil belediyedir bence. ÇAYBOYU ÜZERİNDEKİ KÖPRÜLERE LÜZUMSUZ HARCAMALAR YAPACAĞINA vatandaşın parasını ödesin

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

s

s
23 Mayıs 2017 Salı 08:48

bir insanın dini imanı allahı kitabı para olmuş diye buna denir

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU ADAM

.
23 Mayıs 2017 Salı 08:47

bu adam ölünce belediye bu adama mezar yeri göstermesin belediyeden mezar yeri mecbur talep edecekler bakalım o zaman nasıl oluyormuş.

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

aksi

Adil
23 Mayıs 2017 Salı 08:47

çok aksi bir adam.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yıldız
23 Mayıs 2017 Salı 07:41

Gözünü hırs bürümüş diyen arkadaş, sen verivi be 1 milyon 200 lirayı be. Hadi noolur.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özgür özcan
23 Mayıs 2017 Salı 06:26

ADAMIN ARSASI BELEDİYE DE UZLAŞSAYDI. MEFTALARA ASIL KÖTÜLÜĞÜ BELEDİYE YAPMIŞ ŞİMDİYE KADAR. ŞAHSİ MAL ÜZERİNDE YATIRMAKLA. ADAMIN YAPTIĞI DA AYRI BİR ZALİMLİK TABİ. HERKES YAPMAZ.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla