visitor analyticsvisitor analytics

KABUS SÜRÜYOR…

Kabus sürüyor…
20 Şubat 2015 Cuma 23:48

Isparta, göç vermeye devam ediyor

Isparta, işsizlik problemi başta olmak üzere farklı etkenler sonucu hızlı göç veriyor. Türkiye İstatistik Kurumu’nun verilerine göre bir yılda 19 bin 930 kişi göç etti. Buna karşılık ise ilimize 17 bin 966 kişi geldi. 2012-2103 yılları arasında da Isparta’dan bin 77 kişi göç etmişti. Rakamlara göre Isparta, her geçen yıl kan kaybediyor.


 

 

 

 

çokmu lazım

alperen
22 Şubat 2015 Pazar 14:11

işsizlik mi iş beğenmemekmi vasıflı kaç işsiz var

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bitti

karaveli32
21 Şubat 2015 Cumartesi 21:25

ne kanı kardeşim kan fılan kalmadı ısparta biteli baya oldu

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka ne bekliyordunuz ki

başka ne bekliyordunuz ki
21 Şubat 2015 Cumartesi 18:41

asker öğrenci getirsin parayı önümüze döksün. bizde apart yapıp kiraya verelim yada parayı bankaya yatıralım. ıspartada kazanıp antalyada haecayalım mantığının sonucunda ne bekliyordunuzki.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oğul

Objektif
21 Şubat 2015 Cumartesi 17:18

Osmanlı Devletinin kurucusu Osman Beyin eşinin babası olan Şeyh EDEBALi diyorki, "İNSANI YAŞATKİ DEVLET YAŞASIN OĞUL" Said Dilek'in tek derdi, Belediye başkanı, Recep Özel Tüm kavgalarda itiş kakış orada, Vali amca yok nerelisin bilmiyorum. Nevzat Korkmaz garip ne yapsın bürokrasi içinde. Isparta göç veriyor. Cevval adamlar lazım işinde mahir insanlar olmalı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TABİ VERECEK

Süleyman
21 Şubat 2015 Cumartesi 09:32

Ispartada böyle dar kafalı siyasiler olduğu müddetçe Ispartanın haritadan silinmediğine dua edelim.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla