visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 05:40

ITSO’DA BAYRAMLAŞMA 2. GÜN YAPILACAK

ITSO’DA BAYRAMLAŞMA 2. GÜN YAPILACAK
21 Eylül 2015 Pazartesi 17:26

Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Kurban Bayramı dolayısıyla yayınladığı mesajında tüm İslam Alemi’nin bayramını kutladı.

Bu yıl bayramlaşma töreninde Isparta Ticaret ve Sanayi Odası’nda yapılacağını bildiren Başdeğirmen, Bayramın ikinci günü saat 11.00-13.00 arasında tüm üyelerini bayramlaşmaya davet etti. ITSO Başkanı Başdeğirmen, bayramların, dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, aynı zamanda toplumda birlik ve beraberlik şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günler olduğunu belirterek şu açıklamayı yaptı: "Bayramlarımız bağlarımızı kuvvetlendiren, dargınlıkların son bulmasına vesile olan, yardımlaşma ve dayanışma duygularının güçlendiği, insanlar arasındaki sevgiyi ve saygıyı artıran anlamlı günlerdir. Son zamanlarda artan terör olayları dolayısıyla ülkemiz zor günler geçirmektedir, zor günlerin bu bayram vesilesiyle bir an önce son bulmasını Yüce Allah'tan diliyorum. Bu duygu ve düşüncelerle barış ve kardeşlik duygularının daha da güçlendiği mutlu yarınlara ulaşmak dileğiyle, Kurban Bayramı'nın Tüm İslam alemine, Ispartalı hemşehrilerimiz ve değerli üyelerimize mutluluk ve huzur getirmesini diliyor, Bayramın ikinci günü tüm üyelerimizi odamıza bekliyoruz.”

doru

ıspartalı
22 Eylül 2015 Salı 23:22

cocukdogruları sölüyor bırlık beraberlik zamanı neden sükrübey deyıl

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aferin

boyacı
22 Eylül 2015 Salı 08:25

Bir senin sesin çıkıyor. Gerisi fasa fiso.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla