visitor analyticsvisitor analytics

KALP KRİZİ GEÇİREN ŞOFÖR KURTARILAMADI

KALP KRİZİ GEÇİREN ŞOFÖR KURTARILAMADI
21 Ekim 2016 Cuma 11:39

KALP KRİZİ GEÇİREN ŞOFÖR KURTARILAMADI

ISPARTA’DA direksiyon başında kalp krizi geçiren Özel Halk Otobüsü şoförü Bekir Yüksel kaldırıldığı hastanede tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Olay İstiklal Mahallesi’nde saat: 09:45 sıralarından meydana geldi. Bekir yüksel 32 PF 132 plakalı Özel Halk Otobüsü ile Gülkent Devlet Hastanesi karşısında seyir halindeyken aniden kalp krizi geçirdi. Otobüsü durduran Yüksel’e ilk olarak yolcular müdahale etti. 112 Acil Servis Ambulans ekiplerine haber verilmesinin ardından Yüksel Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.Şoför Yüksel burada yapılan tüm müdahaleler rağmen kurtarılamadı. 

 

Başsağlığı

İmdat ÜNER
22 Ekim 2016 Cumartesi 17:25

Allah rahmet etsin. Allah ailesine ve yakınlarına sabırlar versin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allahdan rahmet diliyorum unutulmucak adam gibi adamdın mekanın cennet olsun ailesine büyük sabırlar diliyorum

ummet özdemir
22 Ekim 2016 Cumartesi 12:42

Allahdan rahmet diliyorum unutulmucak adam gibi adamdın mekanın cennet olsun ailesine sabırlar versin Allahım

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ümit görgülü
21 Ekim 2016 Cuma 21:03

Allahtan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun geride kalanlara sabır versin inşallah çok üzgünüz mesai arkadaşımız bir büyüğümüzü kıymetlimizi kaybettiğinizden çok üzgünüz nur içinde yat Bekir abim seni çok seviyoruz...Hakkımız anamızın ak sütü gibi helal olsun.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin yurdabak
21 Ekim 2016 Cuma 12:50

Allah rahmet etsin iyi insandı gariban babasıydı çok kimselerin üzerinde hakkı vardır

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik
21 Ekim 2016 Cuma 12:07

O hastayı gülkent devlet hastanesinin dibindeyken neden devlete ****ürüyorlar?

11 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞSAĞLIĞI

CELAL ARACI
21 Ekim 2016 Cuma 12:01

ÇOK EKMEĞİNİ YEDİM BİZİM NAZARIMIZDA CENNETLİK BİR İNSANDI. ADAM GİBİ ADAM DI MEVLAMDA CENNETİ İLE MÜKAFATLANDIRSIN. AİLESİNE SABIR DİLİYORUM.

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla