visitor analyticsvisitor analytics

IYAŞ PARK’TAN KOCAMAN YALAN

IYAŞ PARK’TAN KOCAMAN YALAN
23 Kasım 2015 Pazartesi 21:55

IYAŞ PARK’TAN KOCAMAN YALAN

ISPARTA kent merkezinde bulunan 2 katlı IYAŞ Park Alışveriş Merkezi'nin giriş kısmında bulunan asma tavan göçmesi sonucunda bir kişi yaralandı.

Olay, saat 17:00 sıralarında meydana geldi. 2 katlı IYAŞ Park AVM'nin giriş kısmındaki asma tavan henüz nedeni öğrenilemeyen bir nedenle göçmesi sonucunda aynı alışveriş merkeizinde görevli güvenlik görevlisi Özlem Bozdoğan yaralandı.  Olay yerine gelen sağlık görevlileri tarafından Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırılan Özlem Bozdoğan tedavi altında alındı.

Olayın ardından alışveriş merkezini girişi kapatılırken,hemen tadilat çalışması başlatıldı. Yönetim ise kazayı, tadilat olarak gösterdi. Oysaki bu kocaman bir yalan çünkü güvenlik görevlisi yaralandı.

AVM'DEN AÇIKLAMA

Öte yandan, alışveriş merkezi yönetiminden yapılanaçıklamada ana giriş kapısında bir süredir tadilat ve yenileme çalışmasınındevam ettiği belirtilerek, "Bugün saat 17.00 civarında gerçekleşen alçıtavanın indirilmesi kontrollü ve bilgimiz dahilindedir. Bu bir iş kazasıdeğildir" denildi.

rus uçağını da cemaat vurmuştur

cengizhan
27 Kasım 2015 Cuma 00:22

cemaat günah keçisi olmuş. önceden amerikanın üstüne atardık bütün suçu şimdi cemaat. kim iftira atıyorsa çoluğundan çocuğundan çeksin. iki tarafın da amin demesini bekliyorum....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cemaat

serdar
26 Kasım 2015 Perşembe 01:13

ıyaş avm nin yöneticilerine bir incelensin ,cemaatle olan ilişkisi çabuk bulunur,para trafiğne bakılsın,yurt dışına özellikle abd ye giden varmı yokmu araştırılsın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

ISPARTALI
25 Kasım 2015 Çarşamba 12:55

GÜVENLİK KARDEŞİME GEÇMİŞ OLSUN.AVM ÖNCE ÜSTTEN BAŞLADI ÇÖKMEYE. SONRA GİRİŞ KAT ÇÖKTÜ. AVM YÖNETİCİLERİNE SESLENİYORUM. TEDBİRLİ OLUN. YOKSA YAKINDA ALLAH KORUSUN ARABA GARAJININ ÜSTÜNE ÇÖKMESİN

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

sd
25 Kasım 2015 Çarşamba 03:14

Yaaa arkadaş bir ıyaş furyasıdır gidiyor memleketinde yazık ki ıspartam yazık

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
24 Kasım 2015 Salı 14:46

alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.Ulen memleketi ne hale getirdiniz.yıllaca ıspartayı sömürdünüz bari avm nizi adam gibi yapsaydınız.yazıklar olsun dahada avm ye girmem nasıl olsa ITKM açılıyor.Bilgisi dahilinde tavanı kafaya indiren avm.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PABUCUMUN MÜDÜRÜ............

ALKAN
24 Kasım 2015 Salı 13:28

PABUCUMUN MÜDÜRÜ SENDEN GENEL MÜDÜR OLSA NE OLUR Kİ ORTALIKTA DOLAŞIYORSUN KORKULUK GİBİ EEE TABİ İNSAN TORPİLLE BİR YERLERE GELDİĞİ İÇİN UMURSAMAZ OLUYOR. HER GİTTİĞİ YERDE TALTIF BEKLİYOR HER ŞEYİN EN İYİSİNDEN YİYİP İÇİYOR ADAM OLUNDA İNSAN GİBİ YAŞAYIN. GELDİĞİNİZ YERİ UNUTMAYIN. AVM' DE ETKİNLİK DÜZENLEMEKLE OLMAZ BU İŞ ÖNCE PERSONELİNİN GÜVENLİĞİNİ SAĞLA......

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Şımardınız

Halktan Biri
24 Kasım 2015 Salı 12:52

Avm ilk açıldığından beri Yönetimin burnu havalarda, kendilerine gelsinler,Sizden büyük Allah var.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ UZMANI

ALİ BİLİR
24 Kasım 2015 Salı 10:50

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ UZMANI NERDE ASIL ONUN SORGULANMASI LAZIM. ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ NASIL SAĞLANIYOR. HİÇ İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ UZMANINDAN BAHSEDEN YOK

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorunlu ısparta

Beyaz
24 Kasım 2015 Salı 10:12

Avm ile sorunun parçası eski halin oradaki bina bitmezse rantı ıyaş kazanır m*l gibide herkes gitmeye devam eder sessizliğin cezası bu memelkete gelişsin isteriz baştaki kodamanlar mani olur ama halk kendini düşündüğü sürece belediyeye ve valiye tepkiler gösterilmediği sürece sadece k****32 ile kaldığı sürece ilden çıkıp Türkiyenin en gelişmiş köyü olmaya mahkumdur.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

madem bilgin dahilinde

ıspartalı
24 Kasım 2015 Salı 08:03

Bilginiz dahilinde de güvenlikçi kardeşimizden intikammı aldınız yazıklar olsun size sırf ceza almayalım tazminat ödemeyelim diye kendi bilginiz dahilinde oluyor. Lokant katında da tavan göçmüştü şunu kabul edin kardeşim kime yaptırdıysanız adam sizi kandırmış tavanlarınız çürüüüük.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baskannn

O M
24 Kasım 2015 Salı 02:29

Sayın baskan yavaş yavaş diyet verme zamanın mı geldi acaba yaradan ne büyük demi...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan

Hakan
24 Kasım 2015 Salı 01:48

Bu yönetimin değişmesi gerek

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

güvenlik

güvenlk
24 Kasım 2015 Salı 01:28

Bence dava aç guvenlik kardesim bunlar sizleri düşnmyor olayi kapatmaya calisacaklar gecmis olsun

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik,iyasa

Personel
24 Kasım 2015 Salı 00:10

Yaziklar olsun iyasa Allah buyuk para icin yapmicaklari hicbisi yok yazik cok yazik

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

efendi

alex
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:53

adam resmen tavanin cökecegi bilgimiz dahilinde diyor güvenlikci oldugu icin güvenlik $eridi di$ina cikmami$ bana bir $ey olmaz diye netice ortada. ülkemde cahilligin bini bi para.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

serjat

serjat
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:46

doğru ne düşmesi :) bilgi dahilinde adamın kafaya indirdik :)

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karaçelik

Hikmet
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:37

Bunlarda delirmiş,bilerek milletin başına tavan indirdik diyorlar.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daaa

Va
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:37

yani bilgileri dahilinde iş kazası olmuş oluyor ...

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

efsane

ilyas
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:36

bilgileri dahilindeymis is bilmeyenlerin söyleyebilecegi cahilce bir aciklama

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAGIRSAK

Hasan
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:36

Şaka gibi bi de açıklama yapıyolar bu avmler güvenli değil zaten

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ü Ayni

Mustafa
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:35

avm de bu ikinçi tavan çökmesi. Daha önce yemek katında tavan çöktü.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hamdolsun ben gavurum!

HAKAN
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:35

Yoksa siz ... Halide Edip Adıvar'ın 'Sinekli Bakkal' romani misali, simdi de 'Asma Tavani Cürük AVM' romani yazilsin!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dağılın.

hülya
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:34

Bilgi dahilindeyse o iş kazası olmaz. Güvenlik görevlisi de bilgi dahilinde zaten yaralanmış. Sıkıntı yok yani.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla