17 Haziran 2019 Pazartesi

  • 5,879 TL
  • 6,596 TL
  • 251,85 TL
  • 91.541
ISPARTA
ITKM İÇİN EVET OYU VERECEĞİMİZİ PEŞİNEN SÖYLÜYORUM

ITKM İÇİN EVET OYU VERECEĞİMİZİ PEŞİNEN SÖYLÜYORUM

VALİ SEYMENOĞLUNDAN ATIŞ DERSİ

VALİ SEYMENOĞLUNDAN ATIŞ DERSİ

ROTANIN 2. MEZUNİYET GURURU

ROTANIN 2. MEZUNİYET GURURU

SOKAK SATICILARINA BÜYÜK DARBE

SOKAK SATICILARINA BÜYÜK DARBE

KAFA KAFAYA ÇARPIŞTILAR ÇOK SAYIDA YARALI VAR

KAFA KAFAYA ÇARPIŞTILAR ÇOK SAYIDA YARALI VAR

Isparta

Isparta Antalya Dereboğazı karayolunda meydana gelen kazada Antalya istikametinden gelen 07 ZL 456 plakalı araçla 34 UD 3556 plakalı araç kafa kafaya çarpıştı. Kazada biri bebek 7 kişi yaralanırken, yaralılara ilk müdahale olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapıldı. Kazada her iki araçta kullanılmaz hale gelirken, Jandarma trafik ekipleri olay yerinde yoğun güvenlik önlemi aldı. Kaza bölgesinde trafik akışı tek şeritten kontrollü olarak verilirken kaza ile ilgili tahkikat başlatıldı. Araçların çekici marifeti ile kaldırılmasının ardından yol yeniden trafiğe açıldı.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

dereli

10 Haziran 2019 Pazartesi 12:14

yorumlar sanki ağlayarak gözyaşlarıyla yapılıyor, buralara duble yol yorumu yapacağınıza, sandıkta oy kullanırken 17 yıldır yapılmayan duble yolların yorumunu vicdanınıza yapsaydınız.

güven

10 Haziran 2019 Pazartesi 11:06

yakında seçim de yok vekiller atsa tutsa dereboğazı yapılıyo diye.

Mehmet

10 Haziran 2019 Pazartesi 01:09

Isparta çevre illeri ile arasında bir tane bile double yolu olmayan cumhuriyet tarihinde tek ildir. baladız sdü arası 18 km istanbul antalya bağlantısını çıkarın varsa yol söyleyin

DERTLİ

09 Haziran 2019 Pazar 21:03

Allah aşkına. Isparta`nın en ucundan diğer ucu en fazla 6,7 km. Bu kadar acele,bu kadar sabırsızlık ,bu kadar öfke nedir? Anlayamıyorum. Trafik hata kabul etmediği gibi acele, sabırsızlık ve heriflik de kabul etmiyor.

DERTLİ

09 Haziran 2019 Pazar 21:00

İstanbul`da 7 yıl taksicilik yaptım. Hiç kaza yapmadım.Isparta` ya geldim. İstanbul trafiğinin üstüne gidip aramda geçiş mesafesi olup kavşağa gireyim dedim. Arabamın burnunu yola çıkarttım. İyice hızlanıp göz göre göre üç defa gelip arabama çarptılar.

DERTLİ

09 Haziran 2019 Pazar 20:54

Trafik kazalarında hiç sürücülerin hatası yok. Onlar sütten çıkmış ak kaşıklar. Kavşağa girerken ve yaklaşılırken kural gereği hız azaltılmalı iken Isparta şöförleri tam tersine kavşaktan karşıya araba ya da yaya olarak geçmeye çalışsan inadına hızlarını arttırırlar. Araçlarında zaten sinyal hiç yok. Dönel kavşağın ortasında kalır trafik kitlenir fren hiç olmayıp sadece gaz pedali olduğu için sen geçemeyesin diye inadına gaza basar hızını arttırır. Zaten yayanın hiç hakkı yok.

Dereboğazı....haberlerin nerde bomba 32 hni ihales

09 Haziran 2019 Pazar 11:35

İlden ile duble yolu olmayan başka il varnıydı????? Efendim duyamıyorum!¡! Ye makarnayı iyi gelir . fazla dğşünmezsin. Almanya bizi kıskanıyo adamların yolları stabilize daha

antalyali

09 Haziran 2019 Pazar 10:43

Kaç kere yazdık Ispartanin Konya ve Antalya gibi 2 büyük şehire duble yolu olmaması çok büyük bir ayıptır.

tt

09 Haziran 2019 Pazar 07:54

serit ihlali yapa yapa karsidan arac geldigi halde sollamaya cikan nasil olsa guvenlik seridene gecer diyerek milletin üzerine araç suren insanlarla dolu bir trafik kültürü ne bekliyorsunuz ki kac defa 3 arac yan yana denk geldim tunelin icinde bile sollama yapmaya calisanlar var

Büfeci