visitor analyticsvisitor analytics

JET ATAMALAR

JET ATAMALAR
23 Nisan 2015 Perşembe 15:28

JET ATAMALAR

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde jet atama rüzgarı başladı.

Yalvaç Uygulamalı Bilimler Sekreteri olarak görev yapan Bekir Türk, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na ve son olarakta Mali İşler Daire başkanlığında görevlendirildi. İbrahim AK ise Yaşam Boyu Eğitim Merkezi'nden Yalvaç Uygulamalı Bilimler Sekreterliğine ve oradan da Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na görevlendirildi. 

panik hali

PARA-LEL
26 Nisan 2015 Pazar 22:16

İbrahim Ak, Sosyal Bilimler Enstitüsü müdiresi Belma Keklik'in abisi bu arada:)

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

akademik

Allahınızdan bulun insallah
25 Nisan 2015 Cumartesi 00:47

Ulan hala paralel olmadigini soyleyen mevcut ve yandaslari. Ilker hocaya laf soylerken utanmaniz lazim. Siz degilmisiniz okulu bitiren.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel gene gelir

memo
24 Nisan 2015 Cuma 15:32

Bu paraleller çok derin çalışıyor, bildiğiniz gibi değil, bu sefer paralel karşıtı gibi görünen birini getirip yine çok derinden gidecekler.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

xx

xx
24 Nisan 2015 Cuma 11:53

Yunus MAKAS fef fakülte sektereti olarak atandı oradanda bilgi işleme Hüseyin Murat CEYLAN Yalvaça atandı oradanda sks ye görevlendirildi bunlar eksikk

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

xx

xx
24 Nisan 2015 Cuma 11:53

Yunus MAKAS fef fakülte sektereti olarak atandı oradanda bilgi işleme Hüseyin Murat CEYLAN Yalvaça atandı oradanda sks ye görevlendirildi bunlar eksikk

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

oyunlar

gerçekçi
24 Nisan 2015 Cuma 10:15

yurttan seslere hoş geldiniz.gözleriniz aydın. bir paralel gitti politik çalışmasını yeraltından sürdüren bir paralel geldi.ha memed ali, ha ali memed.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hali Hoca Yine Rahat Edemedi.

Kelimeler Kifayetsiz
24 Nisan 2015 Cuma 09:33

Hocam paralel ile mücadele kapsamında Genelsekreter yardmcısı yaptığı sonradanda daire başkanı oradan da mühendis yaptığın hoca hazretlerinin canı çok sıkılıyormuş. Tekrar bir mücadele edip yine önemli bir yerlere atamnı bekliyor. Birde mümkünse sekreteri güzel olan bir birim olsun :)

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabi Paralele Karşı Son Hamleler

Numan
24 Nisan 2015 Cuma 09:29

bekir Türk ÖSYM sorumlusu değilmi. Yuhh kardeşim yaa, adamını bulan gemisini yüzdürüyor. Geçin bakalım oradan buraya. Çarıkçı gelince ne yapıcaksınız. Sanki atama görevlendirme iptali çok zor..

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE BUKADAR

EH SÜREYYA YA İNAT
24 Nisan 2015 Cuma 06:27

SON ÇIRPINIŞLAR.OLACAK O KADAR.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel entrika

Kutluhan
23 Nisan 2015 Perşembe 21:49

Ne fark ederki. Siz SDÜ de durumun değişeceğinimi zannediyorsunuz. SDÜ de paralel yapı aynı anda İbicioğlu nu ve buna paralel Çarıkçıyı destekledi. YAĞMURDAN KAÇARKEN DOLUYA TUTULDUĞUNUZUN FARKINDA BİLE DEĞİLSİNİZ. Ne güzel oyun değilmi. Paralelci Hasan ve antiparalel gözüken paralelci İlker. Üzerine birde Raşit sosunu ekleyin.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bılemzsiniz

Kara davut
23 Nisan 2015 Perşembe 21:30

Paralelcılerın oyunu alan Çarıkçı panıkte kazdığı kuyuya düştü resmen ibicioğlu Çoktan atandı bıle hayırlı olsun

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

kafada kırk tilki

reşat
23 Nisan 2015 Perşembe 19:04

İbicioglu bu durmaz bu adam.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

işi gücü entrika

fatih
23 Nisan 2015 Perşembe 19:03

Neler çevirìyorsun yine ibicioglu

17 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

<

<
23 Nisan 2015 Perşembe 17:11

gidereayak ne karıştırıyor bu yine.

15 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla