visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:28

JANDARMA'DAN TARİHİ ESER OPERASYONU

JANDARMA'DAN TARİHİ ESER OPERASYONU
22 Ekim 2016 Cumartesi 10:26

JANDARMA'DAN TARİHİ ESER OPERASYONU

Isparta İl Jandarma Komutanlığınca yapılan istihbari çalışmalar sonucunda Gelendost ilçesinde K.E. isimli şahsın elinde bulundurduğu tarihi nitelikli eski eserleri satmaya çalıştığı yönünde bilgi alınması üzerine operasyon düzenlendi.  

İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince; Gelendost ilçesinde bir şahsın iş yerinde sakladığı eski eserleri satacağı bilgisinin alınması üzerine,adli makamlardan alınan arama kararı ile K. E. isimli şahsın iş yerinde yapılan aramada; 6 adet seri numarasız, çakmaklı, namludan doldurmalı eski dönemlere ait tüfek, 2 adet çakmaklı 9.65 mm. çapında Toplu Tabanca, 1 adet Av Tüfeği, 4 adet Sikke, 1 adet metal obje ve 77 adet Eski Dönemlere ait olduğu değerlendirilen El Terazisi, güğüm, tabak, hamam tası, tencere, tepsi, sürahi, kâse, leğen ve ibrik olmak üzere toplam 91 adet malzeme ele geçirilmiştir. Ele geçirilen malzemeler incelenmek üzere Yalvaç Müze Müdürlüğüne teslim edilmiştir. Şüpheli K.E. adli makamların talimatı doğrultusunda ifadesinin alınmasını müteakip serbest bırakılmıştır.

Yeter artık!

Osman
23 Ekim 2016 Pazar 18:48

Devletten prim alacağım diye bu saçma operasyonu yapan Jandarma yetkilisini iyi araştırmak lazım. Nitekim bu eleman prim kapma derdinden dolayı daha çok masumun canını yakar!

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla