visitor analyticsvisitor analytics

IYAŞ'IN YENİ YÖNETİM KURULUNDAN FLAŞ AÇIKLAMALAR

IYAŞ'IN YENİ YÖNETİM KURULUNDAN FLAŞ AÇIKLAMALAR
26 Ekim 2016 Çarşamba 13:31

IYAŞ'IN YENİ YÖNETİM KURULUNDAN FLAŞ AÇIKLAMALAR

IYAŞ'ın yeni İcra Kurulu Başkanı Mali Müşavir Aykut Tezcanlı, "Bahattin beyin yokluğunu hissettirmeden yatırımlarımıza ve faaliyetlerimize devam edeceğiz" dedi.

Bahattin Şenol'un FETÖ soruşturması kapsamında tutuklanmasından sonra IYAŞ'ın İcra Kurulu Başkanlığı'na getirilen Mali Müşavir Aykut Tezcanlı, güven mesajları verdi. Ortakların, personelin, müşterilerin ve Isparta halkının rahat olmasını isteyen Tezcanlı, "yatırımlarımıza ve faaliyetlerimize devam ediyoruz" dedi. Tezcanlı, şöyle konuştu: "Burada çok kıymetli abilerim ve kardeşlerim var. Biz bu ekipler Bahattin Beyin  yokluğunu hissettirmeden göreve devam edeceğiz. İşin içindeyiz. Hiçbir sorunumuz yok.

Yatırımlarımız devam ediyor. Outlet yatırımımız hızla devam ediyor. Köfteci Yusuf gelecek. Arkasın Banio gelecek. Arka arkaya firmalar gelecek. Yılın sonuna kadar oranın dolduğunu göreceksiniz. Hiç bir aksaklık yok. Ödemeler devam ediyor. Banka ilişkilerimiz devam ediyor. Her türlü tedbiri alıyoruz. İşin başında sağlam bir ekip var. Bahattin bey kısa zamanda çıkar ümidindeyiz. Onun boşluğunu hissettirmeden, hem ortaklarımıza güven vererek hem müşterilerimiz, personelimiz ve Isparta halkımız endişeye düşmesin. İnşallah biz bu işin altından kalkacağız. Allah yardımcımız olsun."

hadi ordan

krdnz kml ve vatandaş
27 Ekim 2016 Perşembe 17:14

hayatında resimdeki adamlarla bir çay içmemiş bir defa görmemiş dalkavuklar aklınca ahkam kesmeye çalışıyor kimin ne olduğunu bu devlet ****et iyi biliyor kimse kendine pay çıkartıp kahramanlık yapmasına gerek yok...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Mecan Savi
27 Ekim 2016 Perşembe 11:04

O yönetim kurulunda bir başkan olacaksa, o kişi her zaman için Necmettin Akşahin olmalıdır!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

krdnz

kml
27 Ekim 2016 Perşembe 09:52

hundai melih bozalın. fiat pürlünün bunlarda fetönün adamları. amaç araba sattırmak. iyaşın sırtından birbirlerine peşkeş çekiyorlar. iyaşa derhal kayyum atanması gerekir. yönetimin hepsi fetöcü.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

SORUYOR

VATANDAŞ
27 Ekim 2016 Perşembe 09:01

Sizi gidi fetocular sizi hala şirinlik yapıyorsunuz..Öyle yada böyle birilerinin üzerinden hala reklam..TÜRKİYE CUMHURİYETİ CUMHURBAŞKANI VE VATANDAŞLARI BUNU YEMEZ..ETİKETİ VURDULAR ARTIK SİZE ''FETOCU'' o kadar

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

çarşi
27 Ekim 2016 Perşembe 08:54

camide namaz kılıyorken mi almişlar

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmek kapısı

ıspartalı mustafa
27 Ekim 2016 Perşembe 08:43

Sevgili Ispartalılar Isparta da fabrikalar kapandı biliyorsunuz şunun şurasına 15 20 yıldır emeklemeye çalışan bir iş yerini böyle eleştirerek Isparta nın marka imajına zarar verirsiniz saygılar.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fiyatları gözden geçirin

serdar
26 Ekim 2016 Çarşamba 20:30

Böyle bir suça bulaşmış birinden hala medet ummak sizin basiretsizliğini gösterir,Hiç kimsenin yeri doldurulamaz gibi bir beyanda bulunmak abesle iştigaldir.konusunda uzman birini getirin ,fiyat politikasını yeniden gözden geçirin hediye vermek yerine fiyatları ucuzlatın,sürümden kazanın tek market siz değilsiniz kimse kazanmadan size kazandırmaz bilin da

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mithat
26 Ekim 2016 Çarşamba 20:14

Şahısların proplemleri ile firmaların ne alakası var saçmalamayın lütfen

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIR GÜN ADALET HERKESE LAZIM OLUR !!!!

vatandas
26 Ekim 2016 Çarşamba 19:58

ASKERE KUMPAS DAVALARINDA BU GÜN YARGI BERAAT KARARI VERDI? KAC YIL SONRA ; GIDENLER VE KAYBOLAN YILLAR GERI GELECEKMI ? YA ÜLKEMIZE ASKER VE YARGI GIBI KURUMLARA VERILEN ZARARLAR ? FETÖ MAHFETTIKLERI YARGI KURUMUNDA BU GÜN KENDILERI ADALET DIYE YALVARIYORLAR ? SORUMLULAR KIMLER? O GÜNLERDEDE BASIN VE YAYIM YOLUYLA YAPILAN ALGI OPERASYYONLARI ? ISTE O YÜZDEN YAZAN VE OKUYAN HERKES UNUTMAMALIKI ADALET BIR GÜN HERKESE LAZIM OLUR; O YÜZDEN ADLI KURUMLAR HUKUK ÜSTÜNLÜGÜNÜ MUHAFAZA ETMEK ZORUNDADIR !

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dp
26 Ekim 2016 Çarşamba 17:52

devlet öyle düşünmüyor demekki o yönetimin toptan istafa etmesi gerekiyor halk a sorun bakalım

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekir
26 Ekim 2016 Çarşamba 16:16

Bu güzide güzel şirketin başarılarının devamını diliyoruz hayırlı uğurlu olsun

11 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

RESMIN BÜYÜGÜNÜ KACIRMAK!

PERDE ARKASI ?
26 Ekim 2016 Çarşamba 15:21

GÜNÜMÜZDE RESIMLER COK BOYUTLU; BIR BOYUTUNU GÖRÜP , DIGER BOYUTLRINI GÖREMEZSEK RESMIN GERCEGINI KACIRMIS OLMA IHTMALIMIZ COK YÜKSEK!

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEC GELEN ADALET; ADALET DEGILDIR!

VATANSEVER!
26 Ekim 2016 Çarşamba 13:46

ISPARTA VE ISPARTA HALKI ICIN KOOPARATIF KURUP ; IMECE USULÜ KALKINMANIN TEK BÜYÜK ADRESI SIZ KALDINIZ! RABBIM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN!!! BU FETÖNÜNDE ; DARBESININDE DARBECILERININDE ALLAH BILDIGI GIBI YAPSIN! AMIN!

12 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla