visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:46

ITSO BAŞKANI İLE BİRLİKTE YÜKSEK LİSANS DİPLOMASI ALDILAR

ITSO BAŞKANI İLE BİRLİKTE YÜKSEK LİSANS DİPLOMASI ALDILAR
16 Haziran 2017 Cuma 19:15

ITSO BAŞKANI İLE BİRLİKTE YÜKSEK LİSANS DİPLOMASI ALDILAR

ISPARTA'da aralarında Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen ile birlikte Genel Sekreter, meclis üyeleri ve diğer çalışanlarında bulunduğu yaklaşık 20 kişi yüksek lisans diploması aldı.

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi'ni bitiren ITSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen ve aynı kurumun çalışanları yükseklisans diplomalarını aldılar. Başkan ve çalışanlara diplomaları SDÜ Rektörüİlker Hüseyin Çarıkçı tarafından verildi. 




İptal olurmu
17 Haziran 2017 Cumartesi 17:21

Söylentilere, yorumlara bakarsak bir gün bu diplomalar iptal olurmu acaba?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bildil
17 Haziran 2017 Cumartesi 16:55

Bu diplomaların nasıl alındığını birçok kişi biliyor. Para vererek, internetten hazır makale ve tezleri indirip kelimesi kelimesine kendi araştırması gibi sunularak, vs vs.. Bilenler bilmeyenlere anlatsın. Emek yok reklam bol.. yazık Üniversitesimize

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

araştırma

Isp32
17 Haziran 2017 Cumartesi 11:29

bu yüksek lisanslar araştırılmalı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendileri çalıp oynuyorlar

ITSO-FETÖ
17 Haziran 2017 Cumartesi 10:26

Şükrü Abi,arkanda poz veren adamlardan bir tanesi denetimli serbestlikle ortalıkta gezen tescilli FETÖ cu,onun yanındaki, Türkçe Olimpiyatlarında,kortejin en önünde yürürken boy boy pozu olan, vesikalı FETÖ cu iken, sen neden ısrarla bu adamlara prim veriyorsun? korktuğun, çekindiğin birşeyler olduğu belli ama Isparta'ya yazık oluyor. Bir değil, yüz diploma alsanız ne işinize yarayacak reklamdan başka???

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
17 Haziran 2017 Cumartesi 02:37

15 temmuz gecesi meydana inecek yüreği olmayanlar! Yine meydana inmeye cesareti olamayanlardan siyaset bilimi diploması alıyor! Normal yani!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla