visitor analyticsvisitor analytics

IYAŞ SATIN ALDI

IYAŞ SATIN ALDI
28 Nisan 2015 Salı 11:00

Isparta'daki alışveriş merkezini ocak ayında kapatma kararı alan KİPA'nın boşalan binasının yeni sahibi belli oldu.

Kamgam Tekstil Fabrikası'nın kapanması ve fabrikanın yıkılarak yerinin arsaya dönüşmesiyle Kipa, 7 bin metrekarelik bu araziyi satın alarak 2009 yılında buraya Alışveriş Merkezi kurma çalışmalarına başlamış ve söz konusu Alışveriş Merkezi 24 Mart 2011 tarihinde dönemin protokol üyelerinin de katıldığı görkemli bir törenle açılmıştı.
VARLIĞI YAKLAŞIK 4 YIL SÜRDÜ 
Ancak, Kipa Extra'nın Isparta'daki faaliyeti yaklaşık 4 yıl sürdü, Zira, Kipa yönetimi, zarar ettiği gerekçesiyle Isparta'daki Alışveriş Merkezini kapatma kararı aldı. Kipa yönetimi tarafından 1 Ocak 2015 tarihinde alınan bu karar 25 Ocak 2015 tarihi itibariyle yürürlüğe konuldu ve Kipa Extra Isparta'daki faaliyetini tamamen noktaladı.

KİPA'nın boşalan yerini ise IYAŞ A.Ş'nin aldığı iddia edilirken, fiyatının ise 28 milyon 600 Bin TL olduğu öğrenildi. 

HAYIRLI VE BEREKETLI OLSUN INSEALLAH IYASA!

FESATLIK YAPMAYALIM !
01 Mayıs 2015 Cuma 14:36

IYAS SENELERDIR ORTAKLARINA AZ VEYA COK MUTLAKA KAR PAYI VERIYOR! AYRICA IYAS TEK EL DEGIL TAM TERSINE OLAMAYACAGI KADAR COK EL DEMEKTIR! ISPARTA YALVAC ANONIM SIRKETTIR! CEHALETINIZI GIDERINIZ! HAYIRLI UGURLU OLSUN ; SONUCTA HASAN DEGIL PARAYI BASAN ALMIS! BEGENMIYENLER PARAYI BASIP KENDINIZ ALSAYMISSINIZ O ZAMAN! TICARET SONUCTA NASIP ISIDIR! KIMSE GELIP ÜRETIME YATIRIM YAPMIYOR; FABRIKA KURMUYOR, O HALDE NICIN TÜKETIM YANI PARAYI GÖTÜRMEYE GELECEK!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

afiyetle

ooooh
30 Nisan 2015 Perşembe 12:29

ısparta da tek el olacak ama ıspartalıbu kazığı hak etti

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAF KÖYLÜ

SAF KÖYLÜ
29 Nisan 2015 Çarşamba 01:39

ŞUAN KİPADAN ALINAN YER IYAŞ TARAFINDAN ISPARTA BELEDİYESİNE TAKASA VERİLECEK TAKAS KARŞILIĞINDA İSE ŞUAN Kİ OTOĞAR ALINACAK VE OTOĞARIN OLDUĞU YER IYAŞ AVMNİN BÜYÜMESİNDE KULLANILACAK VE KİPANIN OLDUĞU YERE OTOĞAR GİDECEK IYAŞ İLE GÜNAYDIN BUNUN PAZARLIĞINI BİTİRELİ ÇOK OLDU IYAŞIN OTEL ISPARTAYI ALMA SEBEBİDE BU ÇÜNKÜ GÜNAYDIN BUNU BÖYLE İSTEDİ VE BAŞKA NE VAADLERDE BULUNULDU BİLMİYORUZ!!!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla