visitor analyticsvisitor analytics

IYAŞ'TAN AÇIKLAMA!

IYAŞ'TAN AÇIKLAMA!
19 Ekim 2016 Çarşamba 15:55

IYAŞ A.Ş Basında çıkan haberlerle ilgili basın açıklaması yaptı...

KAMUOYUNA DUYURULUR

Isparta Yatırım A.Ş, 1996 yılında 10 kişinin önderliğinde Isparta halkı tarafından kurulmuştur. IYAŞ o günden bugüne kadar halkından aldığı destek ve güvenle daha çok üretim, daha çok istihdam ve ülkesine daha çok vergi verme hedefi doğrultusunda adımlarını atmıştır. Isparta'nın ilk hipermarket alışveriş merkezi IYAŞ'ın eseridir. Isparta'nın ilk günümüz modern hayatın gereksinimi olan AVM yatırımı yine IYAŞ tarafından gerçekleştirilmiştir. Şehrimizin atıl kalan Isparta Oteli ve Süleyman Demirel Kongre Sarayı, IYAŞ tarafından yeniden ilimize yakışır bir şekilde hizmete sunulmuştur.

Iyaş bir tarafından ticari hayatını sürdürürken diğer tarafından devletine ve milletine karşı görevlerini yerine getirmektedir. IYAŞ Selçuklu İlköğretim Okulu, Fatih Mahallesi Toplum Sağlığı Merkezi sosyal sorumluluk projelerinden en önemlileridir. IYAŞ ve bağlı olduğu şirketler gurubu bünyesinde 1000'den fazla kişiye iş imkanı sunulmaktadır. Isparta'da faaliyet gösteren birçok esnaftan mal temini yapmaktadır. IYAŞ Isparta'nın sosyal hayatına büyük katkılar sunmaktadır. IYAŞ'sız bir Isparta düşünülemez.

    IYAŞ'ın bugünlere gelmesinde fikirleri, kararları ve icraatları ile çok büyük katkıları olan Yönetim Kurulu  Başkanımız Sayın Bahattin Şenol'un devletine ve milletine bağlılığından, sadakatından bir nebze kuşkumuz yok. Adalete ve devlete olan güvenimiz tamdır. Ancak IYAŞ, ne Bahattin Şenol'un ne de emanetçi olan bizlerin malıdır. IYAŞ bir grubun, bir örgütün malı da değildir. IYAŞ Isparta halkının malıdır.

2000'den fazla ortağı olan IYAŞ'ın yönetim ve diğer organlarını seçecek merci Genel Kuruldur. Kanunlar kapsamında her yıl toplanan IYAŞ Genel Kurulu, kendisini yönetecek kişileri belirlemekte ve alınan kararlarla ilgili yetkisini vermektedir. Bahattin Şenol ve ekibi de genel kurulun kendisine verdiği yetki doğrultusunda şirket menfaatleri doğrultusunda adımlarını atmaktadır.

Yönetim Kurulu Başkanımızın tutuklanmasından sonra Sabah Akdeniz ekinde çıkan bir haber ve ortaya atılan iddialar tamamen yalandır.Futbolcu Hakan Şükür'ün IYAŞ A.Ş'den hissesi olduğuna yönelik iddia iftiradır.İftira sahipleri iddiasını ispat etmek zorundadır. Hakan Şükür'ün IYAŞ'ta bir tek hissesi yoktur. Cemaatin etlerinin IYAŞ marketlerinde satıldığı iddiası da iftiradır. Bu iftiraları ortaya atanlarla ilgili hukuki süreç başlatılmıştır.Yazılanların iftira olduğu yüce mahkemenin kararı ile de ortaya çıkacaktır.

Kamuoyuna saygılarımızla.

 

YÖNETİM KURULU   

IYAŞ ISPARTA GIDA SANAYİ VE TİC. A.Ş

Fikriye cevap
20 Ekim 2016 Perşembe 10:55

Yorum yazıp duran bir FIKRI var şuralarda Iyaş özellikle de Bahattin Bey acayip Batmış buna. Yaptığı kalitesiz ve Bayağı yorumlara bakılırsa Allah bilir işsiz Güçsüz bir serseridir. Senin gibiler alış veriş yapmaz zate İyaşın artığından besleniyor

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hesap

Anonim şirket
20 Ekim 2016 Perşembe 09:20

Bu bir anonim şirket değil mi? Kontrolü yok mu? Genel kurul toplantıları yapılmıyor mu? Maliye incelemesi olmuyor mu? Ben bilmiyorum. soruyorum. Yatırımları karalamadan önce, iyice araştırmalı. Fetönün yapmak istediğini bu sefer fetö karşıtları yapmasın.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMIN DIYEMIYORMUSUNUZ DARBECILER????

VATANSEVER!
20 Ekim 2016 Perşembe 02:09

ÜLKEMIZE VE MILLETIMIZ ALEHINE DARBE YAPAN IC VE DIS MIHRAKLARIN ALLAH BIN BELASINI VERSIN! RABBIM MILLETIMIZI VE DEVLETIMIZI ADALETIMIZI MUZAFFER EYLESIN BU DARBECI KARANLIKLARIN KARSISINDA! AMIN

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burak
20 Ekim 2016 Perşembe 00:37

T.C Hükümeti el koysun ıyaşa. Geliri ülke hazinesine gitsin.

16 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burakkk
20 Ekim 2016 Perşembe 00:35

Yıllarca ısparta halkını ortak ettınız ısparta yatırım a ş ye. Vatandasa tek kuruş vermedınız fetöye uşaklık ettiniz öyle mi ??? Size bundan sora tırtıklı kuruş kazandırmayacagız halk olarak...

18 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aykut basar
20 Ekim 2016 Perşembe 00:25

6 sayfa yorum yazan şerefsizlerin 1 tanesi ni iyasın başına gecirsen 1 ayda iflas eder. Hayatlarında 3 tane koyun gudemeyen embessiller klavyeden atıp tutuyorlar.ortaklara pay dagitmadigi için vatan haini ilan edilen Bahattin, iyasi bu günlere getirmiştir. İsparta ya kimsenin yapmadığı yatırımları yapıp çevre ilçeleri hatta Burdur u bile isparta ya çekmiştir..yazıklar olsun size nankör ispartalilara

18 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

IFTIRA EDENIN DILI KOPSUN ! AMIN

MILLET!
19 Ekim 2016 Çarşamba 23:18

ADAMLAR TABIKI ACIKLAMA YAPACAKLAR! ADAMLAR SIRKETIMIZE IFTIRA VE KARA PROPAGANDA YAPAN MÜFTERILER VAR DIYOR! DEMESINLERMI SIRKETI YANI BINLERCE ORTAGI OLAN SERMAYEYI KORUMASINLARMI! NE YAPMIYA CALISIYORSUNUZ! MÜFTERININ SAFINIMI TUTUYORSUNUZ YOKSA SIZDEMI MÜFTERILERDENSINIZ! NE GARIP VICDANSIZLIK VE AHLAKSIZLIKTIRKI ALLAHTAN KORKMAZLIKTIRKI IFTIRACILARIN YANINDA YER ALMIYA CALISIYORSUNUZ, PARAYLAMI YOKSA SADECE YALAKALIK ICINMI YAPIYORSUNUZ BU MÜFTERI YALAKALIGINI! MILLET SERMAYESINE SAVASARAK!

7 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDASIN HAKLARINI KIM KORUYACAK!

vatandas
19 Ekim 2016 Çarşamba 23:06

ASIL GURBETCI VATANDASLARI YIMPAS, KOMBASSAN, KALDERA, JED FADIL AB CAMILERDE DINI ALET EDEREK HISSE SATISI YAPTILAR! KOMBASSAN HISSELERINDEN KURUS ALAMADI KAYINPEDERIM VE KAYINVALIDEM 60 BIM DM BIRI YATIRDI 60BIN DM DIGERI; SENELERCE VARDIYALI ISLERDE CALISMISLAR! BIRIKIMLERINIDE KOMBASANA BERABER TOPLAM 120 BIN DM YATIRMISLAR! SIMDI ÜZÜNTÜDEN IKISIDE SAGLIKLARINI KAYBETTILER BIRI FELC OLDU; BIRI ILAC TEDAVISI GÖRÜYOR! IYAS AZ YADA COK BARI BIR KAR PAYI VERMIS ORTAKLARINA NANKÖRLÜK ETMEYINIZ!

9 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Prensler
19 Ekim 2016 Çarşamba 23:05

Kendi çocuklarınıza neler aktardınız. Onuda açıklayın.

21 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:50

İyaş kiralama şirketi kimin onuda açıklasinlar kayyum atansın en azından şirket ortakları kar payı alsın yetiversin milletin parasını yedikleri

24 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sagduyu

fikri
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:44

Genel müdürünüz hain, yönetim kurulu başkanınız hain,demekki bu şirkette bir problem var, tamamen temizleninceye kadar ıyaşdan alış veriş yapmayalım, insanlar 15 temmuzda bu vatan için canlarını verdi.Biz alış veriş yapmamışız çokmu arkadaşlar. Biraz sağduyulu olalım.

31 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazacam daha
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:38

Ne yani millete is ispartaya as veriyoruz diye salalimmi o zaman hic bi is adamini almasinlar bedava is veriyon mal alip dagitiyomus gibi basin aciklamasi yapiyonuz. Gurbetcilerin marklari 20yil once kac tl ise simdide o yalanmi kar payi buyumeye gittik dediniz verdinizmi ortaklariniza o akan kardan para 20yildir ama fetoya yagdirdiniz. Hissedarlari illallah ettirip el altindan aldirtti bahattin yalanmi valla yalan de ispatlamassam nice umut bagliyan gurbetcileri somurdunuz. Daha yazacam..

27 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu işin sonu bakalım ne olcek

ALİ
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:34

gerçek ortaya çıkmadan kimseyi suçlamamak lazım allah herşeyi biliyor onu asla kandıramazlar eyer söyledikleri gibi haksızlığa uğramışlarsa allah bir an önce kurtarsın eyer iddalar doğruysada allah dahada beter etsin derim

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Furkan
19 Ekim 2016 Çarşamba 22:21

IYAŞ yönetimi yıllardır kendi içinde kaynayan kazan bir tarafta şeffaflıği savunan hatta CHP belediye meclis üyesi adayı olmuş bir isim ve destekcileri, bir tarafta çoğunluk hissesiyle at kosturanlar Neden bu denli büyük bir firma Israrla Borsa istanbula girmez! Denetim korkusu olmasın?

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşeye bir kılıf uyduranlar siziiiii

kılıfçılar
19 Ekim 2016 Çarşamba 21:03

deveden büyük fil var filden büyük allah var. onbinlere ekmek verdiğini yazanlar ekmeğinden ettiklerini de yazsalar ya delikanlılarsa.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

artık kandıramayacaksınız

yermi türk milleti
19 Ekim 2016 Çarşamba 21:00

öyle demokrasi nöbetinde sırf yalakalık olsun diye babanızın malıymış gibi sandeviç dağıtmayla falan kandıramassınız artık milleti.

22 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖD KORKUSU , (MAZALLAH) ALLAH KOKUSUNUN ÖNÜNE GEÇMİŞ

HEPİNİZ LAYIĞINIZI BULACAKSINIZ İŞALLAH
19 Ekim 2016 Çarşamba 20:57

bu fetöcülerin en iyi bildiği iş ağlamak. hem her haltı yerler hemide ağlarlar. millet yemiyor artık yönetiiiiimmmm. burada mesele bahattin şenolu savunmak mı? kendini kollamakmı? herkes biliryorki suç varsa yönetimin hepsinin. bahattin şenolu savunmaksa adem demiralayı neden savunmadınız oda sizin müdürünüz değilmiydi yıllardır?

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

varan 1e

varan1 e
19 Ekim 2016 Çarşamba 20:20

varan 1 yazan arkadaş şu anda yargılama süreci sürecek olan biri için devlet vatan haini ilan etmiş diyorsun bu ülkede eski genel kurmay başkanı ilker başbuğ için terör örgüne üye diye hapis yatmadımı aziz yıldırım bir sene yatmadımı sonra noldu hepsinin kumpas olduğu çıkmadımı sen türkiyede yaşamıyorsun galiba vatan haini dediğin kişi ya aklanıp içerden çıkarsa sen nediyeceksin allaha nasıl hesap vereceksin demekki sende allah korkusu diye bir şey yok bekle bakalım bir mahkemenin sonucunu

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
19 Ekim 2016 Çarşamba 20:16

Yemiyoruz artık bu dediklerinizi hain körler.. Hala anlayamadınız göbegini kaşıyan bir millet yok artık. Meşhur bir atasözü Bok la yapılan sidikle yıkılır.. bir gün geliyor yüce rabbim her pisliği gün yüzüne çıkarıyor..

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalilar 1
19 Ekim 2016 Çarşamba 20:01

Artik bu saatten sonra yonetim kendini fesh etmesi lazim. Devletimizin kayyum atamasi ve genel kurula ****urmesi lazim. Bu yonetimin yaptiklari ispartadan Ankaraya kadar yol oldu. Iyasi temiz tertemiz insanlarin eline teslim etmek lazim. Bu yonetiminde tum hesaplari incelenip yanlisliklar var ise Iyas À.S ye devredilmesi lazim.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

VARAN 1
19 Ekim 2016 Çarşamba 19:57

Siz devletin fetöcü yani vatan haini ilan ettigi orgutten ceza alan sahsin arkasinda duruyorsunuz. Ey yonetim kurulu (oda varsa hala) sizin suan itibariyle yönetominiz bitmistir. Tutuklanan bir kisinin arkasinda furmak alanen suctur. En kisa surefe genel kurulu karari almaniz gerekmektedir. Bu aciklamadan sonra yonetiminiz son bulmustur. Birakin ve gidin enson aciklamanizda yonetimi fesh ettiginiz olsun.

19 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 temmuz
19 Ekim 2016 Çarşamba 19:46

Beyler anlamadiniz herhalde sorun iyas degil iyasi yonetenler. Yanlis yapan cezasini cekecek. Burasi Buyuk Turkiye cumhuriyeti. Sonucta ortakli sirket cikar bir ortak yonetimini belirler secime girer kazanirsa o gelir. Burasi bahattinin yada digerlerinin ciftligi degil. Hatalari varsa bu orgute para aktardilarsa cezalarini cekecekler. Bide sunu unutmayin 1 milyon Tl yi meydanlarda yiyecek dagitarak harcayan bu kisiye sorun bakalim babasinin parasinimi harcadi.

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
19 Ekim 2016 Çarşamba 19:42

lafa bakın 2000 ortaklıymış laf evet lafta 2000 ortak hisselerinin çogunlugu 5 kişinin elinde bunu herkes biliyor ayrıca sanki vergi birincisi. bin kişiye ekmek veren bir yer üst üste on yıl ısp. vergi şampiyonu olurdu bu kurulur 5 veya 10 aileye hızmet ediyor.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
19 Ekim 2016 Çarşamba 19:35

İyas isparta esnafinin isine gelmiyor esnaf memuru ve öğrenciyi daha fazla kaziklayamiyor...o yüzdenkara ppropaganda yapıyorlardurmak yo ipiyasadevam

11 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANCAK INANANLAR YER YÜZÜNDE ISLAH ICERISINDE OLUR/

FITNE FESAT CIKARMAZ!
19 Ekim 2016 Çarşamba 18:37

SERMAYE DEGIL; MILLI SERMAYE DÜSMANLARI! BURADA SERMAYE MILLETIN; 20000 KISI! BIR HISSEDARIN 5 KISILIK BIR AILESI OLDUGU DÜSÜNÜLÜNCE BASTAN 10.000 KISI DEMEK! BINLERCE DIREK VE DOLAYLI EKMEK KAZANIYORSA BURADAN BIR ORTALAMADA ONA HESAPLARSAK AILELERIYLE ONLARCA BIN KISI EKMEK YIYOR IYASTAN! PEKI BURADA IYAS ALEYHINDE OLANLAR YA MILLETIN DÜSMANI YADA AKLINI KULLANAMIYAN DÖNEN DOLAPLAR ALGILAYAMIYAN ZAVALLI! ALLAH KUR´ANDA AKLINI KULLANMIYANLARI SEVMEDIGINI BEYAN EDIYOR!

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla