visitor analyticsvisitor analytics

ITKM BİR AN ÖNCE BİTMELİDİR

ITKM BİR AN ÖNCE BİTMELİDİR
22 Temmuz 2014 Salı 18:05

ITKM BİR AN ÖNCE BİTMELİDİR

 

ISPARTA Genç İşadamları Derneği (IGİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Hakan Gökdoğan, Ticaret ve Kültür Merkezi bir an önce tamamlanmalıdır dedi.

 

Bomba32'nin gündeme getirdiği Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi ile ilgili olarak bir açıklamada IGİAD'tan geldi.

Dereboğazı konusunda da kısa bir değerlendirme yapan Gökdoğan, bu konuda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın söz verdiğini ve bunun üzerine bir şey söylememek gerektiğini kaydetti. Şehrin göbeğinde çözüme kavuşturulmayı bekleyen Ticaret ve Kültür Merkezi için de değerlendirme yapan Gökdoğan, “Bence orası en güzel şehir parkı olur. Ama o tren kaçtı. Keşke belediyenin öz malı olsaydı. Daha farklı şeyler olabilirdi. Ama inşallah en kısa zamanda biter. Belediyede oranın bitmesi için uğraşyor” diye konuştu. 

Baba parası yiyenlere cevap

nevzat
23 Temmuz 2014 Çarşamba 14:55

babası parası yiyenler, ıtkm yıllardır o halde ordaki esnafın çektiğinden siz ne anlarsınız? nede memleketimizin sorunlarından,yarım yarım öyle kalmasından mutlu olanlar var ellam, ya bitsin yada bir neticeye bağlansın. Adamlar olan bişeyi söylemiş hasedlenmeyin klavye slahşörleri 3 koyunu güdemeyecek insan çap çup yazmış.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne girişimcisiniz???

antalyalı
23 Temmuz 2014 Çarşamba 10:50

yıllardır bu memleketteyim ve gördüğüm şu ki dernekler ve siyasi partilerdeki tüm insanlar show ve etiket peşinde... kim ne yaptıysa cıksın bı acıklasın şu ısparta için... varmı yokmu fotoğraf çekilmek ve gazetede adının dolaşması yazık ınan kı cok yazık acıyorum şu ıspartalılara zavallılar koyun gıbıler

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıp...

kerkenez
23 Temmuz 2014 Çarşamba 10:12

asagıda yorum yazan sevimsiz ukala arkadas...sizlerin kim oldugunuzu bu halk ****et iyi biliyor.ulumayı bırakında ısparta için bir şeyler yapın ısparta kayıp 5 yılı oynuyor farkında degılmısın?balamanın size talımat buyurduğu çimleri bile daha biçemiyorsunuz. beledıyenız kılıtlendı asfalt yaması bıle yapamazken burada geçlerin sevkını kıracak acıklamalar yapıyorsunuz sizden ülkücü olmaz türkücü olur...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yerinde bi açıklama

helal olsun
23 Temmuz 2014 Çarşamba 05:13

bütün ısparta da ki herkes bunlar kadar bilinçli tepkiler gösterip bazı şeyleri yapmaya yönelik teşvik verse herşey olur.. ama boş boğaz kavgası yerleşik yoz zihniyet ıspartayı geride bırakan iki temel madde..

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksız eleştiriler...

Istanbullu
23 Temmuz 2014 Çarşamba 02:10

Ey ıspartalılar siz ne kadar boş yorumlar yapar, bişeyler için uğraşan insanların önünü kesersiniz.nasıl bi zihniyettir.ıspartanın kanayan yarası için adım atmış olan bu babasının kanatları altından çıkamayan insanlara olumsuz,şevk kıran yorumlar yorumlar yapacağınıza sizde ıtkm için yorumlar ekleyinde fikirleriniz dikkate alınsın..insanların fiziki yaşı değil beyin yaşı önemlidir..dedikodu için değil haksız eleştiriler için değil ıspartanız için beyinlerinizi yorun...

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTANIN ICINE ETTILER RESMEN !

ISPARTA HALKI
22 Temmuz 2014 Salı 23:27

DOGRU SÖZE NE DENIR SEHRIN ORTASINA KOCAMAN BIR HAPSANE GIBI BIR UCUBE INSAA ETTILER ! HALBUKI CARSAMBA PAZARI OLARAK ISPARTANIN EN ÖNEMLI ÖZELLIGI VE GÜZELLIGIYDI!

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haddinizi bilin

hb
22 Temmuz 2014 Salı 21:33

siz kimsiniz ya. ıspartada sizi kaale alan kaç kişi var.işinize bakın çaylaklarr....

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

d

sd
22 Temmuz 2014 Salı 19:00

oldu hemen tamamlayalım sen dedinya hemen yaparız.osman zabunun ıtsoya söylediğinden tırsmış hemen açıklama yapmış .biraz delikanlı olun be yada babanızın kanatları altından çıkında bi görelim

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

hasan
22 Temmuz 2014 Salı 18:59

inşaatın seviyesi belli şehir parkı ne alaka bu kadar boş yorum görmedim.başbakanın sözüne güvenmesi ayrı komik düne kadar pararlel bayrağı sallayan dernek ne olduğu belli olmayan şekil almış.

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

dağılın

hakan
22 Temmuz 2014 Salı 18:12

hadi ordan.babanızın kanatlarını çıkarın da konuşun siz.ıtkm için konuşmak size 3 gömlek büyük gelir paşa çocuklar.

3 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla