visitor analyticsvisitor analytics

KALDIRIM İŞGAL EDEN ESNAFA CEZA YAZILDI

KALDIRIM İŞGAL EDEN ESNAFA CEZA YAZILDI
22 Mayıs 2015 Cuma 10:08

Şarkikaraağaç Belediye Başkanı İsa Çarkacı'nın talimatı ile kaldırım işgali yapılan bazı esnaflara 100 TL para cezası kesildi.

Şarkikaraağaç Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçemerkezinde bazı esnafların işgal ettiği yaya kaldırımlarını boşalttı. İlçemerkezinde yayaların kullanımında bulunan kaldırımlara eşya koyarak işgal edenesnafa yönelik tedbirler almaya devam eden Şarkikaraağaç Belediyesi ZabıtaMüdürlüğü ekipleri, ilçe merkezinde yaptıkları çalışmalar neticesinde kaldırımişgali yapan esnafı uyarırken, daha önce uyarıldığı halde kaldırım işgalinedevam eden bazı esnafa ise 100 TL ceza yazıldı.

Kaldırım işgali yapan esnafın yayaların haklarına tecavüzettiği gerekçesiyle kaldırım işgali yapılmaması için esnafı sürekli ikazedeceklerini belirterek, "Maalesef uyarılmalarımıza rağmen kaldırımlarınişgaline devam eden esnaflarımız bulunmaktadır. Kaldırımları yaya trafiğineaçık tutmak için çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Bu konudagerekirse işgale devam eden esnaflara kapatmaya varıncaya kadar cezauygulamasına geçeceğiz. Bu sebepten ötürü değerli Şarkikaraağaç esnaflarımızdanbize bu konuda yardımcı olmalarını, yayalarımızın rahat bir şekilde hareketetmelerini, ilçemizin kirli görüntüden kurtulması için tüm esnafımızın sadecekendi dükkan önünü temiz tutmalarını istiyoruz" dedi.

belediye işhanı

belediye işhanı
22 Mayıs 2015 Cuma 20:41

belediye işhanı etrafını yürüyerek dolaşmayı deneyin .. bakalım kaç kişi bişeylere çarpmadan kırmadan dolaşabilecek.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece kaldırım Olsa

zekii
22 Mayıs 2015 Cuma 14:52

Esnafımız o kadar ileri gitti ki. Sadece kaldırım olsa.Adam dükkanın önüne koymuş dubayı,tabelayı.Araç parkettirmiyor.Yol da onların olmu artık.Kimseden ses yok.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Darısı Isparta Belediye,sinin başına

mali
22 Mayıs 2015 Cuma 14:49

Maalesef esnafda saygı yok,bir karış boş yer bulsa değerlendiriyor.Belediye Mimarsinan caddesindeki kaldırımları genişletti.Kaldırımda insandan başka herşey var.LÜTFEN BİRAZCIKKK DUYARLI OLALIM?????(sözümüz işgalcilere)

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bizim belediye

y.ziya esnaf dostu
22 Mayıs 2015 Cuma 14:09

bizim belediye reiside yolları daraltıp kaldırımları genişletir esnaf rahat rahat yaygı atsın masa atsın tavla oynasın rahat rahat sigara içsinler diye baksın da karaağaçdan örnek alsın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta belediyesi uyuma

ısparta da rant var
22 Mayıs 2015 Cuma 14:07

belediye yetersiz , halktan korkuyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

zekii
22 Mayıs 2015 Cuma 11:49

Ispartada neden olmuyor.kaldırımlarda adım atacak yer yok.Dükkanın yarısı içeride, yarısıda dışarıda.adama soruyorsun. Ben belediyeye işgaliye parası ödüyorum diyor.Vatandaşın yürümesi için ayrılması gereken kaldırımlar nasıl esnafın dükkanı haline getiriliyor ve belediyenin, zabıtanın sesi çıkmıyor anlamak zor.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsparta

Merkez
22 Mayıs 2015 Cuma 11:49

cadde ve sokaklarının darısı başına, adamların eşya koyduğu yetmiyor, masa sandalye koyup kaldırımda oturuyorlar, tavla oynuyorlar. Geç geçebilirsen saygısızların arasından!!!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla