visitor analyticsvisitor analytics

İSTİHBARATÇILARIN İSİM LİSTESİNİ HDP YE VERMİŞLER!

İSTİHBARATÇILARIN İSİM LİSTESİNİ HDP YE VERMİŞLER!
15 Mayıs 2016 Pazar 17:04

iddialara göre,Ekrem Dumanlı'nın 7 Haziran seçimleri öncesi Diyarbakır'da gerçekleştirilen "sır görüşme"de, emniyete çalışan istihbarat elemanlarının listesini Gültan Kışanak'a verdiği tespit edildi.

Devletin ulusal tehdit kapsamına aldığı paralel örgütle ilgili ortaya çıkan bilgiler; ihanetin hangi boyutlara ulaştığını gözler önüne serdi. Zaman'ın eski Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı'nın 7 Haziran seçimleri öncesi Diyarbakır'a yaptığı ziyarette Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Gültan Kışanak'a, polise çalışan istihbarat elemanlarının listesini verdiği tespit edildi. Böylece pek çok istihbarat elemanının deşifre olduğu ve bazılarının örgüt tarafından infaz edildiği belirlendi. 

 VATANA İHANET PKK'YA HİZMET! 

Ne diyor Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan; "DAEŞ, PKK neyse paralel örgüt de odur. Bu örgütü bitiremezsek diğer terör örgütleriyle mücadele başarılı olamaz".Bu açıklamanın kodlarını çözmeye kalktığımızda karşımıza çok ciddi bir tablo çıkıyor. Paralel çetenin halen etkin olduğundan tutun da, Pensilvanya destekli örgütün diğer terör örgütleriyle ilişkili olduğu, hatta her türlü desteği verdiği sonucunu çıkarmak mümkün, Akdoğan'ın açıklamalarından. 

BU ÇETE HER TÜRLÜ ALÇAKLIĞI YAPMAKTAN GERİ DURMAZ 

Peki, Akdoğan haksız mı?Sonuna, dibine kadar haklı. Bu çete, o kadar vicdansız, o kadar ahlaksız, o kadar tehlikeli bir örgüt ki, Türkiye'nin ulusal güvenliği söz konusu olduğunda her türlü alçaklığı yapmaktan geri durmaz.Şimdi size, geçmişte yaşanan ancak ne görüşüldüğü meçhul olan bir olayın perde arkasını anlatacağım ve böylece bu çetenin o iğrenç yüzünü bir kez daha görme fırsatı bulacaksınız. 

DUMANLI ARKA KAPILARDAN SOKULMUŞTU 

Paralel örgütün büyük 'abi'lerinden Zaman Gazetesi eski Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, biliyorsunuz halen firarda. Hatırlarsınız bu firari şahıs, 7 Haziran seçimlerinden önce Nisan 2015'te Diyarbakır'a giderek HDP'li Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Başkanı Gültan Kışanak ile görüşmüştü. Bu görüşme o kadar gizli yürütülüyordu ki, Dumanlı belediyeye arka kapılardan sokulmuştu.

 PAZARLIK NEYDİ? 

Peki, Ekrem Dumanlı ile Gültan Kışanak ne görüştü? Neyin pazarlığını yaptı?Sıkı durun!O görüşmede çok büyük bir hainlik yaşandı. 17 Aralık sivil darbe girişimi öncesinde tüm istihbari birimleri elinde bulunduran paralel çetenin polisleri, giderayak emniyetin PKK içerisindeki ajanlarının listesini de yanlarında götürdü.İşte, Dumanlı bu listeyi Kışanak'a verdi. Kışanak da Kandil'e yolladı listeyi. Böylece devletin en büyük yardımcısı olan istihbarat elemanları bir bir deşifre oldu. Bazıları infaz edildi.Bu, arka arkaya yapılan operasyonlarla çökme noktasına gelen paralel çetenin PKK terör örgütüyle yaptığı ittifakın en önemli kanıtı.Bugün şehit olan her güvenlik görevlisinin kanında paralel çetenin zehri var artık

ezikler

yezitler
17 Mayıs 2016 Salı 10:58

oslo oslo oslo kim kimin kucağındaydı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tiyatro bunlar

Mürsel
16 Mayıs 2016 Pazartesi 21:21

Yalan kardeşim yalan. Ergenekon ne oldu bir anda bitti, suç yok dendi. Kaç kişi öldü, tutuklandı. Sonuç sıfır. Kandile telefon gönderen kimdi? Balık hafızalı bu millet. Lakin Allah unutmaz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yollarımız ayrıldı

gürşafak tanağardı
16 Mayıs 2016 Pazartesi 21:02

bir seçim daha yapılırsa MERKEZ PARTİ meclise vardı. seçmenin diğer partilerden ümidi kalmadı. 2000 y lından sonra bütün meclis içters oldu. sebeb yolsuzluklardı. hırsızlar meclisten ve saraydan kovulacak. hak hukuk ve gerçek adalet gelecek.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YEMİYOR MU

DADAŞ
16 Mayıs 2016 Pazartesi 12:57

YAZDIĞIM YORUMLARI YAYINLAMAYI GÖTÜNÜZ YEMİYOR DEĞİL Mİ . SEZONLUK MÜNAFIK YALAKA PİSLİKLER

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tanıyın

HAŞHAŞİTLERİ
16 Mayıs 2016 Pazartesi 08:25

Türkiye düşmanı kim varsa bunlar orda ... Kurumlar temizlenmeli hsşhaşları kesilmeli şehitlerin hesabı bu alçaklardan sorulmalı

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hainler

devlet
16 Mayıs 2016 Pazartesi 08:04

hainsiniz. Dini kullanıp insanları sömürdünüz, kul hakkı deyip onca insanın hakkına girdiniz. Allaha havale..

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Münafıklık

Baki yeşil
16 Mayıs 2016 Pazartesi 06:52

Hz.Peygamberin etrafında çöreklenmiş münafıkları Yüce mevla ayetle uyarmasa Onu dahi kandırmışlar. Sahte mescit dahi yaptırdılarda Allah o mescidi yaktırdı. Bu fetoş güruhu onlardan beter,40 yıldır hizmet ediyoruz diyorlar bunların herkese açık bir yeri varmı,bir cami bir medrese,kuran kursu,tek bir hafız yetiştirmişlermi sadece ticarethaneleri var orayıda kimler hangi amaçla kullanıyor kendileri dahi bilmez tam yeraltı örgütü gibi,tam masonik yapı HAİNLERLE İŞBİRLİĞİNİ HANGİ AYET ve HADİSle a

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şüphe

şüphe...
15 Mayıs 2016 Pazar 20:23

İyide bu dumanlı denen gazeteci hainin eline nasıl geçtı oliste? Polisin içinde, yargıda ordunun içicde kaç hain var hala...herkez kapısınin önünu temizlesin.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocular nasıl temizlenecek?

temizlik yapmak lazım.
15 Mayıs 2016 Pazar 19:49

devletimizin her kurumunda çalışan onlarca fetocu var,hepside pusuya yatmış durumda,bu hükümet 30sene sonra sekteye uğrarsa tekrar gülenciler sahneye çıkar ve bu günleri hatırlarlar.Her kurumda md. md.yrd. konumundalar.Bunları en kısa zamanda temizlemek lazım.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetanyaho

Baki yeşil
15 Mayıs 2016 Pazar 17:48

Ya kesinlikle bunlar hain,ne cemaati, ne hizmeti tam bir hezimet hareketi arkada mossad ve cia var günümüzün haşhaşi ve Sebatay hareketi hala alt kademede sorgulamadan bu adama inanan saf müslümanlar varsa Allah akıl fikir versin bu kadar olay uyandırmıtorsa bunları artık cehennemin en dibi münafıkları yeri en uygun yer. Tam bir dünya projesi fetanyahu. Tayyip her yönüyle haklı. Dumanlı şerefsizindeki kibir belliydi ihanet kokuyordu.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla